abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52969182
Premier Balkenende heeft gisteren gezegd dat hij de zesjescultuur in Nederland hekelt. Studenten maar ook bedrijven zouden beter hun best moeten doen om nederland op de kaart te zetten. Het lijkt wel of men voldoening put met een minimale inzet om maximale prestaties af te dwingen. Waren jullie vroeger ook al tevreden met een zesje?
  woensdag 5 september 2007 @ 22:06:57 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_52969210
5,5 = 6 = studiepunt. Niet meer over lullen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 5 september 2007 @ 22:08:00 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_52969251
als havist heb ik geleerd om voor een zes te gaan en niet hoger

Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_52969265
Ja dag, ik ga voor dat zeik-Calculus geen moeite doen om een 9 te halen, alsof ik dat ooit ga gebruiken. Handtekenen, ontwerpopdrachten doe ik wel heel veel voor om hoog te halen.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52969354
Tsja, hij vraagt zich ook af waarom er niet meer startende ondernemers opstaan in Nederland. Heeft ie wel eens rekening gehouden met de mogelijkheid dat dat misschien wel zou gebeuren als de belastingdienst niet bijna letterlijk de hoofden van startende ondernemers afbijt in hun eerste paar jaar van hun bestaan als zelfstandig ondernemer?

Soms denk ik echt dat hij een een ei komt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Donald Duck held woensdag 5 september 2007 @ 22:17:40 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52969533
Pot, ketel, zwart. Lollerowned!
quote:
Rapportcijfer voor kabinet: een 5,2
Het kabinet Balkenende klopt zichzelf op de borst over zijn prestaties, maar in de ogen van de Nederlander heeft de regering het helemaal niet zo goed gedaan.

Rapportcijfer
Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op een 5,2, blijkt uit een enquête van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws. Op het gebied van de economie krijgt het kabinet het hoogste cijfer: een 5,8. Voor veiligheid is er een 5,5; voor onderwijs een 5,1; voor sociaal beleid een 5,0. Als slechtste komt de zorg uit de bus: een 4,8.

Onvoldoende
Het gemiddelde van 5,2 is niet goed, maar hoger dan het cijfer van 4,7 bij de enquête in februari. Eind mei werd de hoogste score gehaald: een 5,4. Vanaf 24 juli is het gemiddelde waarderingscijfer in de enquete van TNS NIPO niet boven de 5,2 gekomen.
RTL Nieuws
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 5 september 2007 @ 22:19:11 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52969673
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:06 schreef robbedoes het volgende:
Premier Balkenende heeft gisteren gezegd dat hij de zesjescultuur in Nederland hekelt. Studenten maar ook bedrijven zouden beter hun best moeten doen om nederland op de kaart te zetten. Het lijkt wel of men voldoening put met een minimale inzet om maximale prestaties af te dwingen. Waren jullie vroeger ook al tevreden met een zesje?
grappig van een kabinet dat onder het mom van "sociaal zijn" iedereen die niet zn best doet pampert met uitkeringen en koopkrachtbehoud en als je excelleert dan krijg je extra belasting nog bovenop je koopkrchtverlies..

Dat bedoelen ze dus met Christen-hypocriet..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_52969791
quote:
Daar dus verder, zal even kijken of het gemerged kan worden
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')