quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
Spullen vandaag binnengekomen
Ik kan van het weekend hobby-en.
lolquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*zucht*
2 harde schijven en een voeding
Vertel wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Ik ben een goede MBO Applicatie Ontwikkelaar. Ik heb daar bewijs van, en ik voldoe aan alle competenties zoals deze op door ECABO uitgegeven zijn. Mijn stagebedrijf is blij met me, ik werk er nu al twee maanden lang fulltime als Applicatie Ontwikkelaar.
Verder heb ik voor Java en UML twee 8 minus-en gehaalt op mijn Technische Informatica opleiding, en ben ik probleemloos door het eerste jaar van deze opleiding gegaan.
Maar door de in nederland doorgedrukte BUREAUCRATIE is mijn toekomst in puin. Dank je wel!
Het is dus niet gelukt als ik je zo hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Ik ben een goede MBO Applicatie Ontwikkelaar. Ik heb daar bewijs van, en ik voldoe aan alle competenties zoals deze op door ECABO uitgegeven zijn. Mijn stagebedrijf is blij met me, ik werk er nu al twee maanden lang fulltime als Applicatie Ontwikkelaar.
Verder heb ik voor Java en UML twee 8 minus-en gehaalt op mijn Technische Informatica opleiding, en ben ik probleemloos door het eerste jaar van deze opleiding gegaan.
Maar door de in nederland doorgedrukte BUREAUCRATIE is mijn toekomst in puin. Dank je wel!
"Ja bobbie, als het voorkantje van je verslag niet exact zoals het template is, zal de examencommisie het waarschijnlijk niet eens lezen. Al helemaal niet als je geen examenplanning gemaakt hebt".quote:
Dat i genaaid is is zeker maar ben ff benieuwt naar wat er precies gebeurt isquote:
Of te wel: Ja sorry we hebben je niet alles verteld dus ben jij nu de lul en wij geven niks meer om jequote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]