Huub was toch ook alles kwijt, dus geen 10.000 en 100 eraf, nee alles eraf.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verder lijkt het oneerlijk, Amanda maar 30 en Huub veel meer. Maar ook dat is hoe je er naar kijkt. Van iemand die 10.000 euro heeft er 100 afnemen een lachtertje en die kan gewoon doorgaan met waar hij mee bezig was. Als je maar 100 hebt en je bent ze allemaal kwijt, dan heb je een probleem.
Amanda had er nog 150 en die moest ze ook inleveren.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan. Administratieve verdeling van de CP's achter of het meedelen van de verdeling?
Verder lijkt het oneerlijk, Amanda maar 30 en Huub veel meer. Maar ook dat is hoe je er naar kijkt. Van iemand die 10.000 euro heeft er 100 afnemen een lachtertje en die kan gewoon doorgaan met waar hij mee bezig was. Als je maar 100 hebt en je bent ze allemaal kwijt, dan heb je een probleem.
Ik welquote:Op donderdag 6 september 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Id de kok al aan het koken?
Maar dat zeg ik toch ook? Beiden alles kwijt en de getallen die ik noem zijn enkel voorbeelden. Het ging over oneerlijkheid, en dat ligt er maar aan hoe je er naar kijken wil. Huub lacht om 150 punten minder, terwijl Amanda dan wel zwaar gepakt wordt, want die heeft niets meer overquote:Op donderdag 6 september 2007 18:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Huub was toch ook alles kwijt, dus geen 10.000 en 100 eraf, nee alles eraf.
Ik ben nu echt de weg kwijtquote:Op donderdag 6 september 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda had er nog 150 en die moest ze ook inleveren.
Brian probeerde die punten eerst nog in zijn zak te houden, maar er kwam op het scherm dat die punten in de koffer moesten.
Ik hoor het wel rammelen in de keuken.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik welmaar de kok is niet in beeld nu dat blijft een vraag
Ik ook maar ik heb een aardige redenatie voor amanda: wat je nooit hebt gehad zul je ook niet missenquote:
Waarom alleen zondag ochtend? Gewoon die speler op repeat zetten....quote:Op donderdag 6 september 2007 18:35 schreef Py het volgende:
Tis eigenlijk net als met de kinderen op zondagochtend. Dvd'tje erin en ze zijn weer een paar uur zoet.
Dat zal Amanda worst zijn, als ze punten nodig heeft hobbelt ze even naar Brians puntenboompje in de tuin.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch ook? Beiden alles kwijt en de getallen die ik noem zijn enkel voorbeelden. Het ging over oneerlijkheid, en dat ligt er maar aan hoe je er naar kijken wil. Huub lacht om 150 punten minder, terwijl Amanda dan wel zwaar gepakt wordt, want die heeft niets meer over
20.30 worden de anderen terugverwacht en reken maar dat ik er voor ga zitten......kopje koffie, benen lekker hoog en onderuitgezakt. En dan luisteren over hoe geweldig het was of hoe ze slecht ze neergezet werd door die gemene Jensen. Voor de check kijk ik morgenavond welquote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoor het wel rammelen in de keuken.
Dus het eten zal zo wel op tafel staan.
Hopelijk blijven de andere drie nog een poos weg.
Nu snap ik er ook geen hol meer van, Huub heeft ook niks over, en Amanda kan altijd nog bij de cp-boom aankloppen.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch ook? Beiden alles kwijt en de getallen die ik noem zijn enkel voorbeelden. Het ging over oneerlijkheid, en dat ligt er maar aan hoe je er naar kijken wil. Huub lacht om 150 punten minder, terwijl Amanda dan wel zwaar gepakt wordt, want die heeft niets meer over
Fijn toch voor het snolletje, worst en gratis ceepees.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal Amanda worst zijn, als ze punten nodig heeft hobbelt ze even naar Brians puntenboompje in de tuin.
Die komen helemaal hyper terug. Ze hebben aandacht gehad daar gaat het ze om.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
20.30 worden de anderen terugverwacht en reken maar dat ik er voor ga zitten......kopje koffie, benen lekker hoog en onderuitgezakt. En dan luisteren over hoe geweldig het was of hoe ze slecht ze neergezet werd door die gemene Jensen. Voor de check kijk ik morgenavond wel![]()
ik hoop juist dat ze zodadelijk terug komen en dennie en nadia ruzie hebben en nadia direct naar mannie rent om te vertellen dat ze het 'vinger in dennis z'n kontje' beeldmateriaal hebben laten zien.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Hopelijk blijven de andere drie nog een poos weg.
ja en dat maakt het voor ons hilarisch tochquote:Op donderdag 6 september 2007 18:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die komen helemaal hyper terug. Ze hebben aandacht gehad daar gaat het ze om.
Ze kunnen beter maar niet te veel liegen want morgen zien de medebewoners het ook op het plasmascherm.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die komen helemaal hyper terug. Ze hebben aandacht gehad daar gaat het ze om.
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:51 schreef mistinguett het volgende:
[..]
ik hoop juist dat ze zodadelijk terug komen en dennie en nadia ruzie hebben en nadia direct naar mannie rent om te vertellen dat ze het 'vinger in dennis z'n kontje' beeldmateriaal hebben laten zien.![]()
kan niet wáchten.....
Daar ga ik wel van uit, ik geniet nu alquote:Op donderdag 6 september 2007 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen beter maar niet te veel liegen want morgen zien de medebewoners het ook op het plasmascherm.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tYlbD9jPY_Qquote:Op donderdag 6 september 2007 18:51 schreef mistinguett het volgende:
[..]
ik hoop juist dat ze zodadelijk terug komen en dennie en nadia ruzie hebben en nadia direct naar mannie rent om te vertellen dat ze het 'vinger in dennis z'n kontje' beeldmateriaal hebben laten zien.![]()
kan niet wáchten.....
We zijn er inmiddels achter dat de nieuwe Messias een ceepeeboom heeftquote:Op donderdag 6 september 2007 18:53 schreef Margo37 het volgende:
Het vreemde is dat Brian al zoveel punten had, zelfs met de bash tegen Lieke in de tuin met Jaap en Dennis zei hij nog van ik heb punten zat....klopt gewoon geen zak van.
Volgens Dennix was het VET.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Ze zijn terug!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |