Duitse degelijkheid hequote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ook mee naar het strand geweest, maar ging geen putje graven)
Die zit op de 2e in vergadering kwam ik net achterquote:
ja eingelijk wel, beetje files checken en de juiste info er uitslopen. Checken of de encryptie goed werkt en dan naar me baas sturenquote:
http://www.vixy.netquote:Op woensdag 5 september 2007 15:52 schreef phluphy het volgende:
Jongens/Heren, hoe heet ook alweer die/dat (ge)dinges om een youtube-je mee op te slaan?![]()
![]()
Danke schön! En nog succes die 1,5 uur. Heb je vandaag wat leuker werk dan gisteren?quote:
Nee... ik zit vandaag achter de telefoon te supportenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Danke schön! En nog succes die 1,5 uur. Heb je vandaag wat leuker werk dan gisteren?
Nja, daarom ben ik ook aan het rondloeren. Ik wil best rotklusjes doen, maar niemand die het verder wilt doen, en dus op mijn bord schuift.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef phluphy het volgende:
Doe je goed Sjowhan!
Zoiets dus ook; kennisgebrek, dus schuiven ze 't door naar mij toequote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... ik zit vandaag achter de telefoon te supporten
Mensen zijn zo dom, maar mijn support collega's hebben allemaal dingen laten liggen waar ze niet uitkomen, daardoor heb ik vandaag 43 calls op kunnen lossen
Wij zoeken nog een supporter voor CRM en ERPquote:Op woensdag 5 september 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets dus ook; kennisgebrek, dus schuiven ze 't door naar mij toe(en dan gaat 't enkel over domein vragen/verhuizingen/opzeggingen etc). Leuk, maar ik wil ook wel eens van het domeingedoe af..
Dat is het voordeel als je al om half 8 op je werk bentquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je al om half 8 op je werk bent.
Ow mailtje nog gehad?
Niet bestquote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, hoorde tikken in mijn systeemkast, bleken het 2 harde schijven (1x 80, 1x 120) te zijn. Morgen maar als de wiede weerga 2x 500gB aanschaffen, dat ik de data iig veilig kan stellen
![]()
Nu bed in, morgen dus weer vroeg op
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |