Ik heb dus precies hetzelfde, zuigt goed hard.
Het komt denk ik omdat ik pas om 1:30 een signaal in mijn kop krijg van: 'oke, het is nu echt laat, als ik nu niet ga krijg ik problemen morgen op mijn werk'. En dat is deels onderbewust, maar zorgt er wel voor dat ik ga. Dit doe ik nu al jaren en aangezien ik in het leven niet kansloos ben en alles best lekker loopt lijkt het erop dat dit ook de reden is dat ik het stiekem niet verander. Ik weet wel dat ALS ik het verander ik nog meer kan presteren op mijn werk... maar ja.. nu gaat het ook lekker.. dus wordt het elke keer weer laat
Ondertussen weet ik wel dat als ik een keer wat meer slaap (7 uur per nacht is veel!) ik me ook echt wel lekkerder voel de volgende dag.
Maar toch doe ik het dus niet, fucked up.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:47 schreef Bolkesteijn het volgende:Ik ben ook vroeg (7 uur, en ja dat vind ik extreem vroeg) op gestaan de afgelopen twee weken, en ja hoor de hele week al verkouden.
![]()
Tot 10 uur slapen is gewoon veel gezonder.
Damn, dat heb ik dus ook! Als ik meer slaap dan gaat het echt beter.. als ik te weinig slaap snotter ik tot 12:00 's middags, te bizar!
Ik MOET trouwens ook koffie als ik op mijn werk aankom, zonder dat trek ik het niet. Wel als ik 7 uur of meer slaap, dan is koffie niet nodig. Koffie zorgt er zelfs voor dat ik dus ook minder ga snotteren.. het is niet echt verkoudheid of zo.. wel vaag!
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P