Ik moet toch eens van die reputatie af zien te komen...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa die is fout, maar ook wel erg tof om weer eens te horen. Moet trouwens zeggen dat die Skibby (wat een naam) wel aardig klinkt als die Reel 2 Reel gast.
Ah, JCB... vast een Sirolf request.
Hoe vaak heb je hem aangevraagd? 1 keer?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet toch eens van die reputatie af zien te komen...
Ze liggen al in de winkel hoor.quote:
Nee, dat gaat toch al snel richting de 15 keer ofzo, maar hij is er maar 2x doorheen gekomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem aangevraagd? 1 keer?
Schotland, daar ben ik in juli geweest, leeeuuuk!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Whiskey in the jar, sluit goed aan op mijn vakantie naar schotland volgende week!![]()
Voor mij ook eigenlijk. Ik ben een behoorlijke Ierse Guinness Fan, hopelijk schenken die aardag scotten dat ook...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Schotland, daar ben ik in juli geweest, leeeuuuk!
Maar whiskey...![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet toch eens van die reputatie af zien te komen...
Nooit eerder gehoord, maar goede plaatquote:Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]daar kom je denk ik niet snel vanaf.
Woooooooow welke TOPPER heeft Goose - British mode gerequest?!?!?!
![]()
Toffe plaat![]()
Zou Ierland vs schotten erger zijn dan britten vs schotten ?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij ook eigenlijk. Ik ben een behoorlijke Ierse Guinness Fan, hopelijk schenken die aardag scotten dat ook...![]()
![]()
Ik was er helaas niet bij maar ze schijnen echt gruwelijk goed te zijn geweest op Lowlands. Eric Corton sprak met zeer lovende woorden over het optreden en volgens mij kreeg het optreden ook een goede recensie op 3voor12. Baal er trouwens wel extra van dat ik ze had kunnen zien hier in Groningen tijdens het bevrijdingsfestival, maar ik ben na het optreden van The view en Johan weer naar huis gegaan.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Nooit eerder gehoord, maar goede plaat![]()
Volgens mij is Ieren vs Britten net zo erg als Schotten vs Britten, dus ze hebben wel iets gemeen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou Ierland vs schotten erger zijn dan britten vs schotten ?
Geen idee eigenlijk. En hoop eigenlijk ook niet, als ierland fan in Schotland....quote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou Ierland vs schotten erger zijn dan britten vs schotten ?
Aah, pfiewquote:Op donderdag 6 september 2007 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Ieren vs Britten net zo erg als Schotten vs Britten, dus ze hebben wel iets gemeen.
/spuit 11 modusquote:Op donderdag 6 september 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
Oh dit is dat leuke liedje dat ik gisteren hoorde! What is it what is it?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |