quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Moussie, mogen we je woonplaats weten?
Dan kunnen we je in het lijstje zetten en ook het meenemen in ons 'vervoersschema'
Oe super moussy daar gaan ze erg blij mee zijn als je zou willen spittenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Nét gelezen. Ik heb nog 2 kunststof hondenmanden en volgens mij een rieten én als ik verder ga spitten ook nog wel een knaagdierenhok of zo.
Tussen de 200 en 450 euro zie ik ze staan op Marktplaats. Why?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
Weet iemand hoe duur een Heilige Birmaan doorgaans is? Ongeveer, enzo.
Tot straks babe!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo....weer thuis.
Tussen de bedrijven door ff gespiekt en het gaat echt super he?![]()
Nu eerst koken en eten enzo...tot straks!![]()
In een asieltopic moeten we natuurlijk geen reclame gaan zitten maken voor raskatten he!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Britse Korthaartjes zij ook errug leuk en lief en mooi enzo![]()
Voor slechts ¤400 heb je al zo'n gekke wolbol in je huis![]()
Nu echt koken...doeiiii![]()
Oi in mijn bericht stond Rijnmond. Dat komt hierdoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat alleen wel Roermond lol, vaag.
Maar als er dan TOCH eentje in een asiel zit....quote:Op donderdag 6 september 2007 17:50 schreef purplerose het volgende:
Vindt die exotic poesjes toch altijd een bietje zielig, ze worden gefokt voor platte snoet waar ze ademhalingsproblemen van kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |