ik zie alleen een xbox live 13 maanden abbo in halo 3 jas ZONDER game anders hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs ik ga Halo 3 spelenGratis bij een jaar live. Dank je wel BOL.com
Kan ook niet meer, was een foutje van Bol.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zie alleen een xbox live 13 maanden abbo in halo 3 jas ZONDER game anders hoor.
zal ook wel geannuleerd worden dan net als die printers bij de wehkapm enzoquote:Op donderdag 6 september 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ook niet meer, was een foutje van Bol.
Goh wat zonde van je geld:quote:Op donderdag 6 september 2007 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs ik ga Halo 3 spelenGratis bij een jaar live. Dank je wel BOL.com
Zeg sjagrijn, gaat het?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goh wat zonde van je geld:
-Je bent nooit op live
-Shooters is niks voor jou.
Zit niet veel achter de laptop, heb het drukker dan werkweken eigenlijk.. maar dat hoor je nog wel.quote:
crackdownquote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg sjagrijn, gaat het?
Ik speel elke week wel RS:V online fyi.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren naar de kermis geweest
Dotje hey
[afbeelding]
Mja.. mooie replay dus.quote:
hij lijkt mij toch wel erg leukquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. mooie replay dus.
Maar serieus, met Forza hoef ik geen ander racespel te hebben, en al zeker geen arcade PGR met motoren.
Ach in de middeleeuwen gebeurde dat wel vaker.quote:Op zondag 9 september 2007 10:37 schreef gijsje79 het volgende:
Man overleden na aanval met bijl
Waar gaat dat heen.![]()
Zat gisteren nog bij Sander.quote:Op zondag 9 september 2007 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach in de middeleeuwen gebeurde dat wel vaker.
Heb je niet online gezien gisteravond, heb nog ff lekker lopen knallen in halo!
Zo zeg, jij wordt echt grijs.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren naar de kermis geweest
Dotje hey
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |