hoe laat moet je morgen weer op?quote:Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben na het weekend fucking moe
![]()
![]()
Boos op mezelf ben nu...ik moet dus zo slapie doen..maar de vraag is wanneer dan?
Nu al?
Of uurtje later?
Om 12 uur wordt ik heel erg fit altijd heel maf. Hmmz 5 voor twaalf pc uitzetten dan maar?![]()
zeven uurquote:Op maandag 10 september 2007 23:00 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
hoe laat moet je morgen weer op?
Ik moet ook eigenlijk om 7 uur op (maar gemiddeld snooze ik 3 keer zodat ik als de klere moet gaan rennen). Dan zit ik vaak nog tot zo'n 1 uur achter de pc of tv.quote:
pff neeheeej...quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
zheee slaap je al
whahahaha ja zoiets..of je wilt toch nog even kijken hoe een topic verder gaat..quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb hetzelfde wel , komt vooral door fok wou een uur geleden al naar bed maar toen besloot ik goeie topics te maken enzo
ah nee blijf dan nog even!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
ok ik ga nu dus
Ja, net zolang totdat het effect heeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
wtf doe je hier nu aan?
Mezelf slaan oid?
nog 5 minuten te gaan!!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, net zolang totdat het effect heeft.
oooowwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:25 schreef KD-fotografie het volgende:
Jouw dag en nacht ritme zijn gewoonweg uit hun doen, daar heb ik ook last van, ben echt een nachtmens.
Maar als ik melatomatine pak en met een boekje in bed ga liggen dan slaap ik zo.
Overigens nog een leuke "bijwerking", het verhoogd je libido.
einstein sliep maar 5 uur op een nacht ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Slapen is overrated. Morgen sta ik om 6.30 weer zo fris als een hoentje naast m'n bed, inclusief erectie.
Ik denk dat het vooral komt hoe druk je je maakt over zooi overdag of je veel of weinig slaap nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |