ja, smerig. Maar heb je hém er al aan zien hangen als een luiaard?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
Dit is die petra![]()
![]()
Lijkt godverdomme wel een walrus
Formaat binnenvaartschip zeg ik je.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
Dit is die petra![]()
![]()
Lijkt godverdomme wel een walrus
nee topic gaat ook verder over total roef en alles wat hier wordt geplaatst. dus dit is ooud nieuwsquote:
Waarom?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:47 schreef Linkmiegel het volgende:
zulke mensen... mogen echt sterven
Nee het gaat hier om Total Roef, niet om Roef en Marianquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee topic gaat ook verder over total roef en alles wat hier wordt geplaatst. dus dit is ooud nieuws
zulke mensen denken dat ze echt goed goed zijn enzo.. eigenlijk zijn ze heel zielig en geen toegevoegde waarde voor deze maatschappij. hij heeft geluk dat ik niet de macht heb in Nederland want anders had ik hem en andere idioten als Herman, jumpstyle liefhebbers etc. in kampen gestoptquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom?
Liever niet.... dat maakt televisie nog enigzins humoristisch
Ik weet werkelijk niet wie ik zieliger vind.... die mensen of jij.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:10 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zulke mensen denken dat ze echt goed goed zijn enzo.. eigenlijk zijn ze heel zielig en geen toegevoegde waarde voor deze maatschappij. hij heeft geluk dat ik niet de macht heb in Nederland want anders had ik hem en andere idioten als Herman, jumpstyle liefhebbers etc. in kampen gestopt
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:51 schreef Biancavia het volgende:
ROEFSTYLE!
oh duidelijk, die mensen zijn veel zieligerquote:Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet wie ik zieliger vind.... die mensen of jij.
Waarom zou je je er zo aan ergeren.... ik snap dat niet.
Ze staan toch niet ongevraagd in je woonkamer te dansen en te zingen?
Je hebt een keus hoor om er niet naar te kijken
hihiquote:wouter | enschede 05 September 2007 om 16:33
wel stoer dat je zoveel succes behaalt en toch een gewone jongen blijft zonder kapsones!
groete
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |