Zo die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:24 schreef Falco het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=M8pR1rZZHEs
Whehe die speelt Unreal Tournamentquote:Op donderdag 6 september 2007 00:24 schreef Falco het volgende:
WTF! Wil je dat linkje eens snel weghalen, ik wens niet op FOK te staan met 1 of andere filmpje waar ik me voor schaam.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:24 schreef Falco het volgende:
Het is geen foto dus dan mag 't.quote:Op donderdag 6 september 2007 05:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF! Wil je dat linkje eens snel weghalen, ik wens niet op FOK te staan met 1 of andere filmpje waar ik me voor schaam.
geniaal filmpje. Zou oud, maar als je die ADHD'er los ziet gaanquote:Op donderdag 6 september 2007 02:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Whehe die speelt Unreal Tournament
ICH WILL UNREAL TOURNAMENT SPIELENNNNNNNNNNNNNNNN
STARTE DAS VERDAMMTE SPIEL DU HUHRENSOHNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN *RAMRAMRAM*
ICH SAG ES DU NOCH EINMAL, STARTE DAS SPIEEEEEL
WAS IST DAS DENNNNNNNNNNNN?!?!?!??!?!
WHHUUUEEEEEEEEEE
SCHNELLLL STARTEN
JETZT GEHTS LOS... SPIELENNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111UNREAL TOURNAMENT SPIELENNNNNNN!!!!!11
lol blijft kankervet die Gestapo taal![]()
Positiv denken, einfach positiv denken![]()
Ich brauch keine hilfe UWHuwhwuhwuhwuhwuHWuwhuwhwuhwuwh VIESE HUHRENSOHN!!!!!!!!!!!11
![]()
Hoezo LAPD? je weet wss niet eens wat het betekent.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb lekker super illegale Steam Accounts en de FBI zit achter me aan en ook heel veel LAPD's
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo LAPD? je weet wss niet eens wat het betekent.
Los Angeles Police Department..
Dat spel heeft meer patches/fixes/updates dan Windows xpquote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Ulreazj het volgende:
Battlefield 2 , noem het maar Bugfield 2
De Emo-soldaat houdt van snijden, voornamelijk in zichzelf. Tevens is hij zo depressief dat hij geen energie heeft om een sniper-rifle of een machine geweer op te pakken.quote:
Nu zet je jezelf toch behoorlijk voor lul met je LAPDquote:Op donderdag 6 september 2007 00:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb lekker super illegale Steam Accounts en de FBI zit achter me aan en ook heel veel LAPD's
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo LAPD? je weet wss niet eens wat het betekent.
Los Angeles Police Department..
kortom je bent een watjequote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
oeeee ik speel battlefield 2 ik ben vast de enigste...
En waarom emo's? Waarom niet? Emo's kan je gewoon belachelijk maken zonder consequenties, turken niet.
En Maikuuul post in mijn topicDD:D:D:DdD::;;D:
Maar emo's steken als de beste, gaan ze alsnog met wapens.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
kortom je bent een watje
emo;s zijn harstikke lief![]()
Lekker voor je.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:02 schreef ernstigezaak het volgende:
Jij steekt iedereen graag neer met een mes?
In een spel?
Stomme oelenwapper.![]()
Kut emo ...quote:Op donderdag 6 september 2007 08:42 schreef Ascendancy het volgende:
jah je emo grap is echt treffend TS
stoere bink ben jij
Jij weet het.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:
Hoe kan iets een knife server zijn als je andere wapens kunt gebruiken?
Omdat het officieel gezien verboden isquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:23 schreef NoBody122 het volgende:
Dat dus.
Emo muziek is coolquote:
HAHAHAHA KUT EMOquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Emo muziek is cool
Emo kleding is cool
Emo haar is cool
Alleen ik ben geen emo.
Ik heb namelijk veel te vrolijke buien dus helaas voor jouw
Maar emo's zijn wel cool en ze hebben tenminste respect, itt tot jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |