doen jaquote:Op zondag 9 september 2007 19:00 schreef foetre het volgende:
[..]
dit gaat over deze speler
[..]
beetje verdedigen heeft een spits natuurlijk niks aan.Zal ik hem promoveren?
Deze maar gekocht, anders had ik een middenvelder te weinig vanavond. Enige voordeel is dat het zonnig is in Zuid Hollandquote:Rehan El-Jibril [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 44 400, 28 jaar en 3 dagen, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
kan nog nietquote:
Nu je het zegt, ik ook.quote:Op zondag 9 september 2007 19:31 schreef Yankee_One het volgende:
lol opstelling bijna vergeten
Hier zonnig bij een thuiswedstrijdquote:Op zondag 9 september 2007 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Ohja hier natuurlijk regen bij een thuiswedstrijdTegen de no 7 zal een mannetje of 25k aan pulbiek zijn denk ik.
Lekker dan
Lijkt t wel in de lucht te zitten, alleen is mijn tegenstander t dus echt vergetenquote:
quote:"Als er geschopt moet worden, dan schop ik het eerst", leek de lijfspreuk van Panthers-speler Dennis Rübenach. Hij haalde vol door op zijn tegenstander en ontving terecht een gele kaart voor deze nare overtreding
Remmen zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Licã Demetrescu na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon
kom ook op irc! iedereen is uitgenodigdquote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef GeneraalUli het volgende:
Net 1-0 gemaakt uit bij de nummer 2.!
Maar weer eens ouderwets koekeloeren dan, kom er zo aan!quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kom ook op irc! iedereen is uitgenodigd
er is nu een man of 15 dus gezelligquote:Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Maar weer eens ouderwets koekeloeren dan, kom er zo aan!
Same here, maar dan 40k!quote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:43 schreef Lennox het volgende:
[..]
09-09-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 342 000 ¤ aan entreegeld.
quote:09-09-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 222 300 ¤ aan entreegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |