abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52953237
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering

08:25 - Bitterzoete overwinning

Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Bron :VV
Zijn goede gedrag de afgelopen dagen.Zijn ze daar gek geworden ofzo.Hij slaat Lieke,zit de boel op te jutten en krijgt dubbele punten.Stond goed gemutst op maar ben nu alweer kwaad.
pi_52953247
quote:
Ter opheldering

Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Daar kun je dus als je een sms gestuurd hebt niets tegenin brengen. Ze geven niet de punten van huub aan brian, pakken huub en lieke gewoon hun punten af. Het argument dat je kunt hebben om te zeggen dat je smsjes stuurt om ze aan contactpunten te helpen kunnen ze nu ook weerleggen. Je hebt ze immers aan contactpunten geholpen, alleen kunnen zij bepalen wanneer die contactpunten weer worden afgepakt.
Wat een stelletje lamstralen daar bij rtl.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:08:12 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52953248
quote:
Ter opheldering

Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
WELK GOED GEDRAG???
Dat hij duidelijk ingefluisterd zegt dat 5 tegen 2 niet okay is? Dat hij op verzoek van achter Dennis en Huub uit elkaar zou hebben gehaald?
Goede daden die -oh hoe toevallig- allemaal verborgen zijn gebleven achter streamlock na streamlock.

Charlatans.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:08:23 #29
135305 beequeen
Lost.
pi_52953249
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Absoluut. Waarbij de kijker niet anders kan dan instemmen met de gift aan Brian. De brenger van het positivisme in de kooi. De nieuwe messias. De ideale schoonzoon. De koene anaalridder. De positive parapik.

Goedemorgen .
Goedemorgen, je zou die knul zo bij je in huis nemen, de schat. Als The Mother From Hell hem niet meer wil heb ik nog wel een kamertje vrij.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52953259
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemorgen, je zou die knul zo bij je in huis nemen, de schat. Als The Mother From Hell hem niet meer wil heb ik nog wel een kamertje vrij.
Moet je wel overal camera's ophangen anders stampt hij je binnen de kortste keren door het huis heen.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 09:10:27 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52953273
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

WELK GOED GEDRAG???
Dat hij duidelijk ingefluisterd zegt dat 5 tegen 2 niet okay is? Dat hij op verzoek van achter Dennis en Huub uit elkaar zou hebben gehaald?
Goede daden die -oh hoe toevallig- allemaal verborgen zijn gebleven achter streamlock na streamlock.

Charlatans.
En z'n grootste daad, zich prima indekken voor de camera, aan anderen ZIJN waarheid vertellen.

Ik ben benieuwd wat Lieke gaat doen vandaag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52953297
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian verdient de Nobelprijs voor vrede
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 5 september 2007 @ 09:12:47 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52953310
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:
En z'n grootste daad, zich prima indekken voor de camera, aan anderen ZIJN waarheid vertellen.

Terwijl de makers van het programma hem alle ruimte geven voor zijn propaganda.
We wisten bij dit programma dan al wel langer dat je genaaid werd terwijl je erbij stond, maar dit is kortweg verlakkerij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52953312
Lieke, Nadia, Brian en Dennis moeten uit bed, de rest mag uitslapen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52953314
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Alleen bij brian zijn verhaal kwam geen streamlock, en dat is ook heel vreemd.
Goedemorgen :W
pi_52953325
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:11 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Brian verdient de Nobelprijs voor vrede
Maar hier moet toch weat achter zitten.En waarom mogen we wel horen dat Lieke nu steeds Brian gaat confronteren met dat slaan.
pi_52953345
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:05 schreef T-lex het volgende:
Opzich snap ik wel dat ze nu eindelijk ook is iemand belonen. Boetes uitdelen helpt blijkbaar niet. Dus nu stimuleren ze de groep ook zelf is in te grijpen bij een escalatie.
Doe ik ook altijd bij mijn zoontje van 4, positief gedrag belonen

Mén, het is net echt een kleuterschool daar.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_52953349
Brian mag vrij met glazen gooien, deuren stuk slaan, dat word allemaal geaccepteerd.
en dan ook nog Lieke slaan.
Ik geloof Lieke wel, waarom zou die daar om liegen.
pi_52953358
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat tot gevolg heeft dat er minder ge-smst wordt en Huub in de popo zakt, voilá, Jaap's voorspelling komt uit.
Juist.

Het is zo simpel te doorzien allemaal he.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:16:03 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_52953367
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke, Nadia, Brian en Dennis moeten uit bed, de rest mag uitslapen
Dus Lieke weer de pineut. Ben benieuwd hoe snel we een streamlock krijgen.
― Mark Twain
pi_52953370
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:13 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar hier moet toch weat achter zitten.En waarom mogen we wel horen dat Lieke nu steeds Brian gaat confronteren met dat slaan.
Het wachten is op een filmje van BBoon waar de acties van Brian van de afgelopen dagen, eens keurig op een rijtje worden gezet...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52953406

Glas op de grond, dat er maar een stukje voor Nadia mag blijven liggen.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:17:39 #43
168159 FSR
Just myself
pi_52953408
Goedenmorgen allemaal... !!

Ik denk dat we de komene dagen een hele saaie tijd tegemoet gaan...
Maar van mij mogen Huub en Lieke helemaal los gaan op de groep van 5...
When exist, things are inévitable
pi_52953410
redactie verziekt de boel dus bewust. de lock tijden het oplezen van de brief toen het stukje over die teringrat aan de orde kwam was welbewust. de cp's oplichting net zo. bakken met kots over die kutredactie
pi_52953419
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:16 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Het wachten is op een filmje van BBoon waar de acties van Brian van de afgelopen dagen, eens keurig op een rijtje worden gezet...
Dacht dat hij dat niet meer deed sinds hij bedreigd was.Ja het word steeds gekker
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:18:23 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_52953423
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Brian mag vrij met glazen gooien, deuren stuk slaan, dat word allemaal geaccepteerd.
en dan ook nog Lieke slaan.
Ik geloof Lieke wel, waarom zou die daar om liegen.
Tuurlijk liegt Lieke niet, maar er zijn zgn geen beelden van dus Brian gaat vrijuit.
― Mark Twain
pi_52953460
Zullen we nog antwoorden krijgen op de verzonden emails?
Ik ben benieuwd.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:20:35 #48
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52953461
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, maar ze zullen het wel zo knippen en plakken dat het allemaal heel terecht lijkt wat er gisteravond is gebeurd.
Dan moeten ze van hele goede huize komen, om dit goed te praten.

Hoe gaan ze dat doen?
Ze laten totale minachting zien naar de fans die SMSen voor Huub, Lieke en Amanda, bijna 70% van de bellers/SMSers!!!!!!!!
Ze doen dit door een valse oproep - Stem op uw favoriete miljonair en gun hem/haar extra contactpunten! - en als je als ouder, vriend of fan een paar honderd euro lichter bent door SMSjes naar je favoriet.........dan betalen ze diezelfde favoriet niet uit!

Dat een DGK_Redactie zo weinig creatief is met sancties en zichzelf niet kan houden aan eigen opgelegde regels, dat ze nu dit soort maatregelen "moeten" nemen........... over de rug van de fans van dit programma, hoe dom kun je zijn!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52953486
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tuurlijk liegt Lieke niet, maar er zijn zgn geen beelden van dus Brian gaat vrijuit.
Hij zal bovendien wel weer het excuus hebben dat hij amanda moest beschermen tegen huub oid. hij is toch de grote beschermheer van de vrouwen in het huis. lieke rekent hij gemakshalve daar niet onder, omdat hij daar eigenlijk zelf een beetje bang van is
pi_52953534
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:20 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat een DGK_Redactie zo weinig creatief is met sancties en zichzelf niet kan houden aan eigen opgelegde regels, dat ze nu dit soort maatregelen "moeten" nemen........... over de rug van de fans van dit programma, hoe dom kun je zijn!
Een kat in het nauw maakt rare sprongen... Ze weten van gekkigheid niet welke straf ze nu weer moeten bedenken.....

Het glas is opgeruimd door Palma.... Lieke is ook snel aangekleed.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')