hm werken in een shoarmazaak?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef MissHobje het volgende:
Een baan zoeken die op je bio-ritme aansluit
ja hoer ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef MissHobje het volgende:
Een baan zoeken die op je bio-ritme aansluit
omgquote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm werken in een shoarmazaak?
![]()
ik vind sex errug goorquote:
ut een optie wasquote:Op woensdag 5 september 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
omg![]()
Als dat de baan voor je is doen![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm werken in een shoarmazaak?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik: En wat vind u er nu zelf van dan![]()
Soulknieper: Nou ik vind het wel lekker
Ik: ok..![]()
Soulknieper: Wat is er nou dan?
Ik: ehm..![]()
Soulknieper: : Ow het uur is al voorbij, bij de balie kunt u betalen!
Soulknieper: Daaggg tot volgende week he..
Ik: ok
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Jezus pillen slikken? Ik kan wel slapen maar wil er niet in!quote:Op woensdag 5 september 2007 02:07 schreef Parkinson_XTC het volgende:
iets voor twaalven een lekker rottenolleke nemen...
ook wel flunitrazepam genoemd.
een half uur tot drie kwartier later kan je nog zo graag wakker willen blijven,
maar je zal merken dat je zo 6 a 7 uur later ineens wakker wordt na een verfrissende
nachtrust op je bank, voor de tv -die nog aanstaat- met alle lichten en kleding nog aan.
doe dit enkele dagen op rij, en je hebt jezelf een gezond slaapritme heraangemeten.
let wel op met deze lekkernij, meer dan twee weken gebruik wordt afgeraden.
niet voor niks dat je het normaal gezien alleen op voorschrift kan krijgen.
maar dat doet verder niks af van het heelzame effect bij kortstondig gebruik.
ik heb er nog zat liggen, maar heb ze niet meer nodig. gelukkig.
al is het des weekends af en toe wel leuk icm..
zoals ik zeg, heb je na een tijdje niks meer te zeggen over je al of niet willen gaan slapen.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jezus pillen slikken? Ik kan wel slapen maar wil er niet in!
ik mot geen zooi!!!!!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
denk dat ik ff naar een zielenknijpert moet ofzo![]()
![]()
NO DRUGS!quote:Op woensdag 5 september 2007 02:10 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
zoals ik zeg, heb je na een tijdje niks meer te zeggen over je al of niet willen gaan slapen.
het overkomt je gewoon.
kwaliteitsproduct trouwens.
Of ik neem een dominant mannetje dat vroeg wil slapenquote:Op woensdag 5 september 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Met een jaartje of vier intensieve therapie komt het heel misschien nog wel goed met je
Nee dit dan...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:56 schreef ToriHino het volgende:
'T is al veel te laat voor dit soort topics![]()
![]()
![]()
Dat ken ik. Soms 3 uur, half 4 dat ik er in lig en dan om half 9 weer werkenquote:Op woensdag 5 september 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jezus pillen slikken? Ik kan wel slapen maar wil er niet in!
ik mot geen zooi!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |