abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52966125
Doe het dan goed en blijf stil zitten in plaats van rondspringen

Wees eerlijk, de monk zit daar stil en rustig BRANDEND! WHAT THE FUCK! HOE KAN ZO MAN STIL BLIJVEN ZITTEN TERWIJL HIJ LANGZAAM AAN HET VERBRANDEN IS???
Dat komt omdat die man ECHT bereid is te sterven voor zijn ideaal, en niet zoals die laffe mensen die zich impulsief in hens steken omdat ze aandacht willen.
Zoals deze meneer:
Roemeen steekt zichzelf in brand
Na het eerste vlammetje wilt hij al meteen zijn brandende shirt uitdoen... Ow! De man komt er nu achter dat het toch wel pijnlijk is? Tsja, als je er lang over nagedacht had, dan was je er eerder ook al achter gekomen.

Ow, en mensen die niet tegen deze foto's kunnen zijn zelf ook laf

LET THE FLAMING BEGIN!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 september 2007 @ 20:05:08 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_52966162
Sporen doe je nooit wanneer je jezelf in de hens steekt....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin woensdag 5 september 2007 @ 20:08:10 #3
35723 crew  GGMM
pi_52966224
Wauw, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_52966262
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:05 schreef Netsplitter het volgende:
Sporen doe je nooit wanneer je jezelf in de hens steekt....
Tenzij je het moet doen zodat de rest niet dood vriest?
  woensdag 5 september 2007 @ 20:11:09 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52966308
Ik denk dat je voor het onderdrukken van dergelijk overweldigende impulsen zoals die van een brandende huid wel een soort van geestelijke controle nodig hebt zoals juist die monikken hebben na jaren lang oefenen.

Je kan je nog zo voornemen dat je stoer stil gaat staan maar dat maakt geen fuck uit als je ongetrained bent. Jezelf in de fik steken is idd iets wat je moet overlaten aan professionals.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52966537
wat een mongool
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 5 september 2007 @ 20:25:56 #7
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
  woensdag 5 september 2007 @ 20:28:09 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52966758
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:25 schreef MasthaX het volgende:
fotosoep?
euh, nee.

dat van die monnik is echt gebeurd.

Weet 't precieze verhaal niet meer.
Huilen dan.
  PR/Manusje van alles woensdag 5 september 2007 @ 20:29:07 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52966775
Steek jij jezelf eens in de fik dan Laat eens zien hoe het moet
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52966782
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:11 schreef SpecialK het volgende:
Jezelf in de fik steken is idd iets wat je moet overlaten aan professionals.
"Wat doe jij voor je werk?"
pi_52966792
Wat is er schokkend aan dan?
It's raining sideways!
pi_52966794
Op de camping in Renesse dit jaar hebben twee gasten de haren van een meisje in de hens gestoken
pi_52966797
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

euh, nee.

zelfde dude, hij was tegen het communisme ofzo?
pi_52966818
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef Bas321 het volgende:
Op de camping in Renesse dit jaar hebben twee gasten de haren van een meisje in de hens gestoken
pi_52966819
http://en.wikipedia.org/w(...)3ng_%C4%90%E1%BB%A9c

(het verhaal achter de brandende monnik)

[ Bericht 15% gewijzigd door Isegrim op 05-09-2007 20:47:01 ]
pi_52966846
Makkelijk oordelen he, zo vanachter je computertje, in je warme kamer, met je Nederlands paspoort

Die man is meerdere keren belazerd en alles kwijtgeraakt, zou wel eens willen weten of jij ook zo stoer zou zijn in die situatie.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52966892
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:31 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Whahahah.
pi_52966915
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Seneca het volgende:
in je warme kamer
De beste man zou het zeker niet koud hebben gehad nadat hij zichzelf in de hens had gestoken, dus hij had zich niet zo moeten aanstellen.
It's raining sideways!
pi_52966969
Noem je dit schokkend? Onthoofden ofzo, dat is ongeveer schokkend te noemen
† The 3 Kings †
pi_52966990
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Seneca het volgende:
Makkelijk oordelen he, zo vanachter je computertje, in je warme kamer, met je Nederlands paspoort

Die man is meerdere keren belazerd en alles kwijtgeraakt, zou wel eens willen weten of jij ook zo stoer zou zijn in die situatie.
Tsja, mijn opa is al zijn bezittingen tijdens de Japanse occupatie kwijtgeraakt, enige overlevende van zijn familie (heeft zijn eigen broer gevonden in de jungle, 2 weken na diens dood. Tien maal raden hoe het lichaam eruit zag ). Moesten in Nederland helemaal opnieuw beginnen, en hadden last van discriminatie omdat mijn moeder "inheems" was. Niet dat hij zich in de hens heeft gestoken, of er ook ooit aan dacht. En nu profiteer ik daar van als diens kleinzoon. Met wilskracht kom je er wel.

Maar eh, wat zijn jullie snel aangebrand! OLOLOLOLOLOLOL

PS: verbrand haar stinkt, net als verbrande mieren
Doet me overigens denken aan die medestudent van me die ooit eens zijn schaamhaar in hens zette
pi_52967015
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
Meh, ik heb al notes gekregen voor minder erge dingen. Ik weet niet wat jullie schaal van ranzigheid is. Ik ben imho veel gewend, als weblogger eindig je soms bij sites waar je eigenlijk liever niet wilt komen
pi_52967039
Ik ben ook genoeg gewend dankzij Ogrish
† The 3 Kings †
pi_52967146
Is zijn penis verbrand?
It's raining sideways!
pi_52967158
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben ook genoeg gewend dankzij Ogrish
Daar gaven ze geen webcamshows weg
  Moderator woensdag 5 september 2007 @ 20:48:48 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52967191
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Tsja, mijn opa is al zijn bezittingen tijdens de Japanse occupatie kwijtgeraakt, enige overlevende van zijn familie (heeft zijn eigen broer gevonden in de jungle, 2 weken na diens dood. Tien maal raden hoe het lichaam eruit zag ). Moesten in Nederland helemaal opnieuw beginnen, en hadden last van discriminatie omdat mijn moeder "inheems" was. Niet dat hij zich in de hens heeft gestoken, of er ook ooit aan dacht. En nu profiteer ik daar van als diens kleinzoon. Met wilskracht kom je er wel.

Doet me overigens denken aan die medestudent van me die ooit eens zijn schaamhaar in hens zette
Tsja en dat is dan weer het nadeel van mensen die het niet doen, huh
Maar goed, je denkt dat jij recht van spreken hebt omdat je opa het moeilijk heeft gehad?
Waarschijnlijk zal jij de wanhoop die die man voelde niet in eens in benadering ervaren
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 5 september 2007 @ 20:53:12 #26
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52967300
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:11 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat je voor het onderdrukken van dergelijk overweldigende impulsen zoals die van een brandende huid wel een soort van geestelijke controle nodig hebt zoals juist die monikken hebben na jaren lang oefenen.
Op een brandend lichaam kan niemand zich voorbereiden, kun je je voorstellen hoe erg de pijn is?

Heb ook zeer veel respect voor monniken en hun leefwijze, meditatie en hongerlijden etc. we kennen het allemaal wel, maar deze foto + TS's verhaal gaat inderdaad erg ver.

Dit is inderdaad ook geen photoshop retouche maar vergeet niet, het is geen filmpje. We zien hier enkel een foto. Ik moet wel zeggen dat ik na de tweede foto meer overtuigd ben geraakt. Dit bewijst dat hij "langer" heeft stil gezeten...

Volgens mij is er niets pijnlijkers dan dmv benzine in brand vliegen, het lichaam bevat zoveel water dat het heel lang duurt voordat je echt daadwerkelijk (ver)brandt.

Onbegrijpelijk die monnik.... geen respect voor z'n actie, maar verwonderlijk als het verhaal klopt.

Die roemeen... laat maar.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_52967324
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:48 schreef senesta het volgende:
Waarschijnlijk zal jij de wanhoop die die man voelde niet in eens in benadering ervaren
Nou, ik heb wel eens zonder WC papier gezeten... Kwam akelig dicht in de buurt...
Ow, en we hebben een keer brand bij ons gehad en zelf ben ik bijna een keer verdronken. Maar dat zijn meer bijna-dood ervaringen? Enfin, die waren al klote genoeg.
pi_52967410
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:53 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Op een brandend lichaam kan niemand zich voorbereiden, kun je je voorstellen hoe erg de pijn is?
Ik had gister mijn vinger verbrand en ik heb er de hele avond last van gehad. Ik kan me er héél vaag iets bij voorstellen...
pi_52967548
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik had gister mijn vinger verbrand en ik heb er de hele avond last van gehad. Ik kan me er héél vaag iets bij voorstellen...
LOOOOl
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52967839
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Rook vind ik imho erger, toen we brand bij ons hadden was mijn keel echt ontiegelijk gortdroog en het leek net alsof mijn hele keel en heug een asbak was geworden (kleine roetdeeltjes enzo). Geen brandwonden gelukkig aan over gehouden, omdat ik wakker was geworden en mijn broer had wakker gemaakt. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tijdens een brand zouden kunnen doorslapen. Je merkt het echt meteen.
pi_52967894
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Rook vind ik imho erger, toen we brand bij ons hadden was mijn keel echt ontiegelijk gortdroog en het leek net alsof mijn hele keel en heug een asbak was geworden (kleine roetdeeltjes enzo). Geen brandwonden gelukkig aan over gehouden, omdat ik wakker was geworden en mijn broer had wakker gemaakt. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tijdens een brand zouden kunnen doorslapen. Je merkt het echt meteen.
Als ze doorslapen, is dat meestal door koolmonoxidevergiftiging denk ik... Misschien dat die bij een zich langzaam ontwikkelende brand eerder optreedt dan dat je wakker wordt van de rooklucht?
pi_52968419
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als ze doorslapen, is dat meestal door koolmonoxidevergiftiging denk ik... Misschien dat die bij een zich langzaam ontwikkelende brand eerder optreedt dan dat je wakker wordt van de rooklucht?
Bij ons was het in de hal ontstaan, kortsluiting meterkast. Kapstok met alle jassen was in hens gegaan en dat is ook het enige wat gebeurd was. Waren er op tijd bij en hebben zelf ook nog staan blussen.
pi_52968520
nou steek jezelf dan in de fik en blijf zitten!
durf je niet he? lafbek!
pi_52968556
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Dan heeft je opa dus recht van spreken. Jij niet.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52968637
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef Yorrit het volgende:
nou steek jezelf dan in de fik en blijf zitten!
durf je niet he? lafbek!
Laffe herder
pi_52968686
en mieren verbranden durf je wel!
pi_52968689
Ik vond die gast ook een n00b eerst een statement willen maken en dan gaan janken dat het pijn doet
pi_52968775
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:49 schreef Pakspul het volgende:
Ik vond die gast ook een n00b eerst een statement willen maken en dan gaan janken dat het pijn doet
volgens mij meer een wanhoopsdaad dan een statement
pi_52968776
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:31 schreef Isegrim het volgende:

Erg interessant, respect voor die man
† The 3 Kings †
pi_52969106
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Erg interessant, respect voor die man
quote:
I was to see that sight again, but once was enough. Flames were coming from a human being; his body was slowly withering and shriveling up, his head blackening and charring. In the air was the smell of burning human flesh; human beings burn surprisingly quickly. Behind me I could hear the sobbing of the Vietnamese who were now gathering. I was too shocked to cry, too confused to take notes or ask questions, too bewildered to even think.... As he burned he never moved a muscle, never uttered a sound, his outward composure in sharp contrast to the wailing people around him.
...
pi_52969217
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:03 schreef Yorrit het volgende:

[..]

[..]

...
Dat je zo vastberaden bent en daardoor absoluut niet kan bewegen terwijl je gewoon wegbrandt.. Klinkt bizar, maar vind ik.
† The 3 Kings †
pi_52969610
Ik zou mijzelf niet eens in brand durven te steken.
It's raining sideways!
pi_52969687
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

euh, nee.

Hij stak zichzelf in brand voor de foto van de hoes van de eerste CD van Rage Against the Machine. Kijk maar: http://en.wikipedia.org/wiki/Rage_Against_the_Machine_%28album%29
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_52970049
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:

[..]

Hij stak zichzelf in brand voor de foto van de hoes van de eerste CD van Rage Against the Machine. Kijk maar: http://en.wikipedia.org/wiki/Rage_Against_the_Machine_%28album%29
pi_52970075
Oeeh die Monk
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_52970966
omg die foto's
The only thing to fear, is running out of beer!
  woensdag 5 september 2007 @ 23:25:52 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52971653
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:

[..]

best smakeloos dat die foto voor een album wordt misbruikt..
Huilen dan.
  woensdag 5 september 2007 @ 23:43:15 #48
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52972091
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:31 schreef Isegrim het volgende:

En dan gewoon stug blijven zitten terwijl je affikt hč! Da's tenminste karakter!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52974140
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoezo 'misbruikt'?
pi_52975642
Zou die na die tijd begraven of verder gecremeerd worden?
pi_52975831
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef Saekerhett het volgende:
Zou die na die tijd begraven of verder gecremeerd worden?
hij is ge'hercremeerd'.. alleen zn hart is overgebleven
quote:
After his death, his body was recremated. During the cremation, his shrunken heart still remained intact.[41] It was thenceforth considered holy and placed in the care of the Reserve Bank of Vietnam. The intact heart relic[42] was taken to be a symbol of compassion and Thich Quang Duc has subsequently been revered by Vietnamese Buddhists as a bodhisattva and accordingly is often referred to in Vietnamese as Bồ Tát Thích Quảng Đức.[1]
  donderdag 6 september 2007 @ 09:54:45 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52976082
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Och arme.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52988309
Zou de familie korting gekregen hebben bij het crematorium, omdat ie niet zo lang hoeft als de rest?
  donderdag 6 september 2007 @ 20:07:25 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52988925
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Och arme.
wat moet je schele piano.
Huilen dan.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:55:04 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52991511
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

wat moet je schele piano.
Ik ben helemaal geen piano.
pi_52991947
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
Ja

Vooral van die hele duidelijke filmpjes met goed beeld.. Als ze dan zn kop eraf gaan snijden gaat ie eerst nog tegenstribbelen enzo, en dan helemaal moeite om door dat bot heen te komen. En als ze klaar zijn willen ze het hoofd op de rug leggen, maar dat lukt meestal niet. Dan rolt die kopf er gewoon weer af.
HAHAHAHA
pi_52992088
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef Brechtje het volgende:

[..]

Ja

Vooral van die hele duidelijke filmpjes met goed beeld.. Als ze dan zn kop eraf gaan snijden gaat ie eerst nog tegenstribbelen enzo, en dan helemaal moeite om door dat bot heen te komen. En als ze klaar zijn willen ze het hoofd op de rug leggen, maar dat lukt meestal niet. Dan rolt die kopf er gewoon weer af.
HAHAHAHA
Ook lekkere botte messen gebruiken ze altijd Heb je die Nepalese gezien? Snijdt ie ff zn strot door, laat ie m daar liggen 'piepen', en dan snijdt ie vrolijk verder En dan 10 vn zn maten stuk voor stuk afgeknald..
† The 3 Kings †
pi_52992294
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:15 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ook lekkere botte messen gebruiken ze altijd Heb je die Nepalese gezien? Snijdt ie ff zn strot door, laat ie m daar liggen 'piepen', en dan snijdt ie vrolijk verder En dan 10 vn zn maten stuk voor stuk afgeknald.. [afbeelding]
Nepalese? wasda? Ik wil zien!
  donderdag 6 september 2007 @ 22:29:07 #59
150991 Kritski
De Übermensch
pi_52992494
Zolang er Afrikanen zijn die 5 uur moeten lopen voor 4 druppels water en vervolgens een vredige hongerdood sterven, vind ik deze Roemeen een laffe hond. Temeer omdat 'ie dit voor de ogen van z'n kinderen doet. Ik had hem nogmaals overgoten met benzine en compleet af laten fakkelen.
pi_52994969
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Kritski het volgende:
Zolang er Afrikanen zijn die 5 uur moeten lopen voor 4 druppels water en vervolgens een vredige hongerdood sterven, vind ik deze Roemeen een laffe hond. Temeer omdat 'ie dit voor de ogen van z'n kinderen doet. Ik had hem nogmaals overgoten met benzine en compleet af laten fakkelen.
ja want er is altijd wel iemand op de wereld die het slechter heeft. wat een slap argument
The only thing to fear, is running out of beer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')