Tenzij je het moet doen zodat de rest niet dood vriest?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:05 schreef Netsplitter het volgende:
Sporen doe je nooit wanneer je jezelf in de hens steekt....![]()
euh, nee.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:25 schreef MasthaX het volgende:
fotosoep?
"Wat doe jij voor je werk?"quote:Op woensdag 5 september 2007 20:11 schreef SpecialK het volgende:
Jezelf in de fik steken is idd iets wat je moet overlaten aan professionals.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
euh, nee.
dat van die monnik is echt gebeurd.
Weet 't precieze verhaal niet meer.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef Bas321 het volgende:
Op de camping in Renesse dit jaar hebben twee gasten de haren van een meisje in de hens gestoken![]()
De beste man zou het zeker niet koud hebben gehad nadat hij zichzelf in de hens had gestoken, dus hij had zich niet zo moeten aanstellen.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Seneca het volgende:
in je warme kamer
Tsja, mijn opa is al zijn bezittingen tijdens de Japanse occupatie kwijtgeraakt, enige overlevende van zijn familie (heeft zijn eigen broer gevonden in de jungle, 2 weken na diens dood. Tien maal raden hoe het lichaam eruit zagquote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Seneca het volgende:
Makkelijk oordelen he, zo vanachter je computertje, in je warme kamer, met je Nederlands paspoort
Die man is meerdere keren belazerd en alles kwijtgeraakt, zou wel eens willen weten of jij ook zo stoer zou zijn in die situatie.
Meh, ik heb al notes gekregen voor minder erge dingen. Ik weet niet wat jullie schaal van ranzigheid is. Ik ben imho veel gewend, als weblogger eindig je soms bij sites waar je eigenlijk liever niet wilt komenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
Noem je dit schokkend? Onthoofden ofzo, dat is ongeveer schokkend te noemen
Daar gaven ze geen webcamshows wegquote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben ook genoeg gewend dankzij Ogrish
Tsja en dat is dan weer het nadeel van mensen die het niet doen, huhquote:Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tsja, mijn opa is al zijn bezittingen tijdens de Japanse occupatie kwijtgeraakt, enige overlevende van zijn familie (heeft zijn eigen broer gevonden in de jungle, 2 weken na diens dood. Tien maal raden hoe het lichaam eruit zag). Moesten in Nederland helemaal opnieuw beginnen, en hadden last van discriminatie omdat mijn moeder "inheems" was. Niet dat hij zich in de hens heeft gestoken, of er ook ooit aan dacht. En nu profiteer ik daar van als diens kleinzoon. Met wilskracht kom je er wel.
Maar eh, wat zijn jullie snel aangebrand! OLOLOLOLOLOLOL![]()
![]()
![]()
![]()
PS: verbrand haar stinkt, net als verbrande mieren
Doet me overigens denken aan die medestudent van me die ooit eens zijn schaamhaar in hens zette
Op een brandend lichaam kan niemand zich voorbereiden, kun je je voorstellen hoe erg de pijn is?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:11 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat je voor het onderdrukken van dergelijk overweldigende impulsen zoals die van een brandende huid wel een soort van geestelijke controle nodig hebt zoals juist die monikken hebben na jaren lang oefenen.
Nou, ik heb wel eens zonder WC papier gezeten... Kwam akelig dicht in de buurt...quote:Op woensdag 5 september 2007 20:48 schreef senesta het volgende:
Waarschijnlijk zal jij de wanhoop die die man voelde niet in eens in benadering ervaren![]()
Ik had gister mijn vinger verbrand en ik heb er de hele avond last van gehad.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:53 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Op een brandend lichaam kan niemand zich voorbereiden, kun je je voorstellen hoe erg de pijn is?
LOOOOlquote:Op woensdag 5 september 2007 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had gister mijn vinger verbrand en ik heb er de hele avond last van gehad.Ik kan me er héél vaag iets bij voorstellen...
Rook vind ik imho erger, toen we brand bij ons hadden was mijn keel echt ontiegelijk gortdroog en het leek net alsof mijn hele keel en heug een asbak was geworden (kleine roetdeeltjes enzo). Geen brandwonden gelukkig aan over gehouden, omdat ik wakker was geworden en mijn broer had wakker gemaakt. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tijdens een brand zouden kunnen doorslapen. Je merkt het echt meteen.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had gister mijn vinger verbrand en ik heb er de hele avond last van gehad.Ik kan me er héél vaag iets bij voorstellen...
Als ze doorslapen, is dat meestal door koolmonoxidevergiftiging denk ik... Misschien dat die bij een zich langzaam ontwikkelende brand eerder optreedt dan dat je wakker wordt van de rooklucht?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Rook vind ik imho erger, toen we brand bij ons hadden was mijn keel echt ontiegelijk gortdroog en het leek net alsof mijn hele keel en heug een asbak was geworden (kleine roetdeeltjes enzo). Geen brandwonden gelukkig aan over gehouden, omdat ik wakker was geworden en mijn broer had wakker gemaakt. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tijdens een brand zouden kunnen doorslapen. Je merkt het echt meteen.
Bij ons was het in de hal ontstaan, kortsluiting meterkast. Kapstok met alle jassen was in hens gegaan en dat is ook het enige wat gebeurd was. Waren er op tijd bij en hebben zelf ook nog staan blussen.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ze doorslapen, is dat meestal door koolmonoxidevergiftiging denk ik... Misschien dat die bij een zich langzaam ontwikkelende brand eerder optreedt dan dat je wakker wordt van de rooklucht?
Dan heeft je opa dus recht van spreken. Jij niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tsja, mijn opa is al zijn bezittingen tijdens de Japanse occupatie kwijtgeraakt, enige overlevende van zijn familie (heeft zijn eigen broer gevonden in de jungle, 2 weken na diens dood. Tien maal raden hoe het lichaam eruit zag). Moesten in Nederland helemaal opnieuw beginnen, en hadden last van discriminatie omdat mijn moeder "inheems" was. Niet dat hij zich in de hens heeft gestoken, of er ook ooit aan dacht. En nu profiteer ik daar van als diens kleinzoon. Met wilskracht kom je er wel.
Maar eh, wat zijn jullie snel aangebrand! OLOLOLOLOLOLOL![]()
![]()
![]()
![]()
PS: verbrand haar stinkt, net als verbrande mieren
Doet me overigens denken aan die medestudent van me die ooit eens zijn schaamhaar in hens zette
Laffe herderquote:Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef Yorrit het volgende:
nou steek jezelf dan in de fik en blijf zitten!
durf je niet he? lafbek!
volgens mij meer een wanhoopsdaad dan een statementquote:Op woensdag 5 september 2007 21:49 schreef Pakspul het volgende:
Ik vond die gast ook een n00b eerst een statement willen maken en dan gaan janken dat het pijn doet
Erg interessant, respect voor die manquote:Op woensdag 5 september 2007 20:31 schreef Isegrim het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)3ng_%C4%90%E1%BB%A9c
(het verhaal achter de brandende monnik)
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Erg interessant, respect voor die man
...quote:I was to see that sight again, but once was enough. Flames were coming from a human being; his body was slowly withering and shriveling up, his head blackening and charring. In the air was the smell of burning human flesh; human beings burn surprisingly quickly. Behind me I could hear the sobbing of the Vietnamese who were now gathering. I was too shocked to cry, too confused to take notes or ask questions, too bewildered to even think.... As he burned he never moved a muscle, never uttered a sound, his outward composure in sharp contrast to the wailing people around him.
Dat je zo vastberaden bent en daardoor absoluut niet kan bewegen terwijl je gewoon wegbrandt.. Klinkt bizar, maarquote:
Hij stak zichzelf in brand voor de foto van de hoes van de eerste CD van Rage Against the Machine. Kijk maar: http://en.wikipedia.org/wiki/Rage_Against_the_Machine_%28album%29quote:Op woensdag 5 september 2007 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
euh, nee.
dat van die monnik is echt gebeurd.
Weet 't precieze verhaal niet meer.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hij stak zichzelf in brand voor de foto van de hoes van de eerste CD van Rage Against the Machine. Kijk maar: http://en.wikipedia.org/wiki/Rage_Against_the_Machine_%28album%29
best smakeloos dat die foto voor een album wordt misbruikt..quote:Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hij stak zichzelf in brand voor de foto van de hoes van de eerste CD van Rage Against the Machine. Kijk maar: http://en.wikipedia.org/wiki/Rage_Against_the_Machine_%28album%29
En dan gewoon stug blijven zitten terwijl je affikt hč! Da's tenminste karakter!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:31 schreef Isegrim het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)3ng_%C4%90%E1%BB%A9c
(het verhaal achter de brandende monnik)
Hoezo 'misbruikt'?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
best smakeloos dat die foto voor een album wordt misbruikt..
hij is ge'hercremeerd'.. alleen zn hart is overgeblevenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef Saekerhett het volgende:
Zou die na die tijd begraven of verder gecremeerd worden?
quote:After his death, his body was recremated. During the cremation, his shrunken heart still remained intact.[41] It was thenceforth considered holy and placed in the care of the Reserve Bank of Vietnam. The intact heart relic[42] was taken to be a symbol of compassion and Thich Quang Duc has subsequently been revered by Vietnamese Buddhists as a bodhisattva and accordingly is often referred to in Vietnamese as Bồ Tát Thích Quảng Đức.[1]
Och arme.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
best smakeloos dat die foto voor een album wordt misbruikt..
Ik ben helemaal geen piano.quote:
Jaquote:Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
Noem je dit schokkend? Onthoofden ofzo, dat is ongeveer schokkend te noemen
Ook lekkere botte messen gebruiken ze altijdquote:Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja
Vooral van die hele duidelijke filmpjes met goed beeld.. Als ze dan zn kop eraf gaan snijden gaat ie eerst nog tegenstribbelen enzo, en dan helemaal moeite om door dat bot heen te komen.En als ze klaar zijn willen ze het hoofd op de rug leggen, maar dat lukt meestal niet. Dan rolt die kopf er gewoon weer af.
HAHAHAHA
Nepalese? wasda? Ik wil zien!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook lekkere botte messen gebruiken ze altijdHeb je die Nepalese gezien? Snijdt ie ff zn strot door, laat ie m daar liggen 'piepen', en dan snijdt ie vrolijk verder
En dan 10 vn zn maten stuk voor stuk afgeknald..
[afbeelding]
ja want er is altijd wel iemand op de wereld die het slechter heeft. wat een slap argumentquote:Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Kritski het volgende:
Zolang er Afrikanen zijn die 5 uur moeten lopen voor 4 druppels water en vervolgens een vredige hongerdood sterven, vind ik deze Roemeen een laffe hond. Temeer omdat 'ie dit voor de ogen van z'n kinderen doet. Ik had hem nogmaals overgoten met benzine en compleet af laten fakkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |