ga naar de kapper dan heb je tenminste een goed excuus dat je de prive hebt gelezenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!
Straks even in de winkel een blik werpen![]()
die zijn toch altijd oudquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ga naar de kapper dan heb je tenminste een goed excuus dat je de prive hebt gelezen![]()
Zo, geen kapper, geen lurken in de supermarkt, ik heb em, voor het eerst in jaren, *gewoon gekocht en wel vanwege dit topic.quote:Victor Reinier heeft de vreselijke gebeurtenisin de nacht van 4 op 5 september in de hotelsuite in Maastricht nog maar nauwelijks kunnen verwerken. Natuurlijk wil iedereen weten wat er die avond precies is gebeurd. Er zijn maar twee mensen die het werkelijke verhaal kunnen vertellen: vriendin KIM en Victor Reinier. Kim ligt echter nog steeds in het ziekenhuis en kan haar verhaal niet doen. Ook Victor zweeg tot nu toe in alle talen. Wanneer Privé hem echter spreekt, blijkt hij toch spraakzamer te zijn. Wel maakt hij de indruk een gebroken man te zijn, die gebukt gaat onder de last van het hele gebeuren. Het is natuurlijk niet mis dat je vriendin voor jouw ogen uit het raam springt om een einde aan haar leven te maken. Dit is tot op heden nog altijd de versie waar ook de politie vanuit gaat.
Victor Reinier: 'Ik heb mijn leven lang nog nooit over mijn privéleven gesproken en ook in dit geval zal ik dat niet doen. Ik ben acteur, dat is mijn werk en alleen daar wil ik over praten. Zo heb ik het altijd gedaan en daar wijk ik niet van af. Hoe het met me gaat na alle gebeurtenissen wil ik ook liever voor mezelf houden. Ik praat hierover met mijn familie en vrienden. Die zijn voor mij op dit moment een grote steun. Met hen bespreek ik mijn gevoelens. Ik begrijp best wel dat het publiek dat mij van de televisie kent, graag wil weten wat er allemaal is gebeurd en zit te wachten op het hele verhaal. Ik moet ze echter teleurstellen. Ik denk dat diezelfde mensen het ook niet prettig zullen vinden wanneer hun hele privéleven op straat zou komen te liggen. Ik ben acteur, dat is mijn werk en daar houdt het op.'
Daar is anders weinig van te merken.quote:Wanneer Privé hem echter spreekt, blijkt hij toch spraakzamer te zijn.
Goh, hij heeft met een ander meisje gezoend..quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:33 schreef Stali het volgende:
Wat voor mij wel nieuw is, is dat Victor die bewuste avond na flink ingenomen te hebben geflirt met een andere cafébezoekster. Zonder zich iets van Kim aan te trekken zoent hij het meisje zelfs. Kim is toen blijkbaar door het lint gegaan. Victor heeft haar naar buiten gestuurd en ze bleef een poosje weg om daarna weer terug te komen om Victor voor van alles uit te maken. Daarna heeft hij haar mee naar het hotel genomen, aldus de Privé.
Hetgeen natuurlijk gelul is omdat hij met zijn ex in een tv-programma heeft gezeten vanwege het vermeend sexueel misbruik van zijn vrouw door haar vader, de filmproducent Laurens Geels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:09 schreef Stali het volgende:
Uit de Privé, reactie Victor Reinier
Victor Reinier: 'Ik heb mijn leven lang nog nooit over mijn privéleven gesproken
Deze vond ik dan ook wel erg leuk.quote:Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef SteveBallmer het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn als zij verklaart: "We kwamen de hotelkamer binnen, hij kwakte de deur dicht en greep me vast. Ben je helemaal besodemieterd dat je mij in een vol café voor lul zet, schreeuwde hij met zijn dronken kop. Hij opende het raam en smeet me op straat. Ik blijf bij mijn verklaring. "![]()
![]()
Ik hoop dat hij zich flink schuldig voelt. Egocentrisch stuk vreten, altijd maar miepen over hoe hij zich voelt, zelfs wanneer een meisje zich uit het raam heeft geworpen dan betreft het nog alleen zijn gevoelens. Jeezz.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef k_i_m het volgende:
Als hij het vlak daarvoor uitgemaakt had, had ik mooi gezegd dat ie me een zetje had gegeven! Pay up, bastard!
Nee, mij ook niet. Ik heb hardop zitten lachen om jouw posts en natuurlijk helemaal om die van Milagro. Heerlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 09:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Goh, hij heeft met een ander meisje gezoend..
Is idd nieuws, maar het verbaast me nou helemaal niets![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij belandde enkele weken op straat na een val uit een hotelraam
nee, joh, ze zegt hem dat ze zal verzwijgen dat hij haar een zetje gegeven heeft (gelogen of niet) opdat hij voor altijd aan haar zijde zal blijvenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef k_i_m het volgende:
Als hij het vlak daarvoor uitgemaakt had, had ik mooi gezegd dat ie me een zetje had gegeven! Pay up, bastard!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och erm...zelfmoord willen plegen en dan dakloos worden ook nog
Stond in dat artikelquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och erm...zelfmoord willen plegen en dan dakloos worden ook nog
Uiteraard is meneer Reinier niet zo heel erg correct. maar ik vind dat er altijd een evenwicht moet zijn tussen daden en boete. Dat meneer vreemd gaat is natuurlijk belachelijk, maar een passende straf zou in mijn ogen zijn dat zijn ex vrouw hem financieel uitkleed en hij een tijdje het lachertje wordt van society minnend nederland. Wat hem nu overkomt, dat zijn geliefde bijna dodelijk verongelukt, dat gun je in mijn ogen niemand.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, ik was warm... je kent de artsen die haar behandelen!
Mogen we je aanraken?
Je kan lullen wat je lullen wilt, maar echt heel correct is dhr. Reinier natuurlijk niet...
zijn geliefde zeg je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Uiteraard is meneer Reinier niet zo heel erg correct. maar ik vind dat er altijd een evenwicht moet zijn tussen daden en boete. Dat meneer vreemd gaat is natuurlijk belachelijk, maar een passende straf zou in mijn ogen zijn dat zijn ex vrouw hem financieel uitkleed en hij een tijdje het lachertje wordt van society minnend nederland. Wat hem nu overkomt, dat zijn geliefde bijna dodelijk verongelukt, dat gun je in mijn ogen niemand.
Dat de artsen hier op het AZM niet zo discreet zijn is natuurlijk niet zo bijzonder. Wel leuk natuurlijk.![]()
Ok... De conclusie, Kim is er dus achter gekomen dat ze niet zoveel voor Victor betekende als ze zelf graag zou willen. Arm kindquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zijn geliefde zeg je?
waarom kust hij dan een ander, wildvreemd meisje?
dus zoveel betekende ze ook niet voor hem.
victor moet gewoon niet zeiken. hij had zijn tong in zijn eigen mond moeten houden.
right, 20 jarigen kieperen zich idd regelmatig van 2 hoog uit het raam als hun vriendje het uitmaaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
ach labiel, wat is labiel?
het kind is 20 daar kan je zo'n actie van verwachten.
was het er een van zijn eigen leeftijd geweest, die had hem aangepakt, ipv zichzelf.
Wat mooiquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, joh, ze zegt hem dat ze zal verzwijgen dat hij haar een zetje gegeven heeft (gelogen of niet) opdat hij voor altijd aan haar zijde zal blijven... want anders... 'jouw woord tegen het mijne, schatje, en wie gaan ze nu geloven"
![]()
ik zie een Mabel/Friso bruiloft voor me, waar de bruid quasi verliefde blikken werpt naar haar met zoveel toewijding (lees : list en bedrog) gestrikte gomen dan de gom die strak voor zich uitkijkt, in dit geval denkend "oh shit, oh fuck, daar gaat mijn leven, verraden door mijn eigen lul "
![]()
romantischer kan gewoon nietquote:
Weet je wat me nou echt nog het meeste dwarszit, hè?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, joh, ze zegt hem dat ze zal verzwijgen dat hij haar een zetje gegeven heeft (gelogen of niet) opdat hij voor altijd aan haar zijde zal blijven... want anders... 'jouw woord tegen het mijne, schatje, en wie gaan ze nu geloven"
![]()
ik zie een Mabel/Friso bruiloft voor me, waar de bruid quasi verliefde blikken werpt naar haar met zoveel toewijding (lees : list en bedrog) gestrikte gomen dan de gom die strak voor zich uitkijkt, in dit geval denkend "oh shit, oh fuck, daar gaat mijn leven, verraden door mijn eigen lul "
![]()
Je zou maar zo heten iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je wat me nou echt nog het meeste dwarszit, hè?.
.
.
Dat die hoer Kim heet!.
.
. Alleen al voor het bezoedelen van mijn naam zou ik haar zelf een zetje geven als ze weer rechtop in haar nest kan zitten! Misschien moet ik toch eens met Victor bellen. Wellicht dat hij me kan helpen
.
Precies, want hij is acteur, jah?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:35 schreef Ole het volgende:
labiel is ze zeker![]()
Maar hé, we vergeten even dat Victor hier de zielepoot is he!
Och, dat hem dit allemaal overkomt. En al die media-aandacht.. We moeten echt met hem meeleven hoor!
En hij houdt er al niet van dat zijn privé leven breed wordt uitgemeten in de pers. Daar heeft hij niet om gevraagd hoor!![]()
Nu begrijp ik het... Ook blond hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Precies, want hij is acteur, jah?
Wat een hondenkop trouwens, die Kim, kijk er eens naar met een andere haarkleur en niemand had 'r een 2-e blik gegund.
Blond, hé? Maakt niet uit hoe spuuglelijk je bent, als je haar maar blond is.
Nou jaaa, jij hebt toch geen hondenkop, mens?quote:
ja maar ze is op z'n haar kop gevallen en nu heet ze dus Mik, dus no worriesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je wat me nou echt nog het meeste dwarszit, hè?.
.
.
Dat die hoer Kim heet!.
.
. Alleen al voor het bezoedelen van mijn naam zou ik haar zelf een zetje geven als ze weer rechtop in haar nest kan zitten! Misschien moet ik toch eens met Victor bellen. Wellicht dat hij me kan helpen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |