quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
Spullen vandaag binnengekomen
Ik kan van het weekend hobby-en.
lolquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*zucht*
2 harde schijven en een voeding
Vertel wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Ik ben een goede MBO Applicatie Ontwikkelaar. Ik heb daar bewijs van, en ik voldoe aan alle competenties zoals deze op door ECABO uitgegeven zijn. Mijn stagebedrijf is blij met me, ik werk er nu al twee maanden lang fulltime als Applicatie Ontwikkelaar.
Verder heb ik voor Java en UML twee 8 minus-en gehaalt op mijn Technische Informatica opleiding, en ben ik probleemloos door het eerste jaar van deze opleiding gegaan.
Maar door de in nederland doorgedrukte BUREAUCRATIE is mijn toekomst in puin. Dank je wel!
Het is dus niet gelukt als ik je zo hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Ik ben een goede MBO Applicatie Ontwikkelaar. Ik heb daar bewijs van, en ik voldoe aan alle competenties zoals deze op door ECABO uitgegeven zijn. Mijn stagebedrijf is blij met me, ik werk er nu al twee maanden lang fulltime als Applicatie Ontwikkelaar.
Verder heb ik voor Java en UML twee 8 minus-en gehaalt op mijn Technische Informatica opleiding, en ben ik probleemloos door het eerste jaar van deze opleiding gegaan.
Maar door de in nederland doorgedrukte BUREAUCRATIE is mijn toekomst in puin. Dank je wel!
"Ja bobbie, als het voorkantje van je verslag niet exact zoals het template is, zal de examencommisie het waarschijnlijk niet eens lezen. Al helemaal niet als je geen examenplanning gemaakt hebt".quote:
Dat i genaaid is is zeker maar ben ff benieuwt naar wat er precies gebeurt isquote:
Of te wel: Ja sorry we hebben je niet alles verteld dus ben jij nu de lul en wij geven niks meer om jequote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Ja bobbie, als het voorkantje van je verslag niet exact zoals het template is, zal de examencommisie het waarschijnlijk niet eens lezen. Al helemaal niet als je geen examenplanning gemaakt hebt".
"Examenplanning? Die planning waar je in zet wat je wanneer gaat doen in je stage? Dat is niet meer nodig, ik heb mijn stage al succesvol afgesloten".
"Sja, dan moet je hem toch maken, maar dan terugwerkend. Er zijn nou eenmaal procedures waar je je aan moet houden".
Je doet aan gebruik aan onderwijs een jaar lang geen ene fuck op de opleiding, naast het spelen van games en het kijken van films, en dan komen ze opeens met procedures? Fuck toch een eind op.
Geloof me, op het HBO is dat niet veel anders...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Je doet aan gebruik aan onderwijs een jaar lang geen ene fuck op de opleiding, naast het spelen van games en het kijken van films, en dan komen ze opeens met procedures? Fuck toch een eind op.
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of te wel: Ja sorry we hebben je niet alles verteld dus ben jij nu de lul en wij geven niks meer om je!
Ik denk dat je weinig kans maakt danquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.
Als ik dinsdag het je-bent-gezakt-woord krijg zet ik er gelijk rechtsbijstand op.
Ik ga in ieder geval lachen als ik om mijn derdejaars cijferlijst vraag.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig kans maakt dan
Tsja hoort er bij lijkt mij en om het nou weg te stoppen is ook weer zo lomp. Moet gewoon over te praten zijn lijkt mij. Van mij hoef je iig niet op te rottenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:05 schreef Geqxon het volgende:
School vergeet soms wel eens dat ik een betalende klant ben. En dat ik op het moment meer dan een MBO-leraar verdien.
Sorry dat ik hier de sfeer ietwat negatief maak. Zeg het maar als ik op moet rotten.
Ja het is natuurlijk wel te proberenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval lachen als ik om mijn derdejaars cijferlijst vraag.
Heb de zelfde opleiding gedaan maar wist niet dat we dat soort procedures haddenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik wist van de procedures, echter heb ik mijn verslag geschreven gericht op waar de stage op gebaseerd is: Bewijzen dat je in alle compenties vaardig bent. Maar ja, regeltjes en procedures he.
Als ik dinsdag het je-bent-gezakt-woord krijg zet ik er gelijk rechtsbijstand op.
school inspectie , alleen geen idee of die wat kunnen uitrichten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij zijn er zat bedrijven die zitten te springen om mensen die regels los durven te laten en hun eigen creativiteit tonen. Lijkt me wel een goed argument om je te laten slagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |