Niets op tegen, als het maar geïnvesteerd wordt in de samenleving. Bovendien gaat het veel te goed met welvaart. Een tandje minder kan best.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Je vergeet dat een hoop van de maatregelen om de rijken te pakken die jij nu even gemakshalve vergeet er ook voor zorgen dat de koopkracht van Jan Modaal klappen krijgt
Geen misdaad muv van het gegraai aan de top.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:26 schreef Seneca het volgende:
Alsof rijk zijn een misdaad is. Waarom zou ik in godsnaam nog hard gaan werken als het resultaat van die arbeid vervolgens 'keihard aangepakt wordt' door de overheid
simpel: geen gelijke kansen voor iedereen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:31 schreef Bolter het volgende:
Waarom doet "arm"-Nederland (zeeeeeer relatief) altijd alsof de rijken het maar in hun schoot geworpen hebben gekregen?
En als je dat dan doet mag je dus als beloning veel meer gaan betalen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef Bolter het volgende:
Iedereen in NL wordt in staat gesteld om te studeren, een eigen bedrijf te beginnen of zeer creatief te zijn....
En hoe zijn ze aan dat vermogen gekomen? Door uit hun neus te vreten, zeker?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:37 schreef Posdnous het volgende:
Werken te straffen. Het gaat gewoon om mensen met een gigantisch vermogen.
Ga daar maar niet vanuit. Voor het geld hoef je echt niet te doen. Elke Oerang Oetan studeert tegenwoordig, dringen op de arbeidsmarkt---------->diploma-inflatie lagere lonen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een gezeur. Het verschil tussen arm en rijk in Nederland is zo ongeveer het kleinste van alle landen. Als ik later dik verdien, dan heb ik dat verdiend omdat ik wel tot mijn 25e gestudeerd heb.
Ik kan ze kost niet geven, hoeveel hoger opgeleiden in rijtjeshuizen wonenquote:Die kansloze reacties van personen zonder goede opleiding die in een gewoon rijtjeshuis wonen en daardoor nogal gefrustreerd zijn, word ik een beetje zat...
Neen, dat is irrelevant. Punt is dat de normale beroepsbevolking er weinig tot geen last van heeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
En hoe zijn ze aan dat vermogen gekomen? Door uit hun neus te vreten, zeker?
Ja. Dikke bonussen e.d.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
En hoe zijn ze aan dat vermogen gekomen? Door uit hun neus te vreten, zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |