Vakantie?! Veel plezier dan!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Daaaaag tot na de vakantie!
Heehallekiedeehallo!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:45 schreef Guis het volgende:
Hey mother(nacht)fokkers!
All Missing Pieces.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:54 schreef lunko1979 het volgende:
Wie zijn die jonge jongens van 10, 12 en 14 (?) die gisteren gedraaid werden bij Rabradio en waar Giel het net over had?
Morning SC.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
KOFFIE!!!!!!!!!!
Goeiemorgen allemaal
En toch blijf ik geen problemen hebben met nachtdiensten...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nachtdiensten zijn erg slecht voor je gezondheid, dat is al jaren bekendBiologische klok enzo..
Kan dan wel zo zijn maar hij is nog wel 1 van de weinige tegenwoordig die zijn muziek kennis echt in orde heeft, en alleen daarom verdiend hij zoveel uitzend uren op 3FMquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze kneus, die Ekdom.
Wat vindt ie zichzelf toch grappig
Ekdom is tof!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze kneus, die Ekdom.
Wat vindt ie zichzelf toch grappig
En natuurlijk Jamiraquaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii op de Henk W toonquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:26 schreef cosmick het volgende:
En natuurljik heeft ie al honderd jaar dezelfde grapjes, schreeuwt ie minstens net zo lang "Hey Baby!" door Bruce Springsteen, maar it's all good.
mwah stem is kate bushquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:41 schreef Impry het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de megahit van Robyn een beetje Madonna-style/achtig vind?
Je hoeft ergens ook geen probleem mee te hebben om het slecht te laten zijn voor je gezondheid natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:20 schreef MutZ het volgende:
En toch blijf ik geen problemen hebben met nachtdiensten...
er zit wel een beetje in van madonna na nog eens terug luisteren, maar mijn eerste instantie was kate bush kwa accent enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, vind ik totaal niet eigenljik. Weet je hoe hoog Kate Bush gaat? Hoor ik niet bij Robyn.
mwoah, ben er niet kapot van, zal dus wel weer een hit wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:04 schreef Impry het volgende:
Ik vond het best meevallenHeb trouwens wel een ander liedje ontdekt, geinig deuntje al zegt ik het zelf.
Youtube - Fireball - What I Want - Produced by Bob Sinclar
Wat vinden jullie hiervan?
Alles waar jij niet kapot van bent, wordt een hit?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef Againzender het volgende:
mwoah, ben er niet kapot van, zal dus wel weer een hit worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |