Ja ik werk bij wooning, maar bij bouwmarkt gedeelte...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
MrSpliffy!!!!![]()
Hihi, wat een enthousiasme... en geheel terecht!
Bedank ze maar hartelijk (jij werkt toch bij Wooning? Heeft dat met Starink te maken?) namens ons en zeg nogmaals dat de foto's van de overhandiging na 22 september naar ze toe komen!
(En ik moest erg lachen om je "that's a lot of cookie!") En nogmaals: super tip, je ziet het!
Ingetje!Ik begon me al zorgen om je te maken!
![]()
hahaha nee doe dat maar niet... Staat beetje raar voor een assistent bedrijfsleider he!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef Greys het volgende:
Wooning zit nog steeds op het paralelweggetje langs de N209?
Mag het ook dinsdag? Dan ben ik om 13.00 uur klaar namelijk, dan kan ik rond 13.15 uur bij jou zijn, past dat? En moet ik dan vragen naar Spliffy?
Tnx!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:22 schreef Popples het volgende:
Partytent! - Prowl - Panningen (Venlo) we hebben ook nog een mand.
Ohhhh! De laatste keer dat ik keek was je spamquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, is je mailbox haast al vol met lieve mailers?
Mijn gespam niet meegerekend dan he?![]()
Ow ik rij niet ook mee naar MrSpliffy?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Dinsdag ben ik om 13.00 uur klaar met werken, dan heb ik 's middags vrij en haal ik de spullen van Spliffy. En dan breng ik dat thuis in Bleiswijk en dan daarna spreken wij even een tijd af voor Vianen! Komt allemaal goed!![]()
Ja joh laat ons nog langer in spanning!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
Kabel is gevonden, maar ik ga eerst vriendin lief naar een feest brengen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
Verzacht het een beetje als ik zeg dat Evert op dit moment languit op een kleed ligt te genieten van ehhh... mijn aanwezigheid?
Dat is juist veel lastiger als ik jou eerst zou ophalen...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow ik rij niet ook mee naar MrSpliffy?Dan hoef je ook maar 1x heen en weer rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |