abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 23:33:14 #151
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_53040969
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Grumpey het volgende:

[..]

breken is toch beter dan kneuzing? Doet minder pijn en heelt beter, dacht ik altijd tenminste...
Correctomundo!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_53044501
Wiebe Lemmers (176575265)
17 jaar en 12 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

opzich mag ik niet klagen met deze Pull
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_53044820
quote:
Lo van der Mark (176581050)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Zijn leeftijd is schitterend en zijn leiderschap is oke. Maar de rest is bagger
quote:
Volgende verjaardag: 30-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 270 ¤/week
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_53046356
quote:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Yoeri Haak heet en 16 jaar oud is.

Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer rampzalig zijn.

Geven we hem een contract, baas?
nou... ik ben benieuwd...
pi_53046394
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Grumpey het volgende:

[..]

breken is toch beter dan kneuzing? Doet minder pijn en heelt beter, dacht ik altijd tenminste...
ooit wel eens wat gebroken?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 9 september 2007 @ 12:27:59 #156
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_53046826
Ik heb nooit iets ernstigs gehad, dus weet niet hoe een kneuzing, een scheur in de enkelbanden (is ook mogelijk) of een breking voelt. Ik kan er iig niet meer mee lopen, hopelijk is het niet einde seizoen voor mij.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  zondag 9 september 2007 @ 13:54:38 #157
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_53048304
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef foetre het volgende:

[..]

middenmoter VI
Ik eindig nog steeds als eerste
Ok ok dat waarschijnlijk ook niet maar as jaar word ik kampioen.
Mark my words anders eet ik me sok op
Feyenoord!!! * Barça
pi_53048436
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:05 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

ooit wel eens wat gebroken?
Met een gebroken pols nog "gewoon" verder gevoetbald. Pijn valt mee, maar op een gegeven moment werd het nogal dik. Kneuzen is gewoon pijnlijker (andere pols gehad).

Heb al genoeg gips gezien in afgelopen jaren . Vorig jaar nog een +6 je om even in Hattick termen te blijven
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_53048659
Ik heb een keer mijn elleboog gebroken en viel gewoon flauw van de pijn.
  zondag 9 september 2007 @ 14:24:28 #160
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53048992
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Yankee_One het volgende:
ik ben geen doktor, maar als je iets dat gebroken is niet gebruikt, dan is het te overzien. Dus stil houden en niet gebruiken. Bij kneuzing heb je een pijn die er non-stop is, en die ook nog voor langere tijd blijft. Daarnaast is iets dat gebroken is op een mooie manier ook binnen no-time weer even zo sterk als ouderwets
een kneuzing kan heel lang heel pijnlijk blijven.

Maar goed, wil de echte doktor zich hier even melden
pi_53049078
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Yankee_One het volgende:
Vorig jaar schoot mn knieschijf van zn plek. Deze bleef ook aan de zijkant van mn knie hangen, toen ging ik wel out . Lekker 15 min wachten tot de ziekenauto er was (je hoorde hem al 2x voorbij rijden, maar hij kon het huis niet vinden)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_53049278
Hou maar op met die onsmakelijke verhalen

Ik heb gelukkig nog nooit wat gebroken, alleen tenen en enkels gekneusd...maar dat doet wel fucking zeer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 9 september 2007 @ 14:41:40 #163
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53049389
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Hou maar op met die onsmakelijke verhalen

Ik heb gelukkig nog nooit wat gebroken, alleen tenen en enkels gekneusd...maar dat doet wel fucking zeer
welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?
pi_53049417
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Grumpey het volgende:

[..]

welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 9 september 2007 @ 15:10:25 #165
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_53049990
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Zo damn.. freakshow..
pi_53050091
Zoo net mn uitmuntende spits verkocht voor de lieve som van 862k.. Hier moet ik toch wel een talentje van kunnen halen.. en nog een vleugelspeler die naar het midden kan spelen...
  zondag 9 september 2007 @ 15:21:36 #167
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_53050234
Maniak ik heb je jeugdteam uitgedaagd..
pi_53053486
Grumps, klinkt goed daar in Cambridge
Ben er in mijn periode in Engeland (in Stevenage, misschien ben je er met de trein langsgekomen, ligt tussen London en Cambridge in) een paar keer geweest. Prachtige stad
Projectje klinkt ook interessant

OT: vanavond cruciale wedstrijd tegen de nr. 6, moet winnen, maar moet ook wel lukken, heb er vertrouwen in. ga wel motsen, want hierna heb ik toch wedstrijden met weinig kans op overwinning
pi_53053564
Misschien dat ik vanavond wel weer ga verliezen/gelijk spelen

Onterecht, dat wel natuurlijk. Anders past het niet in het plaatje van dit seizoen.
  zondag 9 september 2007 @ 17:55:42 #170
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_53053652
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Yankee_One het volgende:

Onterecht, dat wel natuurlijk. Anders past het niet in het plaatje van dit seizoen.
Collega.

Alleen ga ik vanavond winnen van de nummer 2
pi_53053985
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Yankee_One het volgende:

mja ik ga vanavond ook vrijwel zeker verliezen... Mn tegenstander is veel te goed voor mij.. Vorige week nipt verloren, maar het zal dit keer niet nipt worden denk ik...
  zondag 9 september 2007 @ 18:22:59 #172
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53054205
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
Grumps, klinkt goed daar in Cambridge
Ben er in mijn periode in Engeland (in Stevenage, misschien ben je er met de trein langsgekomen, ligt tussen London en Cambridge in) een paar keer geweest. Prachtige stad
Projectje klinkt ook interessant

OT: vanavond cruciale wedstrijd tegen de nr. 6, moet winnen, maar moet ook wel lukken, heb er vertrouwen in. ga wel motsen, want hierna heb ik toch wedstrijden met weinig kans op overwinning
Nog niet bewust meegekregen, maar ben hier ook pas een ruime week en heb nog geen trein gehad, dus dat zou het goed kunnen verklaren . Binnenkort allemaal foto's en een verslag in het stage i/h buitenland-topic hier op Fok, voor de geintresseerden

Vanavond ga ik pijnlijk verliezen vermoed ik, mijn team viel qua prestaties vorige week hard door mand, ondanks mijn 3-0 overwinning. Ik voel nu een licht voorgevoel dat ik het deze week niet redt, maar we zullen zien. Heb in iig een nieuwe aankoop in mijn team staan
pi_53054363
ik tegen de nummer 6 ben zelf nummer 2 vorige week 8-1 van gewonnen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_53054763
quote:
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Folkert van Osnabrugge.

Deze speler is rampzalig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Positiespel.

Geven we hem een contract, baas?
Ben benieuwd
Children of the night. What music they make.
  zondag 9 september 2007 @ 19:00:34 #175
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_53054937
quote:
Erik Heuts: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Verdedigen-trainingen
dit gaat over deze speler
quote:
Erik Heuts heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt
beetje verdedigen heeft een spits natuurlijk niks aan.Zal ik hem promoveren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')