Mwah bijde, heb er erg veel zin in maar zie ook nog wat probleempjes. Van wege het brandalarm moge we er pas de 27e slapen, de straat ligt nog steeds open (het regende gisterquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:21 schreef phluphy het volgende:
Het komt erg dichtbij nu, Sir Harry! Heb je al erg last van zenuwen?
Heb je zin om aan de slag te gaan? Of zul je blij zijn als het allemaal voorbij is?![]()
Dankjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:31 schreef phluphy het volgende:
Echt superlullig voor je. Succes met geduld hebben!![]()
Yes master Yoda.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Patience, young padawan, patience.
Super huisje trouwens
Yup, iedereen was best over de zeikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:23 schreef bl0emetjE het volgende:
wow nasty allemaal!!
Ik duim mee dat het nu toch echt snel mag zijn dat jullie dan de sleutel hebben en kunnen verhuizen!
Ahh, maar je kunt ze wel goed in de gaten houden nu dus!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, iedereen was best over de zeik.
DankjeDe sleutel hebben we al alleen omdat ze nog bezig zijn kunnen we nog niet verhuizen
.
Naja ga van de week hoogstwaarschijnlijk gewoon aan het werk, maar ga bepaalde mensen nu wel constant om updates vragenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:20 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ahh, maar je kunt ze wel goed in de gaten houden nu dus!
Alles al ingepakt klaar staan, voor als ze klaar zijn?
Wat kunnen de laatste dagen dan altijd lang duren he!
De zorginstelling (de verhuurder) huurt het bij de woingbouw, de woningbouw (de dader) regelt een aantal bedrijven voor het behangen enzo. De aannemer is nu eingelijk al uit zicht, die moet alleen nog het elektriciteitsnet net controleren. De dader in dit geval (de woningbouw dus, en ik had het al niet zo hoog met hun) heeft totaal niet gecommuniceerd dat dingen uitlopen, en dan zeggen ze dat ik een communicatieve stoornis hebquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef Gurb het volgende:
Wat een vage actie, wie is degene die je iedere keer aan het lijntje houdt, de aannemer, of de verhuurder?
Het behangen is af, me bed, wasmachine en magno staan er al. Vandaag gaan ze sauzen, dus heb met bed maar ff in de badkamer gezet. Vandaag/morgen/overmorgen komt de kookplaat er in (en de koelkast). Kwa tv enzo is het wel goed, dat word voor het eind van deze week afgemaakt namelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:59 schreef phluphy het volgende:
Is er al meer nieuws? En hoe vorderen de technische installaties, kabels en zo?
Wat dat betreft is het dan wel weer 'gunstig' dat je wat vertraging hebt, des te groter is de kans dat áls je dan eindelijk kunt verhuizen, je tv en internet en zo werken. Of zie ik dat verkeerd?
De enigste die er niet blij van word is me bankrekeningquote:Op zondag 28 oktober 2007 07:35 schreef phluphy het volgende:
Leuke fase, de meubeltjes-aanschaf-fase!![]()
Die is er niet meer, ze zijn nu te bang om datums te belovenquote:Op zondag 28 oktober 2007 07:35 schreef phluphy het volgende:
Wat is nu eigenlijk de nieuwe doelstelling qua datum?
Kan wel kloppen is ook (erg) donker blauw lekker dingquote:Op woensdag 7 november 2007 08:30 schreef phluphy het volgende:
Ik kan de kleur niet goed zien, wel mooi, zo donker!
Ik duim voor je dat het allemaal lukt deze week, maar ik durf er bijna niet meer in te geloven.![]()
Stiekm welquote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Katinkat het volgende:
Is je bed geen waterbed geworden toen het in de badkamer stond?
Laten we het hopen (voor zover nog mogelijk)quote:Op woensdag 7 november 2007 12:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Toch alvast veel succes gewenst voor vrijdag, dat er eindelijk een positieve vibe mag komen
vrijdag zou een mooie dag zijn, heb je het weekend om spullen over te brengen!
De donkere gordijnen zijn inderdaad erg mooi!
Weet ik niet, er werkte een nieuw kutje waar je zoals gewoonlijk niks aan hebquote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef phluphy het volgende:
En? Hebben ze nu eindelijk die controle gedaan en het rapport gemaakt?
altijd fijn........quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb knallende koppijn en heb vanmiddag heerlijk geslapen! Alleen toen ik ff in me nieuwe huis zat en een gesprek van een electricien neen de persoon die het brandmeld installatie moest goed keuren (het rapportje dus). En volgens hun was dit de situatie:
Er is een foutje gemaakt met het instellen van het systeem waardoor het systeem zich eerst bij de brandmeld kamer meld en deze meld door naar de brandweer. Dit moet direct naar de brandweer.
De gene die dit kan verandere doet dit pas als de papieren ondertekend zijn.
En de gene die de papieren ondertekend doet dit pas als het veranderd is.!
Tsja zelfde verhaal met me kabel aansluiting. Het bedrijf dat UPC ingehuurd heeft om alles aan te sluiten, heeft zijn werk ook nog steeds niet gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:51 schreef phluphy het volgende:
Die gasten moesten echt eens een pak slaag krijgen.
Hoe kunnen ze nou zou lakoniek met zoiets omgaan? En dan ook nog moeilijk doen over regeletjes, eerst handtekening, etc. ?![]()
Iedereen denk ik zoquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:51 schreef phluphy het volgende:
Arch, wat kan ik daar kwaad om worden.![]()
![]()
Nope, morgen tenminste uit eten met me vriendinquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:51 schreef phluphy het volgende:
Dus nu kun je nog niet verhuizen dit weekend ...?![]()
Schijnt standaard te zijn in de bouwquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:03 schreef bl0emetjE het volgende:
Damn @)*@*$@(#)$#%) wat een stomme zooi!!
En kinderachtig gedoe......... *zucht*
Was er nog een sprankje hoop, nu durf je helemaal nergens meer aan te denken.
Laten we anders een datum volgend jaar kiezen.. Dan kan het vast niet meer zo erg tegenvallen als nu...
Wat dacht je van 12 april 2008?
Ik vind het echt niet kunnen dat jullie zo aan alle kanten van het kastje naar de muur worden gestuurd... Misschien wordt het tijd om een consumenten programma in te schakelen?
ok dan!!quote:Op zondag 18 november 2007 21:05 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed een update:
Heb maandags gezegt dat ze allemaal de tering konde krijgen en dat ik de stress zat was. En pas morgen weer er mee bezig ga.
Half uur daarna te horen gekregen dat de brandweer het pand had vrij gegeven
Woensdags heeft de manager het pand vrij gegeven en hebben we pasjes gekregen en konden we er echt in.
Door dat ik ziek was en nog steeds ben, heb ik lekker een rustig weekend genomen.
Maar me vader komt dinsdag en dan gaan we kabel trekken en lampen ophangen en met wat geluk ook gelijk wonen dinsdags.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |