The pleasure is all mine!quote:
Op het HBO sta ik inmiddels ingeschreven, dat is geen probleem meer. MBO zullen we morgen zien.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
The pleasure is all mine!![]()
Hoe gaat het nu met je school/werk problematiek? Je timing om weinig te FOK!ken was perfect btw, het was/is al dagen rete-traag.![]()
Wel een vrije dag. Waren ze niet al te blij mee.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:33 schreef phluphy het volgende:
Om hoe laat moet ik duimen?
En je werk? Heb je nou ontslag genomen![]()
Da's best wel slecht.. Ze willen je al te graag houden, maar even wat rust en een vrije dag gunnen ze je niet. Leuke baas danquote:Op donderdag 6 september 2007 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wel een vrije dag. Waren ze niet al te blij mee.
Ik gaf het wel veel te laat door.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's best wel slecht.. Ze willen je al te graag houden, maar even wat rust en een vrije dag gunnen ze je niet. Leuke baas dan
Ah, dat zal dan wel de reden zijn. Bij mijn huidige baas heeft de manager geen probleem als ik vrij vraag 1 week van te voren, enkel moet de helldesk wel 'normaal' bemant zijn..quote:Op donderdag 6 september 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gaf het wel veel te laat door.
Had ik niet aan het begin van de week geadviseerd om op het werk wat verlof te regelen deze week?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gaf het wel veel te laat door.
Pssst. Ik ga maar weer huilen oid.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Had ik niet aan het begin van de week geadviseerd om op het werk wat verlof te regelen deze week?
Volgende keer luisteren naar oude wijven!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me pa vond gelijk dat ik veels te veel had gevraagd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |