Poepen is niet altijd een oplossingquote:Op woensdag 5 september 2007 14:53 schreef rusketier het volgende:
Om een uur of 9 even lekker poepen, dan val je als een blok in slaap. Wel zorgen dan dat je niet meer op de wc zit.
En anders je laten masseren door een medefokker. Kun je wel iemand voor je uitzoeken
now we are talking!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:31 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik kan wel dominant zijn, hoor.
Ik sleur je desnoods gewoon het bed in.
![]()
schijt heb ik echt niets mee eerlijk nietquote:Op woensdag 5 september 2007 14:53 schreef rusketier het volgende:
Om een uur of 9 even lekker poepen, dan val je als een blok in slaap. Wel zorgen dan dat je niet meer op de wc zit.
En anders je laten masseren door een medefokker. Kun je wel iemand voor je uitzoeken
quote:
Ik heb het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Het lukt me niet!
Ik kan het niet gewoon, ik baal van mijzelf maar,
elke avond ga ik te laat naar bed.
En ik sta vroeg op en ben de hele dag moe..![]()
![]()
Hoe los ik dit op en dit is een serieuze vraag.
Het is of er in mij na 12 uur snachts een kind in mij opstaat die zegt..
ik ga lekker laat opblijve nanananananah...
![]()
wtf doe je hier nu aan?
Mezelf slaan oid?
zucht
Voor 12 uur gaan slapenquote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Het lukt me niet!
Ik kan het niet gewoon, ik baal van mijzelf maar,
elke avond ga ik te laat naar bed.
En ik sta vroeg op en ben de hele dag moe..![]()
![]()
Hoe los ik dit op en dit is een serieuze vraag.
Het is of er in mij na 12 uur snachts een kind in mij opstaat die zegt..
ik ga lekker laat opblijve nanananananah...
![]()
wtf doe je hier nu aan?
Mezelf slaan oid?
zucht
er is een uit knopquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:24 schreef Marurk het volgende:
Ik ga ook altijd te laat slapen.PC'en is gewoon verslavend.
nee de uitknop is een man in tha housequote:
der is meer int leven dan zuigenquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:17 schreef NoBody122 het volgende:
Alsof een man, die bij voorbaat al weet dat je zn pik niet gaat zuigen, jou nog zou willen
ouch das lekker vroeg opquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben elke dag om half 5 wakker, vanaf maandag word dat waarschaanlijk half 4. En nee ik lig niet na sesamstraat in bed. Ongeveer om 10 uur lig ik onder de wol.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:36 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
der is meer int leven dan zuigen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, heb et dus ook een keer geflikt om een dag 7 uur te werken (7 uur lang op brommer rijden enz, courier, weet), en toen was ik al best moe, maar die nacht werd ik klaarwakker.. dus een nachtje overgeslagen.. en toen kwam het in de middag... OMG zo fucking moe.. op de brommer de volgende dag deed ik zo af en toe mn ogen dicht met 50 km/h omdat ik zo moe was.. en toen moest ik ook weer 7 uur werken, dat was een HEL! zeg ik je!Ik viel zowat in slaap op die brommers, t was te lekker om ze weer open te doen (toch deed ik het omdat ik nog niet dood wou
).
Eindelijk klaar, dan nog met mn eigen brommer naar huis 's nachts
Kom ik aan, ff Fok!ken, 1 uur later rond half 1, fftjes mn ogen dicht, in de stoel, kop achterover.. ff relaxen..
Ik mn ogen weer open... oke genoeg geweest.
Klokje: 5:32
WTF!?![]()
* Sjibble broek uit en gaat naar bedSindsdien ga ik nooit later als 4 uur naar bed... (daarvoor ging ik om 5-7 uur naar bed
, en er om 14-15 uur weer uit (tsja, k moest om 16 uur werken, dus moeilijk om nog verder te slapen
)
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
hoe laat moet je morgen weer op?quote:Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben na het weekend fucking moe
![]()
![]()
Boos op mezelf ben nu...ik moet dus zo slapie doen..maar de vraag is wanneer dan?
Nu al?
Of uurtje later?
Om 12 uur wordt ik heel erg fit altijd heel maf. Hmmz 5 voor twaalf pc uitzetten dan maar?![]()
zeven uurquote:Op maandag 10 september 2007 23:00 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
hoe laat moet je morgen weer op?
Ik moet ook eigenlijk om 7 uur op (maar gemiddeld snooze ik 3 keer zodat ik als de klere moet gaan rennen). Dan zit ik vaak nog tot zo'n 1 uur achter de pc of tv.quote:
pff neeheeej...quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
zheee slaap je al
whahahaha ja zoiets..of je wilt toch nog even kijken hoe een topic verder gaat..quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb hetzelfde wel , komt vooral door fok wou een uur geleden al naar bed maar toen besloot ik goeie topics te maken enzo
ah nee blijf dan nog even!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
ok ik ga nu dus
Ja, net zolang totdat het effect heeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
wtf doe je hier nu aan?
Mezelf slaan oid?
nog 5 minuten te gaan!!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, net zolang totdat het effect heeft.
oooowwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:25 schreef KD-fotografie het volgende:
Jouw dag en nacht ritme zijn gewoonweg uit hun doen, daar heb ik ook last van, ben echt een nachtmens.
Maar als ik melatomatine pak en met een boekje in bed ga liggen dan slaap ik zo.
Overigens nog een leuke "bijwerking", het verhoogd je libido.
einstein sliep maar 5 uur op een nacht ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Slapen is overrated. Morgen sta ik om 6.30 weer zo fris als een hoentje naast m'n bed, inclusief erectie.
Ik denk dat het vooral komt hoe druk je je maakt over zooi overdag of je veel of weinig slaap nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |