Ik ken een van die meiden die daar aan meedoet, en behalve dat ze er eigenlijk geen zin in had is het volgens haar ook de moeite van het kijken niet waardquote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
fat dat.
Alhoewel fat vrouwenvoetbal lijkt me ook wel apart om te zien.![]()
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ken een van die meiden die daar aan meedoet, en behalve dat ze er eigenlijk geen zin in had is het volgens haar ook de moeite van het kijken niet waard
Komt dan ook niemand op af behalve een paar moeders en vaders.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga er vandoor, moet nog het één en ander doen voor ik ga slapen
Morgen wordt er als t goed is een passepartout champions league thuiswedstrijden voor me gehaald als verjaardagskadootjequote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.![]()
Als je mooie vrouwen wil zien kan je toch beter een andere sport uitzoeken hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.![]()
hockeyquote:Op donderdag 6 september 2007 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je mooie vrouwen wil zien kan je toch beter een andere sport uitzoeken hoor![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga er vandoor, moet nog het één en ander doen voor ik ga slapen
Als stukken beter ja!quote:
Dat is geen sport.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
beachvolleybal ook wel trouwens
want?quote:
Ik ben het niet eens met je vergelijking, beachvolleybal/voetbal vind ik echt wel sportenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je gaat darten op het strand ... is het toch ook nog steeds belachelijk
succes alvast voor morgenquote:
Mmm, schoolmelk.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:09 schreef MaJo het volgende:
Net de docu Beperkt Houdbaar gekeken. Wel interessant
Oh en morgen sollicitatie!
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |