quote:Op woensdag 5 september 2007 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
GVD!
Staan er nu gewoon google ads midden in mijn topic?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
GVD!
Staan er nu gewoon google ads midden in mijn topic?![]()
Welnee, in Duitsland wonen ook leuke mensen (Ja, ik heb ze gevondenquote:
Duitsers?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:56 schreef Godlike02 het volgende:
Wat heb ik een grafhekel aan die dingen![]()
Nou als ik weer eens bij me ouders op texel ben zie ik ze altijd putjes scheppenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Welnee, in Duitsland wonen ook leuke mensen (Ja, ik heb ze gevonden)
Zullke Duitsers ken ik nou net weer niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Nou als ik weer eens bij me ouders op texel ben zie ik ze altijd putjes scheppen
Moet je maar eens in de zomer op het strand komen kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zullke Duitsers ken ik nou net weer niet.
Brakke zooi leveren. Klagen helpt wel, in die zin dat ik al een paar keer mijn abonnementsgeld heb teruggekregen.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
![]()
Wat doen die klojo's bij KPN nou weer?
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks
Maar dat kunnen paupers zijn.
Maar er wonen ook paupers in andere wijken.
Paupers kunnen ook in het buitenland zitten.
Of in Limburg!
Die IP's die ik je gaf in je TCP/IP instellingen instellen van je NIC kijken of dat wel werktquote:Op woensdag 5 september 2007 15:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Brakke zooi leveren. Klagen helpt wel, in die zin dat ik al een paar keer mijn abonnementsgeld heb teruggekregen.
Heb nu eerst dit geprobeerd.
start > uitvoeren > cmd > ok > ipconfig/flushdns
Beetje lastig uittesten of het nu beter is, FOK! is nu weer traag van zichzelf.![]()
Pak hem pak hem, grijp hem leewin! Rijt hem aan stukken en peuzel hem op!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Daar wil ik gaan wonen.
![]()
Dat lijkt mij een stomme beslissing.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Daar wil ik gaan wonen.
![]()
Nee. Dit ga ik diplomatiek oplossen!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Pak hem pak hem, grijp hem leewin! Rijt hem aan stukken en peuzel hem op!Go plurry
Go plurry
!
Dus als politiek activiste?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee. Dit ga ik diplomatiek oplossen!
Yes Sir! GodLike02 heeft altijd gelijk! Dank u!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
Dat lijkt mij een stomme beslissing.
Maar dat schijnt ook te maken te hebben met persoonlijke voorkeur.
Nee want die is er alquote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ook mee naar het strand geweest, maar ging geen putje graven)
Bij modjes slijmenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yes Sir! GodLike02 heeft altijd gelijk! Dank u!
()
Is al de hele middag zoquote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef Sjowhan het volgende:
Fok liep wel te hikken net
Gaat 't gezeur nu al beginnen
Ik kom even met je babbelen/msn'en!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Die IP's die ik je gaf in je TCP/IP instellingen instellen van je NIC kijken of dat wel werkt.
Gezelligquote:Op woensdag 5 september 2007 15:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik kom even met je babbelen/msn'en!![]()
Dat dacht ik ookquote:
Niet alle Duitse vrouwen....quote:Op woensdag 5 september 2007 15:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee want die is er al. * WyriHaximus zoekt dekking voor plurry
Ziet er wel aardig uit ja. Je hebt wel gelijk de duiste vrouwen zijn er een stuk beter uit dan de duitse mannen.
No way!quote:
Ja ok dat er uitzonderingen zijn is standaardquote:Op woensdag 5 september 2007 15:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Niet alle Duitse vrouwen....
Hmm dat is waar.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
No way!
Maar "laat die vent maar lullen, wat weet hij er nou van" vond ik zo onaardig klinken.
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dat is waar.
Ow als ik straks in eens 5 min of langer stil ben dan staat me baas achter me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |