Och.. als het een scam blijkt te zijn kan je ze direct aangeven bij the policequote:Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maak eerst het geld over, daarna sturen we de tickets. Komt die mail uit Nigeria?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ovengebakken aardappels. Erg lekker, niet overdreven veel werk... duurt alleen wel lang voor het klaar is en ik heb hier geen geschikte oven
Ik maak die dingen normaal door vastkokende aardappels met mooie schil te nemen, met schil en al schoonmaken, halveren, in een pan met olijfolie en andere smaakmakers, deksel er op, schudden, en op een ovenplaat met bakpapier leggen met de schil naar boven
Volgende week, wordt moeilijk. Vanavond woensdagavond helemaal volgeboekt tot en met zaterdagavond. Eventueel zondagavond over een week, of anders in de week daarna?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
@red: misschien volgende week ergens? Maak ik een combi tripje naar Amstelveen voor Elien om jullie te zien
Ik ben weer superduizelig, alles draaitAfspraak van vanavond maar afgezegd en op bed gaan liggen
Ik ga even een tukkie doen, gister hielp dat wel wat...
De week erna is dan handiger voor mij, aangezien ik nog geen OV heb (quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Volgende week, wordt moeilijk. Vanavond woensdagavond helemaal volgeboekt tot en met zaterdagavond. Eventueel zondagavond over een week, of anders in de week daarna?
Trouwens, doe het lekker rustig aan, het weekend is begonnen![]()
Bel gewoon wanneer je tijd hebt, en dan spreken we wat af!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
De week erna is dan handiger voor mij, aangezien ik nog geen OV heb () is het vrij prijzig steeds op en neer naar Amsterdam dus dan combineer ik het liever
Misschien een keer op een dinsdagavond? Dan heb ik tot 5 uur college en kan ik meteen door naar jullie
Of vrijdag, dan heb ik tot 3 uur en als ik dan eerst bij Eli langsga kan ik daarna naar jullie
En wat het weekend betreft: ik moet morgen werken
Serieus, net toen ik dat aanklikte begon mijn iTunes ook aan Ben harperquote:
Al een kaasfreak gevonden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Nee, je moet eerst even wat rechtzetten in AKQ...
O, dat wil zelf ook wel zijn.quote:
Wat heb je allemaal op je hart?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@ MM
ja daar kwam ik pas achter toen ik gepost had, mijn Fok! is niet zo snel vandaag
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
De week erna is dan handiger voor mij, aangezien ik nog geen OV heb () is het vrij prijzig steeds op en neer naar Amsterdam dus dan combineer ik het liever
Misschien een keer op een dinsdagavond? Dan heb ik tot 5 uur college en kan ik meteen door naar jullie
Of vrijdag, dan heb ik tot 3 uur en als ik dan eerst bij Eli langsga kan ik daarna naar jullie
En wat het weekend betreft: ik moet morgen werken
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat wil zelf ook wel zijn.
Als ik naar Normandië ga, neem ik de koelbox altijd mee en die komt vol terug met meurende kazen...![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]MaJo,
leuk dat je langs wilt komen. Het is alleen wel handiger als je even belt of het uitkomt voordat je allerlei plannen eromheen maakt (op Fok!)
Tot gauw![]()
Heb er nu nog een aantal in de vriezer liggen, dan hou je prima goed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, lekker
Ik kan altijd zelf nog een paar kleine stukje opsnorren die goed bij het bier passen. Grimbergen en Chimay hebben hun eigen kazen bijvoorbeeld
Het gaat echt prima. Eli is zo'n lief ventjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |