Het Grote Links Media Complotquote:Op woensdag 5 september 2007 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
Sinds Bas Haring speelbal is geworden van de linkse media is hij ineens een stuk minder ruimdenkend als filosoof.
Inderdaad zeg, wat een mongool.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig zijn er ook mensen te dom om Bas Haring te begrijpen. Henk Spaan bijvoorbeeld [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo erg lijkt Jeroen Pauw nu ook weer niet op Clairy Polak, volgens mij.
Gaat het juist niet om dat quasi-naieve? Ik vraag me af of de gemiddelde mens zich die vraag wel eens stelt. Waarom 1 dode in Nederland gelijk staat aan 10 doden in Belgie, 100 doden in Turkije en 1000 in China als het gaat om nieuwscriteria.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef Aurelianus het volgende:
Ik vind hem te simpel. 'Waarom zou ik meer om Nederlanders geven dan om Chinezen?' Ja, big duh, dat is een soort vraag die we ons al tijden stellen; immers: mensen zijn toch in wezen gelijk? Als je voorbij het terrein van de logica kijkt zie je het terrein van de natuurlijke kuddegeest van de mens. Wake up and smell the coffee.
Nee máár! We hebben hier te maken met een echte Sherlock Holmes.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef MahirBurekovic het volgende:
Toffe_Ellende zit ook op het metalfan.nl forum... kneus.
Houd je grote muil vent, bas haring is een aardige gast.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:47 schreef newsman het volgende:
Elke keer hetzelfde gelul, nou ik heb een nieuwe stelling voor jou.
Zit ik verdomme te pleepapieren heb ik te weinig schijt.
Domme spiegel debiel.![]()
Daar heb je gelijk. De gemiddelde mens mag zichzelf mentaal wel wat meer uitdagen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Gaat het juist niet om dat quasi-naieve? Ik vraag me af of de gemiddelde mens zich die vraag wel eens stelt. Waarom 1 dode in Nederland gelijk staat aan 10 doden in Belgie, 100 doden in Turkije en 1000 in China als het gaat om nieuwscriteria.
Nuttige info?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef MahirBurekovic het volgende:
Toffe_Ellende zit ook op het metalfan.nl forum... kneus.
Link?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig zijn er ook mensen te dom om Bas Haring te begrijpen. Henk Spaan bijvoorbeeld [afbeelding]
Hou zelf je bek inteeltquote:Op woensdag 5 september 2007 00:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Houd je grote muil vent, bas haring is een aardige gast.
En kap eens met naar de paddestoelenboer gaan...jezus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |