Brief sturen waarin je verzoekt het abonnement ongedaan te maken wegens slechte service (toon dit ook aan door bijvoorbeeld afschriften en mailtjes als bijlage toe te voegen). Eerst maar eens een dossiertje opbouwen, anders heb je niks om ze mee om de oren te slaan.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef HajdukSplit het volgende:
Nu is mijn vraag, is er ergens een manier waardoor ik deze abbonoment kan opzeggen want ik ben er helemaal klaar mee.
En tegen die tijd is het 2de jaar om en heb je er een hoop energie aan verspilt.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Brief sturen waarin je verzoekt het abonnement ongedaan te maken wegens slechte service. Eerst maar eens een dossiertje opbouwen, anders heb je niks om ze mee om de oren te slaan.
Vorder je het bedrag toch gewoon terug, misschien zelfs met rente. Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Blijf zeuren, dan komt het meestal wel goed is mijn ervaring. Ik heb een keer met een vaag verhaal van KPN een ADSL abonnement aangesmeerd gekregen, eerste wilde men niet op mijn klachten ingaan. Brief naar de Raad van Bestuur gezonden waarin ik stelde dat ik toch ernstig teleurgesteld was in KPN, en voila het was in een week geregeld.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:
En tegen die tijd is het 2de jaar om en heb je er een hoop energie aan verspilt.
Ik ben benieuwd of het kan. Ik heb er mijn twijfels over.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vorder je het bedrag toch gewoon terug, misschien zelfs met rente. Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Blijf zeuren, dan komt het meestal wel goed is mijn ervaring. Ik heb een keer met een vaag verhaal van KPN een ADSL abonnement aangesmeerd gekregen, eerste wilde men niet op mijn klachten ingaan. Brief naar de Raad van Bestuur gezonden waarin ik stelde dat ik toch ernstig teleurgesteld was in KPN, en voila het was in een week geregeld.
Dat kan volgens mij alleen als de tariefswijziging in het nadeel van de klant is.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Het kan wel als er een tariefswijziging is, meestal doen ze dit heel stil maar het gebeurt wel vaker. Dan kun je binnen een bepaalde tijd je abo kosteloos opzeggen.
Nee jij bent een lekker mannetjequote:Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef JDude het volgende:
Hm, de problemen die je schetst heb ik in 6 jaar als Orange klant nog nooit meegemaakt. Je bent vast een smerige wanbetaler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |