smorgens is het ook best koudquote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
niet nu wel savonds ...
En dan hoeft de verwarming minder vaak aan, en dat is weer goed voor het milieu.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Athmozz het volgende:
eigenlijk zou iedereen wat meer zijn verwarming moeten gebruiken, dan komt die "global warming" misschien pas goed op gang & worden de temperaturen wat beter
En dat noemt zich vlaming.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef Athmozz het volgende:
ik ook, al 2 maand eigenlijk
mja ik zie niet in eigenlijk waarom je een verwarming zou afleggen, dat systeeem weet hoe warm ik het wil hebben & regelt dat dan bij, en gelijk het de laatste tijd zomers zijn kan je ze beter gewoon laten doordraaien. Ze staat dus al 2 maanden aan, maar heeft zeker niet elke dag in die 2 maanden effectief verwarmd hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef Maximus.Proximus het volgende:
[..]
En dat noemt zich vlaming.
Ik dacht dat ge uit de vlaamse klei getrokken waart.
Watje...![]()
moeten we gauw opschieten, vanaf 2012 gaat de aarde weer afkoelenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Athmozz het volgende:
eigenlijk zou iedereen wat meer zijn verwarming moeten gebruiken, dan komt die "global warming" misschien pas goed op gang & worden de temperaturen wat beter
Mn moeder had vanmorgen de deuren naar buiten open gezet...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef minkuukel het volgende:
Gisteravond weer de haard aangehad, gezellig![]()
In de logeerkamer (bij ons wordt de verwarming kamer per kamer gestuurd, dus overal een wenstemperatuur + gewenst verloop instelbaar) was het vanochtend 17° bij ons, dus als wij de verwarming niet aanleggen is dat gewoon onleefbaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nu al de verwarming aan? Zou je niet een trui aantrekken? Misschien dat dat helpt.
Ik zit thuis nog in een t-shirt. (En nee, ik heb geen gigantische vetlaag om me warm te houden.)
als je het kan betalen...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
En elk jaar je weer doodschrikken van de energierekening.
Ja ik denk dat ik ook een beetje ziek aan het worden ben ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:45 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog lekker de ramen en de terrasdeur open, stelletje koukleumen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |