okee, 74 mille. nog ff twee minuten door die zaal, dan de trap af. pas buiten een jas!quote:Op woensdag 5 september 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
60 euro mille? 60.000 euro? Hmm, mag het wat meer zijn?
Nah... als ik het doe, wil ik ook de rest van m'n leven niet meer hoeven te werkenquote:Op woensdag 5 september 2007 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, 74 mille. nog ff twee minuten door die zaal, dan de trap af. pas buiten een jas!![]()
waren zeker amanda en haar zwakbegaafde zusjes die bij wnk-plantsoenendienst een straf in moesten lossen, 1 van de drie moest naar de ggd op de blauwburgwal voor een soa?quote:Op woensdag 5 september 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
Twee meiden werken voor openbare werken. De eerste graaft een gat, de tweede vult het gat. Zo gaan ze de hele dag door, aan de ene kant van een straat, dan aan de andere kant van de straat.
Een voorbijganger ziet het verwonderd aan. Hij vraagt wat het voor zin heeft. Nou, zegt het ene meisje, het zal er inderdaad wel raar uitzien. Normaal werken we met z'n drieen, maar het meisje dat de bomen plant is vandaag ziek.
Doe het liedje morgen maar en slaap lekkerquote:Op woensdag 5 september 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
ga oook oooop m'n nest. wilde al voor 12uh gaan leggurt, ben al drie beina. zoek nog effe een lietje voor je
nee, al gedaan. luisteren zul je! truste en te leetersquote:Op woensdag 5 september 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe het liedje morgen maar en slaap lekker![]()
Die Petra was er ook echt blij mee hèquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
TOP OP
Vertel eens wat jou dwars zitquote:Op woensdag 5 september 2007 03:31 schreef Pickles het volgende:
[..]
Die Petra was er ook echt blij mee hè![]()
kliekjes![]()
Kliekjes zijn tofquote:Op woensdag 5 september 2007 03:31 schreef Pickles het volgende:
[..]
Die Petra was er ook echt blij mee hè![]()
kliekjes![]()
Ben al vanaf 8.15 uit de veertjes...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef doka het volgende:
De gemiddelde DGK-kijker is geen ochtendmens volgens mij..
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben al vanaf 8.15 uit de veertjes...
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:03 schreef doka het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zullen we een kliekje vormen?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik voel me op de één of andere manier al aardig verbonden met je
![]()
Maar nu ga ik echt douchen, en een paar uurtjes hard werkenquote:
Werkzequote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar nu ga ik echt douchen, en een paar uurtjes hard werken![]()
C u later!![]()
![]()
![]()
Kost dat nou, zo'n schaapsblaas ?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef Pavement het volgende:
Middag schaapsblazen van me
Voor jouw vriend 5 euro, loop zo even naar de kudde en zal er een slachten.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Kost dat nou, zo'n schaapsblaas ?
Is misschien ook wel iets voor mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |