quote:Beste xxx,
Bedankt voor je reactie. Vergeleken met andere Europese talen is Nederlands een relatief klein taalgebied. Echter, zoals wij eerder aan hebben gegeven streeft Nintendo ernaar om meer spellen in het Nederlands te kunnen uitbrengen.
Helaas is er op dit moment nog niets bekend over de planning van spellen die in het Nederlands vertaald worden. Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ik heb m ook maar gewoon gekochtquote:Op donderdag 13 september 2007 19:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TofSpel zit goed in elkaar, en het overschakelen van 2D naar 3D is leuk uitgewerkt, maar ook de humor en de stijl van het spel is erg tof. Aanrader! Als je de vorige Paper Mario 's leuk vond vind je deze ook leuk, en als je van Mario 2D platformers houd, is het ook een aanrader
![]()
k baal er ook vanquote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Tomasso het volgende:
Goed bezig Nintendo, een normale game (Project HAMMER) cancelen maar wel iets als Link's Crossbow Training doen
Ow, sorry, het is natuurlijk geweldig. Man, mag er werkelijk geen enkele onderbouwde kritiek meer worden geuit op Nintendo?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Stelletje negatieve azijnzeikende zeurpieten.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, sorry, het is natuurlijk geweldig. Man, mag er werkelijk geen enkele onderbouwde kritiek meer worden geuit op Nintendo?
normale game het was gewoon een tech demo hoor ik vond er niet veel aan. En link's crossbow training krijg je bij de zapper voor 20 euro wat zeur je nu.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Tomasso het volgende:
Goed bezig Nintendo, een normale game (Project HAMMER) cancelen maar wel iets als Link's Crossbow Training doen
Ga je nou weer beginnen?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, sorry, het is natuurlijk geweldig. Man, mag er werkelijk geen enkele onderbouwde kritiek meer worden geuit op Nintendo?
Het was misschien niet de mooiste game nee, maar het concept sprak mij zeker wel aan. Beetje rondlopen en zwaaien met de Wiimote zodat je badguys omver kunt slaan met een big ass hamer. Kom maar door hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen?
Hammer zag er uit als crap man.
Precies. Het laatste filmpje wat ervan te zien, zag er gewoon goed uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was misschien niet de mooiste game nee, maar het concept sprak mij zeker wel aan. Beetje rondlopen en zwaaien met de Wiimote zodat je badguys omver kunt slaan met een big ass hamer. Kom maar door hoor
Om mijzelf op de FP maar te quoten:quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Japanse games op Europese Virtual Console
quote:Jeumig, wat is dat Lost Levels moeilijk, ik kom niet door het eerste level heen
Er komen trouwens nog meer games:
21 september:
Ninja Gaiden (NES)
Ninja JaJaMaru-kun (NES)
28 september
Sin and Punishment (N64)
Gradius III (SNES)
Allemaal beschikbaar tot 28 september!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |