Ik heb ook geen tattoo, en bij mij op de opleiding zit een meisje die volgende week voor het eerst een mobiele telefoon krijgt!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker ook geen tattoo dan?
Dan ben zo langzamerhand een unicum...
Zonder mobiel kan je tegenwoordig nog wel, maar zonder tattoo...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook geen tattoo, en bij mij op de opleiding zit een meisje die volgende week voor het eerst een mobiele telefoon krijgt!
Ik vind het ook wel lekker rustig zonder, maar mobiel is vaak toch best handig
Je wilt immers wel overal bekijkbaar zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder mobiel kan je tegenwoordig nog wel, maar zonder tattoo...
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je wilt immers wel overal bekijkbaar zijn
Vroegâh wel, tegenwoordig ben je primitief zonder tattoo...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tattoo? Dan hoor je toch bij bepaalde volksstammen?
Nou, dan ben ik blij om primitief te zijn. Waar ligt mijn vuursteen ook alweer?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh wel, tegenwoordig ben je primitief zonder tattoo...
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh dat valt mee dan, zo'n dienst
En als het zowel wit als rood is?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef Etcetera het volgende:
tevens, MaJo, er was een soort trucje waarbij je kunt zien of je iets onder de leden hebt: trek je ooglid (de onderste) naar beneden. als het rood is, dan ben je gezond, is het wit, dan heb je iig ijzergebrek.
Dat klinkt alsof je maar één broek hebtquote:verder heb ik gister 60 euro (![]()
![]()
) uitgegeven aan een broek. het is een mooie en ik hoop dat die wat langer meegaat dan m'n vorige
mooi kleurtjequote:Op donderdag 6 september 2007 17:53 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik zal mezelf dan maar openbaren:
[afbeelding]
quote:
quote:
is dat je moeder of je oma?quote:
Geen tattoo inderdaad. Bijna niemand van mijn vrienden heeft een tattoo, hoe groot of klein ook. En ééntje heeft er juist heel erg veel.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker ook geen tattoo dan?
Dan ben zo langzamerhand een unicum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |