abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53568473
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik!

Straks even in de winkel een blik werpen
ga naar de kapper dan heb je tenminste een goed excuus dat je de prive hebt gelezen
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 16:46:01 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53570235
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:08 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ga naar de kapper dan heb je tenminste een goed excuus dat je de prive hebt gelezen
die zijn toch altijd oud
pi_53572015
Uit de Privé, reactie Victor Reinier
quote:
Victor Reinier heeft de vreselijke gebeurtenisin de nacht van 4 op 5 september in de hotelsuite in Maastricht nog maar nauwelijks kunnen verwerken. Natuurlijk wil iedereen weten wat er die avond precies is gebeurd. Er zijn maar twee mensen die het werkelijke verhaal kunnen vertellen: vriendin KIM en Victor Reinier. Kim ligt echter nog steeds in het ziekenhuis en kan haar verhaal niet doen. Ook Victor zweeg tot nu toe in alle talen. Wanneer Privé hem echter spreekt, blijkt hij toch spraakzamer te zijn. Wel maakt hij de indruk een gebroken man te zijn, die gebukt gaat onder de last van het hele gebeuren. Het is natuurlijk niet mis dat je vriendin voor jouw ogen uit het raam springt om een einde aan haar leven te maken. Dit is tot op heden nog altijd de versie waar ook de politie vanuit gaat.

Victor Reinier: 'Ik heb mijn leven lang nog nooit over mijn privéleven gesproken en ook in dit geval zal ik dat niet doen. Ik ben acteur, dat is mijn werk en alleen daar wil ik over praten. Zo heb ik het altijd gedaan en daar wijk ik niet van af. Hoe het met me gaat na alle gebeurtenissen wil ik ook liever voor mezelf houden. Ik praat hierover met mijn familie en vrienden. Die zijn voor mij op dit moment een grote steun. Met hen bespreek ik mijn gevoelens. Ik begrijp best wel dat het publiek dat mij van de televisie kent, graag wil weten wat er allemaal is gebeurd en zit te wachten op het hele verhaal. Ik moet ze echter teleurstellen. Ik denk dat diezelfde mensen het ook niet prettig zullen vinden wanneer hun hele privéleven op straat zou komen te liggen. Ik ben acteur, dat is mijn werk en daar houdt het op.'
Zo, geen kapper, geen lurken in de supermarkt, ik heb em, voor het eerst in jaren, *gewoon gekocht en wel vanwege dit topic. .
En jongens, wat een bagger he? Veel foto's, tekst, herhalingen en er staat helemaal niets. .

* Dat gewoon houdt in met de voorkant naar beneden, zodat niemand het zou zien. Bij de kassa ging dat mis want hij bleef bovenaan op de band liggen en dat hebben 2 bekenden gezien. Ik zag ze gewoon kijken. Vraag me af of zij soms ook een Privé onder in hun karretje verstopt hadden. .
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:29:23 #164
84328 Lllaura
painting pictures
pi_53572419
quote:
Wanneer Privé hem echter spreekt, blijkt hij toch spraakzamer te zijn.
Daar is anders weinig van te merken.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_53572505
Wat voor mij wel nieuw is, is dat Victor die bewuste avond na flink ingenomen te hebben geflirt met een andere cafébezoekster. Zonder zich iets van Kim aan te trekken zoent hij het meisje zelfs. Kim is toen blijkbaar door het lint gegaan. Victor heeft haar naar buiten gestuurd en ze bleef een poosje weg om daarna weer terug te komen om Victor voor van alles uit te maken. Daarna heeft hij haar mee naar het hotel genomen, aldus de Privé.
  Moderator / Miss SHO zondag 30 september 2007 @ 09:55:51 #166
22592 crew  Ole
pi_53583492
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 18:33 schreef Stali het volgende:
Wat voor mij wel nieuw is, is dat Victor die bewuste avond na flink ingenomen te hebben geflirt met een andere cafébezoekster. Zonder zich iets van Kim aan te trekken zoent hij het meisje zelfs. Kim is toen blijkbaar door het lint gegaan. Victor heeft haar naar buiten gestuurd en ze bleef een poosje weg om daarna weer terug te komen om Victor voor van alles uit te maken. Daarna heeft hij haar mee naar het hotel genomen, aldus de Privé.
Goh, hij heeft met een ander meisje gezoend..

Is idd nieuws, maar het verbaast me nou helemaal niets
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 30 september 2007 @ 18:22:40 #167
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53595773
ik snap het niet meer...

KIM zoals Privé het spelt kwam toch met de trein naar maastricht om vervolgens daar uit het raam te springen?

@Stali...damn je kan ook nooit eens stiekem een priveetje ergens kopen he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53598325
Het mooiste zou natuurlijk zijn als zij verklaart: "We kwamen de hotelkamer binnen, hij kwakte de deur dicht en greep me vast. Ben je helemaal besodemieterd dat je mij in een vol café voor lul zet, schreeuwde hij met zijn dronken kop. Hij opende het raam en smeet me op straat. Ik blijf bij mijn verklaring. "

pi_53598373
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 18:09 schreef Stali het volgende:
Uit de Privé, reactie Victor Reinier
Victor Reinier: 'Ik heb mijn leven lang nog nooit over mijn privéleven gesproken
Hetgeen natuurlijk gelul is omdat hij met zijn ex in een tv-programma heeft gezeten vanwege het vermeend sexueel misbruik van zijn vrouw door haar vader, de filmproducent Laurens Geels.
pi_53599837
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef SteveBallmer het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn als zij verklaart: "We kwamen de hotelkamer binnen, hij kwakte de deur dicht en greep me vast. Ben je helemaal besodemieterd dat je mij in een vol café voor lul zet, schreeuwde hij met zijn dronken kop. Hij opende het raam en smeet me op straat. Ik blijf bij mijn verklaring. "

Deze vond ik dan ook wel erg leuk. .
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef k_i_m het volgende:
Als hij het vlak daarvoor uitgemaakt had, had ik mooi gezegd dat ie me een zetje had gegeven! Pay up, bastard!
Ik hoop dat hij zich flink schuldig voelt. Egocentrisch stuk vreten, altijd maar miepen over hoe hij zich voelt, zelfs wanneer een meisje zich uit het raam heeft geworpen dan betreft het nog alleen zijn gevoelens. Jeezz.
pi_53600030
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:55 schreef Ole het volgende:

[..]

Goh, hij heeft met een ander meisje gezoend..

Is idd nieuws, maar het verbaast me nou helemaal niets
Nee, mij ook niet. Ik heb hardop zitten lachen om jouw posts en natuurlijk helemaal om die van Milagro. Heerlijk. .

Maar is er nu al wat bekend van de uitspraken van het meisje? Waarom moet dat weer zolang duren?
Ze heeft lang in coma gelegen. Zelfs zolang dat ik me afvraag of ze wel okay kan zijn. Hoe gaat het met haar? Weet iemand dat?
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:28:19 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53618902
Politie praat met vriendin Victor Reinier

AMSTERDAM - De recherche van Maastricht heeft voor het eerst met Kim Petit gesproken, de vriendin van acteur Victor Reinier. Zij belandde enkele weken op straat na een val uit een hotelraam, na opnames van de serie Flikken Maastricht, waarin Reinier meespeelt.

De recherche wil weten of dat een zelfmoordpoging is geweest, of dat iemand anders, onder wie Reinier, een rol in heeft gespeeld in de val van de vrouw.

Tot voor kort werd de zeer ernstig gewonde Petit in coma gehouden op de intensive care van het Academisch Ziekenhuis Maastricht.

Inmiddels is ze bij bewustzijn en wordt ze verpleegd op de zogeheten medium care. Volgens de recherche is er maar heel kort met Petit gesproken en is de achtergrond van het drama nog steeds niet duidelijk. Mogelijk deze week zal Petit aan een verhoor onderworpen worden.

Bron
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:13:38 #173
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53619959
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij belandde enkele weken op straat na een val uit een hotelraam

och erm...zelfmoord willen plegen en dan dakloos worden ook nog
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53620061
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef k_i_m het volgende:
Als hij het vlak daarvoor uitgemaakt had, had ik mooi gezegd dat ie me een zetje had gegeven! Pay up, bastard!
nee, joh, ze zegt hem dat ze zal verzwijgen dat hij haar een zetje gegeven heeft (gelogen of niet) opdat hij voor altijd aan haar zijde zal blijven ... want anders... 'jouw woord tegen het mijne, schatje, en wie gaan ze nu geloven"

ik zie een Mabel/Friso bruiloft voor me, waar de bruid quasi verliefde blikken werpt naar haar met zoveel toewijding (lees : list en bedrog) gestrikte gom en dan de gom die strak voor zich uitkijkt, in dit geval denkend "oh shit, oh fuck, daar gaat mijn leven, verraden door mijn eigen lul "
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53620211

De Cock, zoek het uit
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:06:55 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53621189
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Het zit onze Kim niet mee mensen
Ik wil een Ik Steun Mijn Kim- avatar!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:17:00 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53621417
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Stond in dat artikel
pi_53622531
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja, ik was warm... je kent de artsen die haar behandelen!
Mogen we je aanraken?

Je kan lullen wat je lullen wilt, maar echt heel correct is dhr. Reinier natuurlijk niet...
Uiteraard is meneer Reinier niet zo heel erg correct. maar ik vind dat er altijd een evenwicht moet zijn tussen daden en boete. Dat meneer vreemd gaat is natuurlijk belachelijk, maar een passende straf zou in mijn ogen zijn dat zijn ex vrouw hem financieel uitkleed en hij een tijdje het lachertje wordt van society minnend nederland. Wat hem nu overkomt, dat zijn geliefde bijna dodelijk verongelukt, dat gun je in mijn ogen niemand.

Dat de artsen hier op het AZM niet zo discreet zijn is natuurlijk niet zo bijzonder. Wel leuk natuurlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:07:10 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53633892
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Uiteraard is meneer Reinier niet zo heel erg correct. maar ik vind dat er altijd een evenwicht moet zijn tussen daden en boete. Dat meneer vreemd gaat is natuurlijk belachelijk, maar een passende straf zou in mijn ogen zijn dat zijn ex vrouw hem financieel uitkleed en hij een tijdje het lachertje wordt van society minnend nederland. Wat hem nu overkomt, dat zijn geliefde bijna dodelijk verongelukt, dat gun je in mijn ogen niemand.

Dat de artsen hier op het AZM niet zo discreet zijn is natuurlijk niet zo bijzonder. Wel leuk natuurlijk.
zijn geliefde zeg je?
waarom kust hij dan een ander, wildvreemd meisje?
dus zoveel betekende ze ook niet voor hem.

victor moet gewoon niet zeiken. hij had zijn tong in zijn eigen mond moeten houden.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:15:40 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53633994
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zijn geliefde zeg je?
waarom kust hij dan een ander, wildvreemd meisje?
dus zoveel betekende ze ook niet voor hem.

victor moet gewoon niet zeiken. hij had zijn tong in zijn eigen mond moeten houden.
Ok... De conclusie, Kim is er dus achter gekomen dat ze niet zoveel voor Victor betekende als ze zelf graag zou willen. Arm kind Dat had ze zelf niet kunnen bedenken... En wat doet mevrouw vervolgens, ze kiepert uit het raam. Hoezo labiel
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:18:36 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53634032
ach labiel, wat is labiel?
het kind is 20 daar kan je zo'n actie van verwachten.
was het er een van zijn eigen leeftijd geweest, die had hem aangepakt, ipv zichzelf.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:26:37 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53634160
En dat had ik dan weer top gevonden, als ze hem aangepakt had. Dit vind ik zo'n waardeloze actie... Maar goed, wie ben ik
pi_53634174
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
ach labiel, wat is labiel?
het kind is 20 daar kan je zo'n actie van verwachten.
was het er een van zijn eigen leeftijd geweest, die had hem aangepakt, ipv zichzelf.
right, 20 jarigen kieperen zich idd regelmatig van 2 hoog uit het raam als hun vriendje het uitmaakt

dat moet wel, dat "regelmatig", anders was het nl niet 'te verwachten'.

gewoon een labiele doos, van 20 uuh 26 jaar, die vanwege die labiliteit een makkelijke prooi was voor een overjarige verlopen neuklat met zwembandjes en hangkont ... die gok ik er gewoon effe bij na ik gisteren een snippertje Flikken meepikte in afwachting van P & W, kan me nu helemaaaaaaal niet meer voorstellen dat je ook maar enigzins gecharmeerd van die man kan raken, ieeeuw
  Admin dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:29:07 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53634188
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, joh, ze zegt hem dat ze zal verzwijgen dat hij haar een zetje gegeven heeft (gelogen of niet) opdat hij voor altijd aan haar zijde zal blijven ... want anders... 'jouw woord tegen het mijne, schatje, en wie gaan ze nu geloven"

ik zie een Mabel/Friso bruiloft voor me, waar de bruid quasi verliefde blikken werpt naar haar met zoveel toewijding (lees : list en bedrog) gestrikte gom en dan de gom die strak voor zich uitkijkt, in dit geval denkend "oh shit, oh fuck, daar gaat mijn leven, verraden door mijn eigen lul "
Wat mooi
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:35:56 #185
22592 crew  Ole
pi_53634280
labiel is ze zeker

Maar hé, we vergeten even dat Victor hier de zielepoot is he!
Och, dat hem dit allemaal overkomt. En al die media-aandacht.. We moeten echt met hem meeleven hoor!
En hij houdt er al niet van dat zijn privé leven breed wordt uitgemeten in de pers. Daar heeft hij niet om gevraagd hoor!

En dat hij zijn (ex) vrouw en kinderen meesleept.. daar gaat het niet om hoor! Het gaat om Victor!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:36:35 #186
22592 crew  Ole
pi_53634292
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat mooi
romantischer kan gewoon niet
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:58:22 #187
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53634622
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Weet je wat me nou echt nog het meeste dwarszit, hè? . . .

Dat die hoer Kim heet! . . . Alleen al voor het bezoedelen van mijn naam zou ik haar zelf een zetje geven als ze weer rechtop in haar nest kan zitten! Misschien moet ik toch eens met Victor bellen. Wellicht dat hij me kan helpen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:59:50 #188
22592 crew  Ole
pi_53634649
Kwam gister 2 vrienden van me tegen (broer en zus)
Die heten ook Petiet.. Zij blij dat je hun achternaam net iets anders spelt
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:00:40 #189
22592 crew  Ole
pi_53634663
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat die hoer Kim heet! . . . Alleen al voor het bezoedelen van mijn naam zou ik haar zelf een zetje geven als ze weer rechtop in haar nest kan zitten! Misschien moet ik toch eens met Victor bellen. Wellicht dat hij me kan helpen .
Je zou maar zo heten idd
pi_53634689
grrr
Myrthezz
pi_53634721
Waar blijft die verklaring van Kim nou?
Begint wel tijd te worden.
pi_53634733
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:35 schreef Ole het volgende:
labiel is ze zeker

Maar hé, we vergeten even dat Victor hier de zielepoot is he!
Och, dat hem dit allemaal overkomt. En al die media-aandacht.. We moeten echt met hem meeleven hoor!
En hij houdt er al niet van dat zijn privé leven breed wordt uitgemeten in de pers. Daar heeft hij niet om gevraagd hoor!
Precies, want hij is acteur, jah?

Wat een hondenkop trouwens, die Kim, kijk er eens naar met een andere haarkleur en niemand had 'r een 2-e blik gegund.
Blond, hé? Maakt niet uit hoe spuuglelijk je bent, als je haar maar blond is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:09:26 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53634835
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Precies, want hij is acteur, jah?

Wat een hondenkop trouwens, die Kim, kijk er eens naar met een andere haarkleur en niemand had 'r een 2-e blik gegund.
Blond, hé? Maakt niet uit hoe spuuglelijk je bent, als je haar maar blond is.
Nu begrijp ik het... Ook blond he
pi_53634917
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nu begrijp ik het... Ook blond he
Nou jaaa, jij hebt toch geen hondenkop, mens?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53635042
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

ja maar ze is op z'n haar kop gevallen en nu heet ze dus Mik, dus no worries
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:41:31 #196
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53635447
Gelukkig is Kim slechts mijn roepnaam .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53667618
Kim Petit d'r tiet betiteld als Chriet Titulaar titelloze titaniumtitraat

Reinier rent door rendier

De nieuwe kat krabt de krullen van de trap:)
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_53667658
als het regent zie je overal rode auto's die voor achter als breder zijn, gelukkig lust ik geen rode wijn, anders werd de was nooit droog.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:22:32 #199
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_53667875
Dat Victor van de dames houdt zal geen geheim zijn, en als het dat voor die Kim wél was, is ze blonder dan ik dacht. Verder is Victor behoorlijk okee.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:21:52 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53832656
Victor Reinier dankbaar voor steun

AMSTERDAM - Victor Reinier is zijn collega's dankbaar voor de steun die hij de afgelopen tijd van ze kreeg. De vriendin van de acteur, Kim Petit, viel begin september uit een hotelraam in Maastricht en raakte daarbij zwaar gewond.

Victor zegt dat dinsdagavond in Shownieuws. "Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die je er onder alle omstandigheden doorheen slepen."

Inhoudelijk gaat de Flikken Maastricht-acteur niet in op de zaak die momenteel nog wordt onderzocht door de politie.

Kort verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')