www.loi.nlquote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef Nemesish3d het volgende:
die zich ontzettend cool voelen dat ze nu op een HBO opleiding zitten, en ontzettend luidruchtig praten en super baldadig zijn. Donder op, het eerste half jaar kan ik amper de lift inkomen zoveel eerste jaars zijn er. Pas na een half jaar komen de meeste erachter dat ze te dom zijn om te kunnen blijven en rotten dan pas weer op.
Klacht: eerste jaars hbo studenten![]()
Hihihiihihhihihiquote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. bij ons ook
ben blij dat ik informatica propedeuse doe![]()
alles wat de communicatie propedeuse doet loopt er idd zo bij ;r
breezers
knorrenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef Nemesish3d het volgende:
die zich ontzettend cool voelen dat ze nu op een HBO opleiding zitten, en ontzettend luidruchtig praten en super baldadig zijn. Donder op, het eerste half jaar kan ik amper de lift inkomen zoveel eerste jaars zijn er. Pas na een half jaar komen de meeste erachter dat ze te dom zijn om te kunnen blijven en rotten dan pas weer op.
Klacht: eerste jaars hbo studenten![]()
auch. that hurtsquote:Op vrijdag 7 september 2007 04:33 schreef chiren het volgende:
[..]
Hihihiihihhihihi![]()
NOU, ik studeer bedrijfskundige informatica en ZATEN er maar een zooi 'breezahs' bij mij op de opleiding, die doen tenminste nog een beetje hun best om er fatsoenlijk bij te lopen, in tegenstelling tot motorrijdende manwijven als jij![]()
Btw, blij zijn dat je een opleiding doet zodat je niet tussen allerlei 'breezahs' hoeft te lopen is wel een goede, zo niet het beste argument dat ik ooit heb gehoord om een studie te gaan volgen![]()
Ja?Ja?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Ik wilde het niet zeggen maar inderdaad
!
Jeej laten we de discussie weer opstarten wat wel student is en wat niet![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef minkuukel het volgende:
Studenten algemeen![]()
behalve de dames dan![]()
DSC?quote:
*zucht* Weer een betweter...quote:
bron: vandale.nlquote:stu-de-ren1 (onov.ww.)
1 zich met een tak van wetenschap of kunst bezighouden om er in door te dringen
Wat denk je wel zegquote:
Je zult de studenten de kost moeten geven die voor 1 halte de bus pakkenquote:
Huiswerk en school.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:47 schreef Dipkip het volgende:
Ik werd van de week door zo'n eerstejaars er op aangesproken dat het geen school is maar een universiteitik zeg gewoon school en huiswerk maken, dat elitaire gedoe.
Oh ja, en eerstejaars die in de trein op maximaal volume klagen over hoe slecht alles is. Colleges duren wel twee uur, en het boek is in het engels, en ze kunnen toch niet echt verwachten dat je meer dan een hoofdstuk per week leest, klaaaaagrot op met je hbo-mentaliteit, prutsers.
en deze begrijpt het ook;quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Contradictio in terminis ...
En tweedejaars die eerstejaars gaan corrigeren zijn eigenlijk net zo erg.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
Daarom deel je ze dan ook als poep-ouderejaars een corrigerende tik uit, en zeg je ze dat ze glazen moeten gaan halen. En daarna drie bier voor jezelf en een paardenkut voor de schone dame naast je.
En dan moet je een stukje naar beneden kijken, in je "van dale bron". Dan zie je de 2de betekenis. Inderdaad, dan zie je mijn betekenis....quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:12 schreef anuspiraat het volgende:
[..]
bron: vandale.nl
Is HBO wetenschap? Nee, HBO is arbeid.
Oftewel: HBO![]()
Dit waren dus wel HBO-ers aap.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:31 schreef ukga het volgende:
Rare digen doen mensen die op een universiteit zitten
Politie maakt einde aan studentenactie
Zou een Hbo-er nooit doen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:31 schreef ukga het volgende:
Rare digen doen mensen die op een universiteit zitten
Politie maakt einde aan studentenactie
Zou een Hbo-er nooit doen
quote:Het schoonmaakfeest, tijdens de introductieweek van de Hogeschool Rotterdam,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |