Daar vergis je je in, Lieke doet het prima en dan te bedenken dat ze voor het eerst alleen op Fries zit, chapeau.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
Volgens mij rijdt Fries met Lieke ipv andersom.
Jij was toch degene die de teiltjes in de handel had....?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Alle glazen, kopjes en bekers staan nu vol(zoveel kan ik niet drinken)
KNIP
Ik heb er zo de schurft aan dat veel meiden de cap helemaal op hun achterhoofd zetten omdat die pony zichtbaar moet zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
voet te ver in de beugel, en ze moet de hiel meer uitdrukken.
Kan zijn, maar ik vind het dapper van Lieke.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
voet te ver in de beugel, en ze moet de hiel meer uitdrukken.
Dit soort acties van Lieke hebben meer met bewijsdrang te maken dan met lef.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik vind het dapper van Lieke.
Ik val van mijn stoelquote:Op donderdag 6 september 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Asociaal om iedereen te laten wachten voor het eten. Huub heeft gelijk. Het valt mij op dat hij de laatste dagen veel zinnige dingen zegt.
Van die iteejer is nooit meer iets vernomen schijntquote:Op donderdag 6 september 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Alle glazen, kopjes en bekers staan nu vol(zoveel kan ik niet drinken)
En voor de afwisseling dit.
[afbeelding]![]()
Wat zei die iteejer Yvonne?
Kan zijn, ik blijf het dapper vinden na een paar paardrijlessen.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:48 schreef Py het volgende:
[..]
Dit soort acties van Lieke hebben meer met bewijsdrang te maken dan met lef.
Yvonne heeft vast allemaal klusjes die hij eerst moet doenquote:Op donderdag 6 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Van die iteejer is nooit meer iets vernomen schijnt
Ik denk dat het toch te maken heeft dat hij zo links en rechts een beetje op z'n plaats wordt gezet. Kon geen kwaad!!quote:
iteejer en co zijn druk bezig om dit probleem op te lossen.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Van die iteejer is nooit meer iets vernomen schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |