Jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef BonJovi het volgende:
Ben ik de enige die het wel leuk vind dat Oranje speelt?
Wat hebben ze toch lekkere kuiten hequote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef BonJovi het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef GatussoBM het volgende:
Misschien handig om te weten, dat er gisteren een forum geopend is door het bestuur van ajax om zo te communiceren met supporters.
Je kan vragen stellen aan Henk, martin en aardappel fontein.
http://www.ajax-forum.nl/index.php is de link
Is dat serieus?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef GatussoBM het volgende:
Misschien handig om te weten, dat er gisteren een forum geopend is door het bestuur van ajax om zo te communiceren met supporters.
Dat van die geuzennaam is echt onzin, overigens vind ik het frappant dat alleen het klassieke logo wordt gebruikt in de lay-out en niet die moderne, met de elf streepjes.quote:Beste supporter,
We snappen dat er veel frustratie is bij jullie allen. Dat betekent uiteraard niet dat we zomaar kunnen accepteren dat iedereen hier maar wat begint te schelden en te vloeken. Daar zijn wij uiteraard niet van gediend. Vandaar dat Maarten, Martin, Henk en ik een aantal regels hebben opgesteld waar jullie je aan moeten proberen te houden.
Fatsoen
Iedereen gedraagt zich normaal en fatsoenlijk, eigenlijk zoals je in het voetbalstadion ook zou doen.
Geuzennaam
Jullie weten inmiddels dat ik probeer om onze geuzennaam uit het stadion te krijgen. Willen jullie dat op dit forum ook niet gebruiken? Je kwetst er andere mensen mee.
Ziektes
Af en toe komen er de meest vervelende ziektes van de tribunes gevlogen. We zouden het op prijs stellen als die ziektes hier niet gebruikt worden.
Ajax is van ons allemaal
Ajax is van ons allemaal en wij proberen er allemaal het beste van te maken. Ga het ons niet kwalijk nemen dat het nu even wat minder gaat. Daar kunnen wij niks aan doen. Wij vragen op dit forum om een construcitieve bijdrage.
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:46 schreef Cordoba32 het volgende:
geloof er geen fuck van...
quote:Helemaal mee eens. 4-3-3 (het Ajax-systeem) is vergane glorie. Er bestaan, bijna, geen echte buitenspelers meer. Waarom dan toch blijven aanfrotten? Beter is het, om met de tijd mee te gaan. Hoe jammer het ook is.
quote:Daarnaast is Martin van Geel van mening dat een goede supporter vast wel een leuke speler te koop weet voor Ajax. Hij wil daar in zijn subforum dan ook graag met jullie over discussiëren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk is dat serieus. Ze zijn zelfs moderators daar.
Welnee man, daar zou niks van terecht komen...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja maar het zou wel een goed idee zijn zo'n forum.. alleen (bijna) onmogelijk
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja een heel goed idee, je lekker verschuilen achter een pc i.p.v. gewoon rechtstreeks met de supporters te praten, of vrijkaartjes te geven als zoethoudertje..
Jij bent toch Ismael Urzaíz?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wie van de FOK!kers hier hebben zich al geregistreerd op dat forum?
Ik denk er niet aan......quote:Op donderdag 6 september 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wie van de FOK!kers hier hebben zich al geregistreerd op dat forum?
En jij bent Jurgen Colin?quote:
Die heeft weinig reden tot juichen, in tegenstelling tot dat menneke van mijn avatar.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef GatussoBM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |