FOK!forum / General Chat / Is er een manier op je telefoonabbonoment op te zeggen?
HajdukSplitdonderdag 6 september 2007 @ 00:22
Beste Fokkers,

Ik ben al 1 jaar abbonee bij Orange, heb daar een 2 jarig abbonoment, maar naar mijn mening zijn het vieze oplichters er is altijd wel wat, dan halen ze weer teveel eraf, of ze halen het bedrag eraf en zeggen vervolgens niks gekregen te hebben terwijl het automatisch gaat.
Nu is mijn vraag, is er ergens een manier waardoor ik deze abbonoment kan opzeggen want ik ben er helemaal klaar mee.

Ik hoor t wel, gr
it_was_medonderdag 6 september 2007 @ 00:24
Je hebt een contract van 2 jaar en daar heb je, je aan te houden.

Tip: Zorg dat ze niet meer automatisch kunnen incasseren, maar zorg er dan ook voor dat je netjes op tijd betaalt. Heb je geen last meer van onterechte afboekingen.
Bolkesteijndonderdag 6 september 2007 @ 00:26
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef HajdukSplit het volgende:
Nu is mijn vraag, is er ergens een manier waardoor ik deze abbonoment kan opzeggen want ik ben er helemaal klaar mee.
Brief sturen waarin je verzoekt het abonnement ongedaan te maken wegens slechte service (toon dit ook aan door bijvoorbeeld afschriften en mailtjes als bijlage toe te voegen). Eerst maar eens een dossiertje opbouwen, anders heb je niks om ze mee om de oren te slaan.
it_was_medonderdag 6 september 2007 @ 00:28
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Brief sturen waarin je verzoekt het abonnement ongedaan te maken wegens slechte service. Eerst maar eens een dossiertje opbouwen, anders heb je niks om ze mee om de oren te slaan.
En tegen die tijd is het 2de jaar om en heb je er een hoop energie aan verspilt.
Bolkesteijndonderdag 6 september 2007 @ 00:29
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:
En tegen die tijd is het 2de jaar om en heb je er een hoop energie aan verspilt.
Vorder je het bedrag toch gewoon terug, misschien zelfs met rente. Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Blijf zeuren, dan komt het meestal wel goed is mijn ervaring. Ik heb een keer met een vaag verhaal van KPN een ADSL abonnement aangesmeerd gekregen, eerste wilde men niet op mijn klachten ingaan. Brief naar de Raad van Bestuur gezonden waarin ik stelde dat ik toch ernstig teleurgesteld was in KPN, en voila het was in een week geregeld.
it_was_medonderdag 6 september 2007 @ 00:41
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Vorder je het bedrag toch gewoon terug, misschien zelfs met rente. Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Blijf zeuren, dan komt het meestal wel goed is mijn ervaring. Ik heb een keer met een vaag verhaal van KPN een ADSL abonnement aangesmeerd gekregen, eerste wilde men niet op mijn klachten ingaan. Brief naar de Raad van Bestuur gezonden waarin ik stelde dat ik toch ernstig teleurgesteld was in KPN, en voila het was in een week geregeld.
Ik ben benieuwd of het kan. Ik heb er mijn twijfels over.

TS als je het doet up-date het hier dan.
HajdukSplitdonderdag 6 september 2007 @ 00:47
Het is idd wel zo dat ik me er ook 2 jaar aan hoor te houden. Maar niet als ik belazert word natuurlijk, maar ik ga gewoon wat uitprinten van mijn internet bankieren dan kunnen ze zien wat ze doen, zoals 2x hetzelfde bedrag eraf halen en dan 4 maanden wachten tot het eindelijk terug is gestort. Ik ga er wat moois van maken, als het lukt post ik het natuurlijk
Rapailledonderdag 6 september 2007 @ 01:31
Nee, dat gaat niet lukken helaas. Wel kan je natuurlijk nu al opzeggen zodat je er over precies 2 jaar vanaf ben.
leolinedancedonderdag 6 september 2007 @ 01:35
tvp
Evil_Jurdonderdag 6 september 2007 @ 08:11
Het kan wel als er een tariefswijziging is, meestal doen ze dit heel stil maar het gebeurt wel vaker. Dan kun je binnen een bepaalde tijd je abo kosteloos opzeggen.
Lightdonderdag 6 september 2007 @ 08:15
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Het kan wel als er een tariefswijziging is, meestal doen ze dit heel stil maar het gebeurt wel vaker. Dan kun je binnen een bepaalde tijd je abo kosteloos opzeggen.
Dat kan volgens mij alleen als de tariefswijziging in het nadeel van de klant is.
IkWilbertdonderdag 6 september 2007 @ 08:20
Wat vaak kan is je abo afkopen, dus alle resterende maandbedragen bij elkaar optellen en dit betalen aan orange. Het kost wat maar dan ben je er wel af
JDudedonderdag 6 september 2007 @ 11:48
Hm, de problemen die je schetst heb ik in 6 jaar als Orange klant nog nooit meegemaakt. Je bent vast een smerige wanbetaler .
Dr_Flashdonderdag 6 september 2007 @ 13:35
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef JDude het volgende:
Hm, de problemen die je schetst heb ik in 6 jaar als Orange klant nog nooit meegemaakt. Je bent vast een smerige wanbetaler .
Nee jij bent een lekker mannetje