Inderdaad, en dan is dat hele MCSA nog waardeloos ookquote:Op donderdag 6 september 2007 16:10 schreef Ultralaser het volgende:
Ik ben 26 en heb 7 jaar ervaring en mijn HBO werken tijdens je studie doet wonderen. Alleen bedrijven zoals Sogeti die bellen je dan op en zeggen ja maar je bent nog junior want je hebt geen mcsa dus je krijgt bij ons maar 2100 ja tief toch op ik heb 7 jaar ervaring. Bedrijven willen altijd het onderste uit de kan halen maar wel veel vangen voor jou.
Standaard antwoord. Dat wordt nu niet bepaald aantrekkelijk gemaakt in dit land, is het niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Joy_Division het volgende:
Eigen onderneming.
Emigreren dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:40 schreef Seneca het volgende:
[..]
Standaard antwoord. Dat wordt nu niet bepaald aantrekkelijk gemaakt in dit land, is het niet?
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:02 schreef Mopst3r het volgende:
Of je bent gewoon een mocro, dan zou ik me er bij neerleggen en een kebabzaak openen.
Ik neem aan dat je met je 26e dan wel bij een goed bedrijf werkt die normaal betaald?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:10 schreef Ultralaser het volgende:
Ik ben 26 en heb 7 jaar ervaring en mijn HBO werken tijdens je studie doet wonderen. Alleen bedrijven zoals Sogeti die bellen je dan op en zeggen ja maar je bent nog junior want je hebt geen mcsa dus je krijgt bij ons maar 2100 ja tief toch op ik heb 7 jaar ervaring. Bedrijven willen altijd het onderste uit de kan halen maar wel veel vangen voor jou.
Waarmee? Een opleiding?!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:03 schreef harrypiel het volgende:
Moet je ook wel MOGEN beginnen; iets wat de VVD-yuppen hier nogal gauw schijnen te vergeten...
Wat denk je zelf als je de TT in het achterhoofd hebt? Werk natuurlijk. Dr hangt tegenwoordig een cultuurtje van "je moet naast de opleiding ook de persoonlijkheid van de ideale schoonzoon (lees: gladde prater) hebben" in het nederlandse bedrijfsleven. Waar is de waardering voor echte vakinhoudelijke vaardigheden gebleven? Al dat gehamer op goede sociale vaardigheden begint zo langzamerhand draconische vormen aan te nemen. Moet het echt allemaal zo hoogontwikkeld en speciaal zijn? "gewoon goed" is goed genoeg hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |