En... Winnaar!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]
Kate kan nauwelijks op haar benen staan nadat het gehele Portugese politiekorps haar geholpen heeft een nieuw kind te krijgen.
Ik ken de hele zaak goed, maar om nu iets gevats te kunnen bedenken...... moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan dit keer niks bedenken, ik ken de situatie niet en ik ken dat wijf ook niet.
Onder een steen gelegen de afgelopen maanden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan dit keer niks bedenken, ik ken de situatie niet en ik ken dat wijf ook niet.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij moet blijkbaar jureren aangezien Gordon weg is.
Ik dacht dus dat je vanavond weg was.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gordon heeft een verjaardag, maar bedankt hoor jury. Goede dag vandaag. Foto is leuk.
Nee, dat was gister, en daarmee bedoelde ik meer van: Jullie mogen een foto zoekenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:53 schreef Rumille het volgende:
Nou:
[..]
Ik dacht dus dat je vanavond weg was.
Mijn fout![]()
quote:-Thelonious-
-Kate realiseert zich dat de politie beet heeft als ze de hengel voor het kantoor ziet. -
quote:-Pietverdriet-
-Kate kan nauwelijks op haar benen staan nadat het gehele Portugese politiekorps haar geholpen heeft een nieuw kind te krijgen. -
quote:-ruud_fr-
-Judi en Ria van de CIA bemoeien zich ook met de zaak-
quote:-Martijn_77-
-Shit die Char had echt haar mond moeten houden nu ben ik genaaid-
Jij had ook gewoon pech met de andere onderschriften.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:41 schreef Rumille het volgende:
Die 1e was inderdaad heel leuk.
Had stiekem gehoopt op een podiumplaats, maar de top 3 was leuker.
Volgens mij sta ik best hoog.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef Thelonious het volgende:
Ik had trouwens beloofd vandaag de eerste tussenstand te plaatsen. Bayswater had me een bestandje toegestuurd, alleen heb ik geen enkele ervaring met excel. Dus ik heb wel een soort zijwaartse tussenstand, maar niet een goede opeenvolgende zeg maar.
Ik heb Bayswater al gemaild om hulp, maar waarschijnlijk is ie er niet.
quote:Waaghals
Varkenspest blijkt toch gevaarlijk voor mensen
quote:HenryHill
Actievoerder tegen de agenten: "And you thought you were the only pigs around here..."
quote:Rocho
Als Osama Bin Laden kwam hij makkelijker door de linie
quote:Rumille
'How do you mean this protest is not for the movie A.PIG?
Ik protesteer, in de OP staat niets van 1 post per deelnemerquote:Op zondag 9 september 2007 19:02 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Pietverdriet had op het podium gekomen als hij z'n 1e onderschrift had vervangen door de 2e
De winnaar loopt toch 5 punten uit op de rest? Je krijgt nl. als winnaar 6 punten, 1 voor 't mee doen en 5 voor 't winnen. Of zie ik dit verkeerd?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:05 schreef Thelonious het volgende:
PUNTENTELLING:
+1: Jurering
+1: Deelnemen levert altijd 1 punt op,
+2: Derde plaats
+3: Tweede plaats
+5: Eerste plaats
-2: Poedelprijs (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Diegene die de uitslag krijgt krijgt automatisch 1 punt voor het doen van de uitslag. De winnaar kan zo de schade inhalen voor de ronde die hij hierna niet mee kan doen vanwege deze jurering. Zo loopt de winnaar dus 2 punten uit op de nummer 2, 3 op de nummer 3 en 4 op de andere deelnemers, gezien over twee rondes. Als de winnaar niet de jurering doet, maar iemand anders, krijgt deze natuurlijk het jurypunt.
Na zoveel tijd kun je je bericht niet meer wijzigen, of het nou de OP is of een gewone post.quote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef Thelonious het volgende:
Ik kan de OP niet wijzigen, er staat geen wijzigingsknop bij de OP.
Gedeeld 2e stond je.quote:Op zondag 9 september 2007 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik best hoog.
Jazekers.quote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef Dunckie het volgende:
Dan komt het vast wel in de volgende OP.
Je bent gelukkig niet de enige die dubbel ligt om je onderschrift....quote:Op zondag 9 september 2007 21:48 schreef Thelonious het volgende:
Best wel tragisch, ik lig dubbel om mn eigen onderschrift.![]()
Met jou? Of stond jij eerste?quote:
dan doe je het prima volgens de regelsquote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef Rocho het volgende:
Uitslag rond 19.30, want tussen 20.00 en 22.00 kan ik effe niet online zijn.
Owja.. de uitslag was tussen 1800 en 2000.... 'k moet 's leren lezen,m ofzo... of wakker wordenquote:Op maandag 10 september 2007 16:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan doe je het prima volgens de regels
quote:Ruud_Fr
Rugbyers proberen Bush te verdrijven uit Ocenanie
quote:Thelonious
Erica Terpstra rent het veld op om The All Blacks veel succes toe te wensen.
quote:Dunckie
The AXE-effect: BOEMCHICKEWHAWA...
De opmaak is hier te vinden.quote:Thunderdiz
Nieuwe musical Van den Ende geen succes, publiek voelt zich genaaid.
Mja, 't was daardoor een soort copy-cat... als je voor Thelonious was geweest was je wellicht hoger geëindigd.quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef ThaMadEd het volgende:
Jammer dat mijn variant weer niet in de prijzen viel. Vond deze wel goed namelijk, hoewel die ook wel op die van Thelonious leek
Kennelijk niet nee :pquote:Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef Rocho het volgende:
De opmerking van Thelonious had ik ook enigszins in m'n hoofd, alleen dan niet met Terpstra. Maar de opmerking van Dunckie verraste me en kreeg ik een glimlach van... vandaar. De opmerking van Thunderdiz zal ik wel de achterliggende gedachte niet van snappen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |