Ik niet bekraip.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
LaPo = nieuwe openen blijft moeilijk he?
Als je dat niet snapt, dan ben je gezakt voor de oldbies-inburgeringscursus. Jammer, probeer het volgend jaar nog maar eens.quote:
Ja, dat krijg je er van. Iedereen zit op die luie donder te wachten, en uiteindelijk openen een paar man tegelijk een topic.quote:
JA!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch stinkt het hier naar vis!
Ik denk niet dat ik er vanavond minder om zal slapen, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, dan ben je gezakt voor de oldbies-inburgeringscursus. Jammer, probeer het volgend jaar nog maar eens.
Ik ben jouw kloon. Blame yourself.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef NJ het volgende:
Is die Blight wéér lui?
Ik ben dan ook aartslui.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben jouw kloon. Blame yourself.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch stinkt het hier naar vis!
Die zomer was dit jaar in mei al zowat afgelopen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Opzich klopt de timing van het virus wel..
de zomer is (hopelijk) laat, en normaal gesproken breken mensen voor de zomer om in de warme, blote koude, natte periode te kunnen jagen.
Daarom hoop ik op een zinderende Indian summerquote:Op woensdag 5 september 2007 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Die zomer was dit jaar in mei al zowat afgelopen.
Jij ook weer ?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Een kutvirus zeg ik je. Een kutvirus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |