Jemig, ik voelde me al de koning te rijk op kreta met een tequila sunrise voor maar 4 euroquote:Op donderdag 6 september 2007 17:20 schreef Makster het volgende:
Zuipen idd![]()
Serieus, 60 cent voor een biertje op een terras. Gisteren 6 cocktails besteld en ik moest 12 euro !! afrekenen, en dan hebben we het wel over echte cocktails
Tja, hier is de Euro nog niet het betaalmiddel en ik zeg: Hou dat zo
Zo kan je het ook bekijken jaquote:
Tof man, net als zo'n gast die de lapo had in het vorige topicquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jemig, ik voelde me al de koning te rijk op kreta met een tequila sunrise voor maar 4 euro
(Met extra veel tequila, als je de barkeepster lief aan kijkt en er wat ijs uit knikkert)
Tja hier kost het letterlijk geen fuck! Doet me denken aan vroegah toen ik in 1996 naar Praag ging met school en je een fles Vodka kocht voor 2 guldenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jemig, ik voelde me al de koning te rijk op kreta met een tequila sunrise voor maar 4 euro
(Met extra veel tequila, als je de barkeepster lief aan kijkt en er wat ijs uit knikkert)
Ja dan kan de discussie hier verder gaan, ben je ook zo oplettend tijdens het werkquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tof man, net als zo'n gast die de lapo had in het vorige topic
Dan is het meer aandachtgevend gedrag richting de donutsquote:Op donderdag 6 september 2007 17:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja dan kan de discussie hier verder gaan, ben je ook zo oplettend tijdens het werk
Hele vakantie stomdronken in het hotelquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja hier kost het letterlijk geen fuck! Doet me denken aan vroegah toen ik in 1996 naar Praag ging met school en je een fles Vodka kocht voor 2 gulden
Voor de rest is hier niet veel te doen, erg oostblok allemaal. Maar goed, we zitten onze tijd wel uit![]()
Voor nu
Ja dat was een goeie tijd jahquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja hier kost het letterlijk geen fuck! Doet me denken aan vroegah toen ik in 1996 naar Praag ging met school en je een fles Vodka kocht voor 2 gulden
Voor de rest is hier niet veel te doen, erg oostblok allemaal. Maar goed, we zitten onze tijd wel uit![]()
Voor nu
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef worldpimber het volgende:
peob
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja dat was een goeie tijd jahToen was ik pas 27
Wat leuk zo!quote:
Toen had je hem toch ook nog niet nodig?quote:
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Tegen de tijd dat ik zoiets nodig heb bestaan er zulke dingenquote:Op donderdag 6 september 2007 19:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Toen had je hem toch ook nog niet nodig?
Die is denk ik voor nu bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |