smorgens is het ook best koudquote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
niet nu wel savonds ...
En dan hoeft de verwarming minder vaak aan, en dat is weer goed voor het milieu.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Athmozz het volgende:
eigenlijk zou iedereen wat meer zijn verwarming moeten gebruiken, dan komt die "global warming" misschien pas goed op gang & worden de temperaturen wat beter
En dat noemt zich vlaming.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef Athmozz het volgende:
ik ook, al 2 maand eigenlijk
mja ik zie niet in eigenlijk waarom je een verwarming zou afleggen, dat systeeem weet hoe warm ik het wil hebben & regelt dat dan bij, en gelijk het de laatste tijd zomers zijn kan je ze beter gewoon laten doordraaien. Ze staat dus al 2 maanden aan, maar heeft zeker niet elke dag in die 2 maanden effectief verwarmd hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef Maximus.Proximus het volgende:
[..]
En dat noemt zich vlaming.
Ik dacht dat ge uit de vlaamse klei getrokken waart.
Watje...![]()
moeten we gauw opschieten, vanaf 2012 gaat de aarde weer afkoelenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Athmozz het volgende:
eigenlijk zou iedereen wat meer zijn verwarming moeten gebruiken, dan komt die "global warming" misschien pas goed op gang & worden de temperaturen wat beter
Mn moeder had vanmorgen de deuren naar buiten open gezet...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef minkuukel het volgende:
Gisteravond weer de haard aangehad, gezellig![]()
In de logeerkamer (bij ons wordt de verwarming kamer per kamer gestuurd, dus overal een wenstemperatuur + gewenst verloop instelbaar) was het vanochtend 17° bij ons, dus als wij de verwarming niet aanleggen is dat gewoon onleefbaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nu al de verwarming aan? Zou je niet een trui aantrekken? Misschien dat dat helpt.
Ik zit thuis nog in een t-shirt. (En nee, ik heb geen gigantische vetlaag om me warm te houden.)
als je het kan betalen...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
En elk jaar je weer doodschrikken van de energierekening.
Ja ik denk dat ik ook een beetje ziek aan het worden ben ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:45 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog lekker de ramen en de terrasdeur open, stelletje koukleumen.
17 graden te koud? Pardon? Wat voor ziekte heb jij?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef Athmozz het volgende:
In de logeerkamer (bij ons wordt de verwarming kamer per kamer gestuurd, dus overal een wenstemperatuur + gewenst verloop instelbaar) was het vanochtend 17° bij ons, dus als wij de verwarming niet aanleggen is dat gewoon onleefbaar.
Mieterige aanstelleritis heeft ie denk ik, wat een gezeur. Ik zag trouwens vandaag al mensen met een winterjasquote:Op woensdag 5 september 2007 13:48 schreef 700MB het volgende:
[..]
17 graden te koud? Pardon? Wat voor ziekte heb jij?
Geen. 22° is gewoon aangenamer dan 17°, dus verwarmen naar 22°.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:48 schreef 700MB het volgende:
[..]
17 graden te koud? Pardon? Wat voor ziekte heb jij?
Het is ook nog helemaal niet nodig om een verwarming aan te hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef Mss het volgende:
Hier is de verwarming begrensd (studentenhuis). Hij kán dus nog helemaal niet aan![]()
22 vind jij aangenamer.... het is mij veel te warmquote:Op woensdag 5 september 2007 14:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Geen. 22° is gewoon aangenamer dan 17°, dus verwarmen naar 22°.
Ik heb hem de afgelopen 2,5jr nog niet aangeraakt, lang leve de kou!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik heb de verwarming nog niet aangehad, maar het zal best kunnen dat ik hem vanavond ff aanzet..
tuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 15:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb hem de afgelopen 2,5jr nog niet aangeraakt, lang leve de kou!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |