Druk op het werkquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:55 schreef Jump het volgende:
Zo, even geleden dat ik in de week nog zolang opgebleven ben
Dat reken ik per uurquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:04 schreef mschol het volgende:
zoo vanmiddag eff 50 euro gevangen voor 2,5 uur werk..
[...]
me pa vond gelijk dat ik veels te veel had gevraagd...
LOL mijn tarief is 115 euroquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat reken ik per uur![]()
Incl voorrijkosten en de hele meuk.
Muziekje aanzettenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:40 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus kan nog maar amper ze ogen open krijgen.
Fok?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:58 schreef JortK het volgende:
Niet slecht trouwen 400.000 records over 9 verschillende DB's ophalen in 1,3 seconden![]()
De huis-klusserquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb niks tegen geboor op de ochtend, maar doe het dan niet als een mietje. Dus zachtjes beginnen, harder boren, dan opeens stoppen, kijken of je ver genoeg bent, een beetje "klooien" met de boor om het gat wat dieper te krijgen (constant hard-zacht gejengel) en dan pas de schroef erin. Irritant....
Goeiemorgen overigens!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan kontjes avatars... dus stuur er maar een op
Thxquote:
Met grof geweld neuk je een olifant.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb niks tegen geboor op de ochtend, maar doe het dan niet als een mietje. Dus zachtjes beginnen, harder boren, dan opeens stoppen, kijken of je ver genoeg bent, een beetje "klooien" met de boor om het gat wat dieper te krijgen (constant hard-zacht gejengel) en dan pas de schroef erin. Irritant....
Goeiemorgen overigens!
Of je pakt een beton-boor, zet de afstandshouder op het aantal mm dat je de muur in wilt, en ramt hem in één keer erin.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met grof geweld neuk je een olifant.
Ik heb altijd geleerd:quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met grof geweld neuk je een olifant.
quote:
Nah heb vrij vandaag dus lekker lui in bed lost SE2 afkijken en daarna half SE3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |