Goede gedarg van de afgelopen dagen?? Valt Lieke slaan daar ook onder...?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Bron :VV
Thanks Pullup !quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef pullup het volgende:
Mooie TT en bewonderenswaardig accurate OP om de dag mee te beginnen.![]()
Daar zouden ze Huub en Lieke een voor moeten waarderen, Amanda en Nadia geven Fries alleen maar aandacht als het op het rooster staat, en dan nog proberen ze de meeste tijd er onderuit te komen, terwijl ze wel de meeste ervaring hebben in de omgang met paarden.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks Pullup !
Lieke wil snel Fries eten gaan geven.....Vandaar de snelle aankleedactie...
Het is ook een rasartiest.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
nog maar net de ogen open en wat is het eerste wat ze doet?
En in plaats van die beelden te laten zien mogen we genieten van de opmaaksessie van Naad.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lieke wil snel Fries eten gaan geven.....Vandaar de snelle aankleedactie...
Hear Hear.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar zouden ze Huub en Lieke een voor moeten waarderen, Amanda en Nadia geven Fries alleen maar aandacht als het op het rooster staat, en dan nog proberen ze de meeste tijd er onderuit te komen, terwijl ze wel de meeste ervaring hebben in de omgang met paarden.
Kunnen ze niet een lege wc pot laten zien, in plaats van die platreetkop.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
nog maar net de ogen open en wat is het eerste wat ze doet?
Het is dus overduidelijk, ze willen van de streamers af, om op hun eigen lullige manier een eind te kunnen breien aan deze poppenkast.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En in plaats van die beelden te laten zien mogen we genieten van de opmaaksessie van Naad.![]()
Hier kan ik me wel in vinden, en ja, ik heb er ook geen woorden voor. Gisteravond met stomme verbazing zitten kijken naar die poppenkast en ik ben nog steeds bloedlink.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
.
We worden werkelijk aan alle kanten belazerd en ik hoop dat Lieke en Huub na de kooi de 50.000 euro boete gesponsoord krijgen om het werkelijke verhaal naar buiten te brengen.
Het is te walgelijk voor woorden wat er hier gebeurt.
Welk verhaal?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef Verida het volgende:
Het moet me ook nog even van het hart dat ik het hele 'psycholoogverhaal' van Lieke ook waanzin vindt.
Lieke heeft gisteren na het hele punteninlevergedoe tegen huub gezegd dat ze achter was geweest en een gesprek had gehad met anita (de psycholoog)quote:
Welke sanctie zouden ze in gedachten hebben als Lieke toch naar Brian gaat?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian hebben hij en Lieke een verbod om bij elkaar te komen.
Ik denk dat brian dat terplekke verzon.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Welke sanctie zouden ze in gedachten hebben als Lieke toch naar Brian gaat?
Exit!! Waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Welke sanctie zouden ze in gedachten hebben als Lieke toch naar Brian gaat?
We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel is. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft gisteren na het hele punteninlevergedoe tegen huub gezegd dat ze achter was geweest en een gesprek had gehad met anita (de psycholoog)
Inderdaad, ze moet zich dus verrot schamen en zou eigenlijk door andere psychologen aangesproken moeten worden op dit gedrag en deze maatregelen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |