Nee. Dit ga ik diplomatiek oplossen!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Pak hem pak hem, grijp hem leewin! Rijt hem aan stukken en peuzel hem op!Go plurry
Go plurry
!
Dus als politiek activiste?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee. Dit ga ik diplomatiek oplossen!
Yes Sir! GodLike02 heeft altijd gelijk! Dank u!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
Dat lijkt mij een stomme beslissing.
Maar dat schijnt ook te maken te hebben met persoonlijke voorkeur.
Nee want die is er alquote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ook mee naar het strand geweest, maar ging geen putje graven)
Bij modjes slijmenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yes Sir! GodLike02 heeft altijd gelijk! Dank u!
()
Is al de hele middag zoquote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef Sjowhan het volgende:
Fok liep wel te hikken net
Gaat 't gezeur nu al beginnen
Ik kom even met je babbelen/msn'en!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Die IP's die ik je gaf in je TCP/IP instellingen instellen van je NIC kijken of dat wel werkt.
Gezelligquote:Op woensdag 5 september 2007 15:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik kom even met je babbelen/msn'en!![]()
Dat dacht ik ookquote:
Niet alle Duitse vrouwen....quote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee want die is er al. * WyriHaximus zoekt dekking voor plurry
Ziet er wel aardig uit ja. Je hebt wel gelijk de duiste vrouwen zijn er een stuk beter uit dan de duitse mannen.
No way!quote:
Ja ok dat er uitzonderingen zijn is standaardquote:Op woensdag 5 september 2007 15:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Niet alle Duitse vrouwen....
Hmm dat is waar.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
No way!
Maar "laat die vent maar lullen, wat weet hij er nou van" vond ik zo onaardig klinken.
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dat is waar.
Ow als ik straks in eens 5 min of langer stil ben dan staat me baas achter me.
Duitse degelijkheid hequote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ook mee naar het strand geweest, maar ging geen putje graven)
Die zit op de 2e in vergadering kwam ik net achterquote:
ja eingelijk wel, beetje files checken en de juiste info er uitslopen. Checken of de encryptie goed werkt en dan naar me baas sturenquote:
http://www.vixy.netquote:Op woensdag 5 september 2007 15:52 schreef phluphy het volgende:
Jongens/Heren, hoe heet ook alweer die/dat (ge)dinges om een youtube-je mee op te slaan?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |