Bedoel je zeker,quote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef unox_worst het volgende:
Avondje kLetsen en weer verder met je leven.
Als ze naast elkaar lagen, kon ik niet kiezen. Maar dat hoeft dan ook nietquote:Op woensdag 5 september 2007 14:30 schreef George_Costanza het volgende:
Vind je haar knapper dan je huidige?
Is dat op het oog, of omdat je je huidige niet wil kwetsen?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:33 schreef rusketier het volgende:
[..]
Als ze naast elkaar lagen, kon ik niet kiezen. Maar dat hoeft dan ook niet![]()
Gaat om het innerlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef seto het volgende:
Pics van je verloofde en je eerste liefde voor vergelijking.
Nee op het oog. (vreemde zin) Maar allebij bloedmooiquote:Op woensdag 5 september 2007 14:37 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Is dat op het oog, of omdat je je huidige niet wil kwetsen?
Dan zie ik het probleem niet zo. Je hebt dus een bloedmooie vriendin, die hopelijk een hoop mannen jaloers op jou maakt en eentje die je ook nog eens goed wil verzorgen.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:39 schreef rusketier het volgende:
[..]
Nee op het oog. (vreemde zin) Maar allebij bloedmooi
Maar dan heb je nu ook geen vriendin. Want die had hem wel uit je portefeuille gehaaldquote:Op woensdag 5 september 2007 14:36 schreef chatter het volgende:
Ach, er zijn ergere dingen, zoals je eerste liefde nooit meer kunnen zien, behalve dan op een verbleekt foto'tje in je portefeulile.
Goed punt.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:42 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet zo. Je hebt dus een bloedmooie vriendin, die hopelijk een hoop mannen jaloers op jou maakt en eentje die je ook nog eens goed wil verzorgen.
Ik geloof je directquote:Op woensdag 5 september 2007 14:33 schreef rusketier het volgende:
[..]
Als ze naast elkaar lagen, kon ik niet kiezen. Maar dat hoeft dan ook niet![]()
Ook als ik wel een vriendin heb, blijft deze foto voor altijd in mijn portefeuille zitten.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:42 schreef rusketier het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu ook geen vriendin. Want die had hem wel uit je portefeuille gehaald
Geen vriendin dus.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:53 schreef chatter het volgende:
[..]
Ook als ik wel een vriendin heb, blijft deze foto voor altijd in mijn portefeuille zitten.
Dat staat daar helemaal los van.quote:
In mijn opzicht zijn foto's niets meer dan een uitgebeelde herinnering. En de herinnering blijft, ongeacht of de foto aanwezig is.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:58 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat staat daar helemaal los van.
In sommige situaties doe je een foto nooit weg.
Maar dat leer je wel, als je wat ouder bent.
Ik heb rusketier al via PM uitgelegd wat ik bedoelde, dus dat is verder opgelost.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:23 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Alsof die foto uitsluit dat hij een vriendin heeft, niet iedereen verbied zulke foto's.
Oké oké, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:23 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Alsof die foto uitsluit dat hij een vriendin heeft, niet iedereen verbied zulke foto's.
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is in jouw geval, maar ik bedoelde het meer als losstaande opmerking.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik heb rusketier al via PM uitgelegd wat ik bedoelde, dus dat is verder opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |