Dat ken ik... zeker het zeggen dat ze het echt niet hoeft te doen. Ik kan het toch moeilijk teruggevenquote:Op maandag 10 september 2007 23:09 schreef Athmozz het volgende:
als ik haar een halve dag niet roep komt ze zelf kijken om te vragen of ik nog iets wil, dus dan kan ik haar evengoed beneden laten & bellen als ik wél eens iets wil, dat bespaard haar al redelijk wat trappen. Dat ze het niet moet doen heb ik al gezegd, maar blijkbaar vind ze het totaal niet erg want ze blijft het doen. Als ik later kinderen heb moeten ze niet denken dat ik hun flesje cola ga brengen als ze me bellen![]()
Afgezien van die moeder is de situatie bij mij thuis ongeveer de standaard bij nog thuis wonende jongeren die studeren; die gaan ook zoveel & zolang uit als een ander, die staan ook op op het uur dat ze zelf kiezen... alsof de standaard is dat je om 8u uit je bed moet & 's avonds om 10u thuis & max 1x per week uitgaan en dan niet drinken. Zo zijn er waarschijnlijk ook, maar dat zal een kleine minderheid zijn (en als het zo is en je blijft thuis, dan versta ik daar niets van)quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dit topic heb ik al lang opgegeven toen Athmozz op elke post ging reageren dat het niet bij hem van toepassing is. Ik bedoel er zijn ook mensen die een normale thuiswoon relatie met hun ouders hebben.
Ja hallo, niet iedereen heeft zoveel vrijheden als jij thuis. Toen ik thuis woonde kon ik ook doen en laten wat ik wilde, zolang ik mijn moeder maar niet wakker maakte als ze sliep en al hier bier op dronk. Maar zover ik weet heeft niet iedereen die vrijheden. Als jij op iedereen die hier post reageert met, ' ja maar ik wel' dan heeft deze discussie gewoon geen zin.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Afgezien van die moeder is de situatie bij mij thuis ongeveer de standaard bij nog thuis wonende jongeren die studeren; die gaan ook zoveel & zolang uit als een ander, die staan ook op op het uur dat ze zelf kiezen... alsof de standaard is dat je om 8u uit je bed moet & 's avonds om 10u thuis & max 1x per week uitgaan en dan niet drinken. Zo zijn er waarschijnlijk ook, maar dat zal een kleine minderheid zijn (en als het zo is en je blijft thuis, dan versta ik daar niets van)
Precies. Als mijn ouders constant in m'n nek zaten te hijgen en eisten dat ik voor het donker braaf in m'n bedje lag, was ik ook allang weggeweest (om maar even heel erg te overdrijvenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:10 schreef Athmozz het volgende:
niet iedereen heeft die vrijheiden inderdaad, maar ik vermoed dat de meesten die thuis blijven wél die vrijheden hebben, anders ga je gewoon die vrijheden opzoeken. Als je daarvoor alleen gaat gaan wonen dan geef ik die persoon groot gelijk, als ik me voor alles bij mijn ouders zou moeten verantwoorden zou ik dat ook geen week volhouden hoor. Alleen denk ik dat het uitzonderingen zijn waarbij de ouders nog zo beperkend zijn, toch zeker als je die leeftijd hebt.
Oke dat gaat wel te ver, als ik genoeg verdien ga ik zeker weg, ik zou me gewoon kapot schamenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef Arvid het volgende:
Mensen het kan allemaal NOG erger!!!!
Ik werk inmiddels (ben 26) en bij mij op het werk zitten mensen tussen de 25 en 30 die nog thuis wonen!!!
Hoe KANSLOOS is dat!
Sommige verdienen gewoon al 3000 piek per maand en dan nog gaan ze niks huren of kopen.
Argument: ja het is goedkoper bij mijn ouders wonen.
Oorzaak: extreme gierige calvinistische inslag die je wel meer ziet in Nederland.
Discussieer er lustig op losquote:
Zo moe dat je niet meer fatsoenlijk kunt spellen..?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:00 schreef Tigereve het volgende:
oh jongens ik wordt al moe als ik dit lees......
Mensen die onder het motto 'lekker voordelig' lekker makkelijk bij papa en mama blijven wonenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:41 schreef fathank het volgende:
Mensen die 300 euro betalen voor 20 vierkante meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |