Weet je zeker dat t een shirt is en geen skirt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:03 schreef Cici het volgende:
Van mij was geen grapje
Om het even ontopic te houden, ben wel heel druk met skillen, moet nog in minstens 8 dingen 5 sterren halen.
Duurt wel heel lang, ook al spendeer ik nu elke XP aan mijn intelligentie....
Haal ik een duur seethrough shirt voor mijn partners verjaardag (60 K) vind hij het niet zo mooi, en ik dacht dat hij het juist wel mooi zou vinden, rockster/gothic seethrough shirt, hij is Gothic/rock.
Meneer spaart Antiques and Collectables... En dat was dat shirt ook.
Maar goed, mannen....
Hij heeft het dubbele aan mij uitgegeven met ringen
Je kunt binnenkort namelijk gaan trouwen in de game
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:33 schreef Wynter het volgende:
[..]
Weet je zeker dat t een shirt is en geen skirt?
Goh jij hier?quote:Op zondag 23 september 2007 19:25 schreef NordicBlue het volgende:
Ik speel ook
Als iemand nog geld, boeken, kleding of spullen kwijt moet, ik heet Ruud van Maanen
Mijn username is NordicBlue (goh?)
Alvast bedankt
quote:I'm an expert at Basic Dancing and don't need to study that anymore.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als Sautor mij nu ook als Dancer wil instellen? Ik ga nu leren vuurspuwen
quote:Maxi to the Max
Band Leader
Drummer / Dancer
En volgens mij gaat onze cd woensdag gereleased wordenquote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Pantheon het volgende:
Het is Halloween!
Oeh, en als het goed is zijn de verkoopcijfers komende woensdag perfect op tijd voor kerst
Yep, gelukkig was ik - stomtoevallig, ik dacht eraan door Halloween - precies op tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En volgens mij gaat onze cd woensdag gereleased wordenDus dan ben ik een week te laat toch?
Je krijgt maximaal 3 xppunten elke zondag, en hoeveel hangt er vanaf hoe druk je bezig ben geweest in het spel. Veel inloggen, veel interacten, foto's maken, jammen, shows doen enz.quote:
Yeah, kan je plantjes plukken en daarvan medicijnen maken (anti depressiva, absinthe, aprodosiac etc.)quote:Op maandag 24 september 2007 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, allemaal van die rare skills. Daar heeft toch niemand wat aan?
Basioc Botany is wel voor mensen die met herbs en medicijnen werken enz.
Ja, maar dat is na de B2B tour toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef Leonos het volgende:
Als jullie mee willen doen met het Rebel Justice Park festival, ga dan vast contact met mij opnemen om een datum te krijgen. Later vandaag waarschijnlijk meer informatie erover
Nodig maar uit hoor.. The Cowards wel voor 2 uur voor Rebel Justice.. met minder nemen we geen genoegen!quote:
Okee, is die misschien nog wel belangrijk, net zoals PR als burgemeester zijnde ofzo.quote:Op maandag 24 september 2007 17:35 schreef RemCOW het volgende:
Rhetoric heb je nodig voor een Punk Rock skill
Is al bezet. Invite is voor 4 uur vantevoren verstuurdquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nodig maar uit hoor.. The Cowards wel voor 2 uur voor Rebel Justice.. met minder nemen we geen genoegen!
Ik doet al werkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:41 schreef Leonos het volgende:
Ga is werken en leer sparen zoals iedereen gedaan heeft.
Toch maar zonder een vaste setlist spelen lijkt mij.quote:A roadie enters the stage and tapes the setlist to the floor.
Inderdaad, meer dan 3* krijg je daar niet voor. Volgens mij zelfs maar 2*quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Toch maar zonder een vaste setlist spelen lijkt mij.
Triest...quote:Op woensdag 26 september 2007 07:49 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Inderdaad, meer dan 3* krijg je daar niet voor. Volgens mij zelfs maar 2*
Had maar 2*....quote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind 'm zo goed. Wat is er mis met PBFYmmkay?
Uhm? Daar gaan onze single verkopen, of was het het albumquote:Op donderdag 27 september 2007 09:01 schreef maniack28 het volgende:
2007-09-24 Record rejected by Excelsior Recordings.
2007-09-21 500000 CDs ordered from Excelsior Productions .
2007-09-20 Record was submitted to Excelsior Recordings.
2007-09-18 Maximiliaan Zaunbrecher began work on the record.
Uhm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |