K dan!! Mooi dat jullie er eindelijk zitten!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit er nu al. Tv is nog niet besteld maar kan wel kijken () internet zit ik nu draadloos op me oude verbinding en de kat ligt ergens te maffen. * WyriHaximus is *poef* weg vriendin op halen
DISCLAMES: Ja dit is de eerste post uit me nieuwe huis.
Ja en harigquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef phluphy het volgende:
Leuk
![]()
Heel veel succes de eerste nacht! Zal best spannend zijn!![]()
Het is een metertje of 10 a 15quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:25 schreef gateway het volgende:
[..]
K dan!! Mooi dat jullie er eindelijk zitten!
Draadloos op je oude verbinding?? woon je er valkbij dan ofzo?
Me oude koelkast staat daar nog, wat troep en een zooi boeken de rest is al overquote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef phluphy het volgende:
En hoe ver zijn jullie gekomen met verhuizen/inrichten?
Zijn er al foto's?![]()
Linksys heb ik hier ook, WRT54G versie 7, zit er nu 6meter naast, 24 mbit signaal laag.......quote:Op woensdag 21 november 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en harig. (Kat lag er ook bij
.)
[..]
Het is een metertje of 10 a 15. Dus pik hem nog goed op ook
. (De rest wat tussen hier en daar zit is zo bagger dat ik ze alleen op pik als ik er naast sta (
) , linksys AP ftw
.)
WAP54G Firmware Version: 2.08, 10 a 20 meter, en vrolijk 54 mbitquote:Op woensdag 21 november 2007 18:48 schreef gateway het volgende:
[..]
Linksys heb ik hier ook, WRT54G versie 7, zit er nu 6meter naast, 24 mbit signaal laag.......
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
WAP54G Firmware Version: 2.08, 10 a 20 meter, en vrolijk 54 mbit.
Net begon de brandmelder vrolijk te knipperen, blijkt er ergens een storing in het systeem te zitten.
Ga morgen me computer weer op bouwen iddquote:Op donderdag 22 november 2007 18:28 schreef phluphy het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat we "vóór volgende week" foto's kunnen verwachten!![]()
Ja, misschien zelfs vandaag nog. Heb me router vandaag binnen gehad en me login gegevens voor me ISP. (Modem gister gehad). Dus vanavond ff wat dingen aansluitenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:44 schreef phluphy het volgende:
Krijgen we eigenlijk nog foto's te zien?
Haha klopt, is nu wel wat minder maar dat was net nadat we alles over hadden gegooitquote:
uhuquote:Op maandag 3 december 2007 14:01 schreef JortK het volgende:
Lekker zooitje Wyri
Maar het zal ondertussen wel een stuk meer opgeruimd zijn
Hoe zie datquote:Op maandag 3 december 2007 16:46 schreef phluphy het volgende:
Het is / was dan misschien rommelig, maar wel al huiselijk en gezellig !![]()
Je kan goed zien dat een vrouwenhand zich ermee bemoeit.
Dankje (en de rest ook)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |