abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52978666
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kom door dat soort gasten niet meer in het stadion zowat. Weiger om achter een hek te gaan zitten en door die hele beveiligings shi en zo. Voetbal is voor iedereen en moet zo toegankelijk blijven.
In de stadions gebeurd helemaal niets meer. Ik zou niet weten waarom je dan weg moet blijven.
pi_52978681
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:41 schreef Chadi het volgende:
3.5 mil voor Aissati..
Belachelijk laag bedrag natuurlijk. Voor zo'n speler hadden we best zo'n 10 miljoen euro neer mogen leggen.
pi_52978767
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

In de stadions gebeurd helemaal niets meer. Ik zou niet weten waarom je dan weg moet blijven.
Ik vind die hele molen belachelijk. Was voor het laatst 2 jaar terug of zo in het stadion. Controle hier en daar ..jezus hee lijkt wel de gaza strook. Ik wil gewoon niet mee doen aan die poppenkast... Ik vind dat de staat in moet grijpen en het voetbal voor iedereen toegankelijk moet maken zonder al die scc kaarten en noem maar op.
pi_52978788
Leuk forum dat Ajax-forum. Voel me eigen d'r al helemaal thuis.
pi_52978809
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Belachelijk laag bedrag natuurlijk. Voor zo'n speler hadden we best zo'n 10 miljoen euro neer mogen leggen.
Dat geld is ie dubbel en dwars waard .. zeker gezien zijn leeftijd en zijn ontwikkeling. En hij zou echt wel komen als PSV een akkoord bereikt met Ajax.
pi_52978821
Aissati had ik wel graag gezien, maar helaas nu te laat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52978823
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Nashje het volgende:
Leuk idee ja
pi_52978841
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Nashje het volgende:
Ben jij Milevsky?
pi_52978843
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind die hele molen belachelijk. Was voor het laatst 2 jaar terug of zo in het stadion. Controle hier en daar ..jezus hee lijkt wel de gaza strook. Ik wil gewoon niet mee doen aan die poppenkast... Ik vind dat de staat in moet grijpen en het voetbal voor iedereen toegankelijk moet maken zonder al die scc kaarten en noem maar op.
Ik zie het probleem niet echt. Je moet je SCC (in jouw geval waarschijnlijk je wedstrijdkaartje) door de lezer doen, vervolgens wordt je gefouilleerd (lang niet altijd) en als je het vak in wilt, laat je weer je kaartje zien. That's it. Valt toch allemaal wel mee?

Haha en jij wilt SCC's afschaffen? Dus voor iedere wedstrijd vrije verkoop?
pi_52978855
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat geld is ie dubbel en dwars waard .. zeker gezien zijn leeftijd en zijn ontwikkeling. En hij zou echt wel komen als PSV een akkoord bereikt met Ajax.
Waarom denk je dat? Ik zie niet zo in waarom een speler over zou stappen van PSV naar Ajax.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52978863
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben jij Milevsky?

Шевченко зібрав друзів
pi_52978890
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Ik zie niet zo in waarom een speler over zou stappen van PSV naar Ajax.
Verbeterd contract?
pi_52978925
Het is niet altijd vol toch dan kan je die kaarten toch best in de vrije verkoop gooien.

Ik was toevallig met die jongens van de fanshop meegegaan omdat die een kaartje voor me haden geregeld... anders was ik er nooit geweest.

Was hier in Utrecht een tijdje terug geweest.. omdat een vriend van me niet kon men wat een mongool zat er voor me.. die heeft echt niets van de wedstrijd gezien..die zat maar te kk-eren op de scheids en op de tegenstander en te tuffen.. godskolere zeg
pi_52978936
*zucht* ik word soms zo moe van mensen....

Nu vooral even van een klant van me. Hij is echt normaal heel aardig en zelfs leuk. Maar de enige 2 grote verschil tussen ons zijn... Ik kan goed tegen mijn verlies als het om voetbal gaat, maar hij niet... maar het ergste is... HIJ IS VOOR AZ... *kuch*

Vorig jaar heeft hij het ook een paar dagen uitgesteld om me te bellen op het werk omdat Ajax er beter uitkwam als AZ. Dat vond ik echter al vrij teleurstellend... maar nu heeft hij dus weer volop goede hoop voor zijn az... en stuurde via via een mailtje met wat grapjes over het grote Ajax!
Nu ben ik het een beetje zat en zoek ik grappige dingen over az, en heb ik dus jullie nodig. Hebben jullie nog grappige, leuke zeik dingen over az????

Dan ken ik zijn dag ook even goed maken!!!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_52978953
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Suijk het volgende:

[..]

Omdat hij wil spelen...
pi_52978966
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Chadi
pi_52978970
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben jij Milevsky?
Nee .
.
pi_52978977
Geen CL, rommelend elftal, rommelende organisatie, trainer die na dit jaar weg is, baggerspelers als Collin, Urzaiz etc. om je heen. enz...

Ja ik denkt dat Aissati lang getwijfeld heeft...
pi_52979004
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Chadi het volgende:
Het is niet altijd vol toch dan kan je die kaarten toch best in de vrije verkoop gooien.
Dus alle fanatieke supporters moeten elke week opnieuw een kaartje kopen? En inderdaad, het zit niet altijd vol, maar wedstrijden tegen feyenoord, psv, az en een eventuele kampioenswedstrijd zijn natuurlijk zo uitverkocht, met het risico dat de fanatieke supporters geen kaarten hebben. Plus dat je de ene wedstrijd bijvoorbeeld op 413 zit (goedkope plaats) en de volgende wedstrijd op 122 (dure plek, omdat je iets te laat was). En dan nog je vriendengroep met wie je bijvoorbeeld altijd naar Ajax gaat. Iedereen zit verspreid door het hele stadion'.

Waarom ga ik er eigenlijk nog op in? Wat een achterlijk idee
pi_52979006
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Chadi het volgende:

Ik was toevallig met die jongens van de fanshop meegegaan omdat die een kaartje voor me haden geregeld... anders was ik er nooit geweest.

Was hier in Utrecht een tijdje terug geweest.. omdat een vriend van me niet kon men wat een mongool zat er voor me.. die heeft echt niets van de wedstrijd gezien..die zat maar te kk-eren op de scheids en op de tegenstander en te tuffen.. godskolere zeg
Je moet ook niet in het rolstoelvak gaan zitten.
pi_52979007
Ivan gabrich op het forum
pi_52979052
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef annelies80 het volgende:
*zucht* ik word soms zo moe van mensen....

Nu vooral even van een klant van me. Hij is echt normaal heel aardig en zelfs leuk. Maar de enige 2 grote verschil tussen ons zijn... Ik kan goed tegen mijn verlies als het om voetbal gaat, maar hij niet... maar het ergste is... HIJ IS VOOR AZ... *kuch*

Vorig jaar heeft hij het ook een paar dagen uitgesteld om me te bellen op het werk omdat Ajax er beter uitkwam als AZ. Dat vond ik echter al vrij teleurstellend... maar nu heeft hij dus weer volop goede hoop voor zijn az... en stuurde via via een mailtje met wat grapjes over het grote Ajax!
Nu ben ik het een beetje zat en zoek ik grappige dingen over az, en heb ik dus jullie nodig. Hebben jullie nog grappige, leuke zeik dingen over az????

Dan ken ik zijn dag ook even goed maken!!!
Ajax heeft 1 punt meer dan az. ZEG DAT TEGEN DIE ROTZAK!
pi_52979068
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je moet ook niet in het rolstoelvak gaan zitten.
pi_52979090
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dus alle fanatieke supporters moeten elke week opnieuw een kaartje kopen? En inderdaad, het zit niet altijd vol, maar wedstrijden tegen feyenoord, psv, az en een eventuele kampioenswedstrijd zijn natuurlijk zo uitverkocht, met het risico dat de fanatieke supporters geen kaarten hebben. Plus dat je de ene wedstrijd bijvoorbeeld op 413 zit (goedkope plaats) en de volgende wedstrijd op 122 (dure plek, omdat je iets te laat was). En dan nog je vriendengroep met wie je bijvoorbeeld altijd naar Ajax gaat. Iedereen zit verspreid door het hele stadion'.

Waarom ga ik er eigenlijk nog op in? Wat een achterlijk idee
Je kan het restant toch wel in de vrije verkoop gooien of zie ik het nou verkeerd. vakken van tegenstanders die leeg zitten kan je toch ook verkopen. Of betaalt Ado den haag voor dat hele vak als ze komen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')