Tsja hoort er bij lijkt mij en om het nou weg te stoppen is ook weer zo lomp. Moet gewoon over te praten zijn lijkt mij. Van mij hoef je iig niet op te rottenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:05 schreef Geqxon het volgende:
School vergeet soms wel eens dat ik een betalende klant ben. En dat ik op het moment meer dan een MBO-leraar verdien.
Sorry dat ik hier de sfeer ietwat negatief maak. Zeg het maar als ik op moet rotten.
Ja het is natuurlijk wel te proberenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval lachen als ik om mijn derdejaars cijferlijst vraag.
Heb de zelfde opleiding gedaan maar wist niet dat we dat soort procedures haddenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.
Als ik dinsdag het je-bent-gezakt-woord krijg zet ik er gelijk rechtsbijstand op.
school inspectie , alleen geen idee of die wat kunnen uitrichten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.
Als ik dinsdag het je-bent-gezakt-woord krijg zet ik er gelijk rechtsbijstand op.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij zijn er zat bedrijven die zitten te springen om mensen die regels los durven te laten en hun eigen creativiteit tonen. Lijkt me wel een goed argument om je te laten slagen.
Valt toch wel mee, zolang ze de andere bekende delen maar scheren (en daarna ook blijven scheren, zo'n stoppelbeen voelt nou niet echt prettig aan)quote:
Phluphy!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:13 schreef phluphy het volgende:
Ach Bertje![]()
Vechten tegen onrechtvaardigheid met alle riciso's en gezeik van dien?
of
Spelen volgens "hun" regels en je beoogde doelen (makkelijker) halen?
Wat is wijsheid?
Dilemma, heur.![]()
Even als hart onder de riem: "hoe zwaarder het gevecht, hoe mooier de overwinning".![]()
Wij zullen er in elk geval altijd zijn om je te steunen. "In sickness and in health!"![]()
Over de hele armen. Bah bah bah.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bedoel je ONDER de armen? Of de hele armen?![]()
Nee, lange zwarte haren. Nevermind overigens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:21 schreef phluphy het volgende:
Ik ga echt niet mijn hele armen scheren of harsen, heur. Die paar witte donshaartjes? Die zie je toch niet?
H��l even IRC dan... moet eigenlijk gaan inpakken (langweekendjeweg punt nl)![]()
Nee ben ff naar de stad geweest om een voetmassage apparaat voor me vriendin te halen en lig nu weer in bed te rotte en angry beavers te kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:15 schreef phluphy het volgende:
Jort, get your ass into gear! [afbeelding]
Enneh Harry, leg je nog steeds op de bank te rottuh?
Ik vind zelf dat hij het anders best goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef FredvZ het volgende:
Je hebt een én een bed én een vriendin bij de hand, dan zou ik toch wel betere dingen weten om in bed te gaan doen.
(Of is je vriendin aan het werk en was het: "Schat, ze hebben bij die winkel dat voetmassageapparaat in de aanbieding, wil jij het even gaan halen?")
quote:
Ik ben altijd paraatquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:15 schreef phluphy het volgende:
Jort, get your ass into gear! [afbeelding]
Enneh Harry, leg je nog steeds op de bank te rottuh?
He is being usedquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef FredvZ het volgende:
Je hebt een én een bed én een vriendin bij de hand, dan zou ik toch wel betere dingen weten om in bed te gaan doen.
(Of is je vriendin aan het werk en was het: "Schat, ze hebben bij die winkel dat voetmassageapparaat in de aanbieding, wil jij het even gaan halen?")
Nee vriendin woont nog bij der oudersquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef FredvZ het volgende:
alle standaard overstap problemen kaarten ze eigenlijk aan....quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:30 schreef FredvZ het volgende:
http://www.nu.nl/news/122(...)r_Windows_Vista.html
Ik dacht: nou, dat is interressant, maar blijkt over klachten van de consumentenbond te gaan... (En die klagen altijd)
met dit verschil dat het niet de schuld van MS is dat bepaalde hardware het niet meer doet, dat is een taak van de hardware fabrikant..quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:31 schreef Geqxon het volgende:
mschol. Hou eens in je achterhoofd dat Apple twee jaar terug van de PowerPC naar de Intel processor is gegaan, zonder enig probleem met backwards compatibility. Dan is het toch niet zo lastig je drivers compatible te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |